Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damene var da sexy som 2 sekker poteter.

Brystene alt for store.

Erna Solberg begynner å bli sexy i forhold.

Sånn ser sexy damer ut:

Fint sjarmerende smil, og ikke mega-mugger.

Kunne hatt LITT større, men ikke nødvendig.

Ta det med ro, damer.

Brystene deres er store nok.

Det er det rampete, og ekte smilet vi gutta faller for.

Se denne godsaken:

www.definebabe.com/gallery/h21/cindy-hope/

:overrasket:

Lurer på om det er plent umulig å finne en middelvei, enten er det de svære deiene folk linker til, eller så er det totalt fravær av pupper. :sjenert:

Definitivt ikke min definisjon av drømmepuppene, om man i det hele tatt kan kalle det pupper.

Endret av SportyShorty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Lurer på om det er plent umulig å finne en middelvei, enten er det de svære deiene folk linker til, eller så er det totalt fravær av pupper. :sjenert:

Definitivt ikke min definisjon av drømmepuppene, om man i det hele tatt kan kalle det pupper.

Fungerer no like godt som store de der!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damene var da sexy som 2 sekker poteter.

Brystene alt for store.

Erna Solberg begynner å bli sexy i forhold.

Sånn ser sexy damer ut:

Fint sjarmerende smil, og ikke mega-mugger.

Kunne hatt LITT større, men ikke nødvendig.

Ta det med ro, damer.

Brystene deres er store nok.

Det er det rampete, og ekte smilet vi gutta faller for.

Se denne godsaken:

www.definebabe.com/gallery/h21/cindy-hope/

Her diskuterer vi pupper, det du linker til var vel så langt fra kvinnelige pupper som man kan komme. Så ut som et barn, totalt avtennende.

Endret av SportyShorty
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her diskuterer vi pupper, det du linker til var vel så langt fra kvinnelige pupper som man kan komme. Så ut som et barn, totalt avtennende.

De sitter på en kvinne, er ikke det kvinnelig nok?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Her diskuterer vi pupper, det du linker til var vel så langt fra kvinnelige pupper som man kan komme. Så ut som et barn, totalt avtennende.

Nå tilhører du heldigvis et rungende mindretall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes puppene hennes er for små, og de burde henge litt mer (ironisk)

Foretrekker enorme naturlige henge pupper med melk slik som henne:

http://blog.scoreland.com/wp-content/uploads/2010/06/KristinaMilan26009.jpg

Jeg har ikke ord, blir som å være funksjonshemmet. :tristbla:

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sitter på en kvinne, er ikke det kvinnelig nok?

Hvis du ser en mann med svært liten penis, ville du da sagt "Den sitter på en voksen mann, er ikke det mannlig nok?"

Voksne kvinner skal ha pupper, det er et tegn på fruktbarhet og modenhet. Det er en grunn til at det store flertallet menn tenner seksuelt på store pupper, selv om mennene på KG gir utrykk for noe annet. Dette er jo tross alt Kvinneguiden, og for å "høre hjemme" her, er det vel det eneste riktige å si at flate pupper er pent/tiltrekkende. Vel, sannheten er en ganske annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser en mann med svært liten penis, ville du da sagt "Den sitter på en voksen mann, er ikke det mannlig nok?"

Voksne kvinner skal ha pupper, det er et tegn på fruktbarhet og modenhet. Det er en grunn til at det store flertallet menn tenner seksuelt på store pupper, selv om mennene på KG gir utrykk for noe annet. Dette er jo tross alt Kvinneguiden, og for å "høre hjemme" her, er det vel det eneste riktige å si at flate pupper er pent/tiltrekkende. Vel, sannheten er en ganske annen.

Sannheten din er nok en ganske annen. Min er det ikke. Og flere med meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser en mann med svært liten penis, ville du da sagt "Den sitter på en voksen mann, er ikke det mannlig nok?"

Voksne kvinner skal ha pupper, det er et tegn på fruktbarhet og modenhet. Det er en grunn til at det store flertallet menn tenner seksuelt på store pupper, selv om mennene på KG gir utrykk for noe annet. Dette er jo tross alt Kvinneguiden, og for å "høre hjemme" her, er det vel det eneste riktige å si at flate pupper er pent/tiltrekkende. Vel, sannheten er en ganske annen.

Du spurte nok feil person der, for det hadde jeg faktisk :fnise: Synes det er ganske merkelig å definere mannlighet eller kvinnelighet etter størrelsen på noen fysiske atributter. Hun hadde da pupper, den jenta, og jeg synes hun var veldig feminin og kvinnelig. Kvinnelighet ligger ikke i størrelsen på brystene, og det er heller ikke sånn at små pupper betyr mindre fruktbarhet - akkurat som liten penis ikke har noe å si for sædkvaliteten. Ta det fra ei jente med to søsken som kom under en periode på rett over tre år, med en mor som har pupper på den størrelsen. Ikke mye ufruktbart over moren min: hun var så fruktbar at hun ble gravid tre ganger i løpet av et dårlig samliv med et så godt som ikke-eksisterende sexliv.

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var helt ok, nå er ikke jeg veldig opptatt av bryster men jeg foretrekker noe mindre. Men det er ikke det første jeg ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...