Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Man tilpasser seg koppen sin :) Fin kopp forresten! Får litt lyst til å spille 3 på rad når jeg ser koppen din.

Takk! Veldig fornøyd med koppen selv, også har jeg flere farger, så da kan man velge kopp ut fra humør;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar motet til meg jeg også nå... Fant et bilde som er lik min kopp. Jeg håper ingen mobber meg selv om koppen min er uten hank!

:overrasket:

Hankektomi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppen min er veldig stor. Håper ikke dere kommer til å mobbe meg nå. Jeg er veldig flau over den :sjenert:

Det ser ut som en veldig stor og god kopp, du har ingen grunn til å være flau. Vær stolt av den koppen du har! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Det ser ut som en veldig stor og god kopp, du har ingen grunn til å være flau. Vær stolt av den koppen du har! :klemmer:

Takk :klemmer:

Prøver å ikke være så redd for å vise den frem,men føler ikke at det passer seg :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :klemmer:

Prøver å ikke være så redd for å vise den frem,men føler ikke at det passer seg :flau:

Tror nok mange er misunnelige på den koppen der, altså. Tenk på at siden den er større en mange andre, rommer den også langt mer av det som er deilig. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Koppen min er veldig stor. Håper ikke dere kommer til å mobbe meg nå. Jeg er veldig flau over den :sjenert:

Eneste er vel at det så ut som om den hadde fått i seg noe uggent noe :klo: Er bildet tatt en dag koppen din var småsyk pga ting den hadde fått i seg? Minner meg om gallesten :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg i godt humør når jeg våknet, men jeg er så forbaska sulten! Føler det også merkes på koppen min, den venter utolmodig på å gå på butikken og kjøpe inn mat for helgen. Blir litt utolmodig når den må vente på andre og tripper rundt som gal. Ene øyeblikket er den på kjøkkenbenken, andre er den på skrivepulten og før jeg vet ordet av det befinner den seg forran tven. Ikke aner jeg hvordan den forflytter seg så mye, mistenker lettere uro i bena på noen her....

Jaja, vi får nok en tur på butikken når vi er ferdig med å vente på vedkommende som skal være med oss...

post-31472-0-40058600-1319281099_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg ny kopp! Og jeg er veldig fornøyd.

:hakeslepp:

Det var da veldig så lett du tok på å ha kjøpt deg en ny kopp.

Hva var galt med den gamle koppen, og kunne du ikke i det minste holdt kjøpet av nykoppen for deg selv?

Det er helt sikkert en del unge jenter her som er usikre på om koppen er fin nok, og når du gir inntrykk av at det er lett som en plett og ingenting å skjemmes over å faktisk gå ut og bruke masse penger på en ny kopp ... ja, jeg trodde jeg ikke kunne bli sjokkert lengre, men!

Til alle dere unge jentene som kanskje føler at hanken henger eller koppen ikke har de rette kurvene: Koppene deres er flotte som de er, vær så snill å ikke la Uglefot her være noe slags forbilde for dere! Koppene deres er vakre, og dere vil helt sikkert finne en mann som vet å sette pris på den!

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det var da veldig så lett du tok på å ha kjøpt deg en ny kopp.

Hva var galt med den gamle koppen, og kunne du ikke i det minste holdt kjøpet av nykoppen for deg selv?

Det er helt sikkert en del usikre unge jenter her som er usikre på om koppen er fin nok, og når du gir inntrykk av at det er lett som en plett og ingenting å skjemmes over å faktisk gå ut og bruke masse penger på en ny kopp ... ja, jeg trodde jeg ikke kunne bli sjokkert lengre, men!

Til alle dere unge jentene som kanskje føler at hanken henger eller koppen ikke har de rette kurvene: Koppene deres er flotte som de er, vær så snill å ikke la Uglefot her være noe slags forbilde for dere! Koppene deres er vakre, og dere vil helt sikkert finne en mann som vet å sette pris på den!

Nja, om hun har råd til å bruke penger på en ny kopp, og synes det er en viktig prioritering for henne, synes jeg egentlig det er greit.

Om man føler at hanken henger, og dette er et problem for en, synes jeg det er helt ok. Men klart, jeg synes det blir feil om det er fordi man ikke føler seg attraktiv for andre. Om man ser bort fra hva andre mener, og utelukkende ser på hva en selv føler; er det fortsatt "viktig" med ny kopp? Ja, da ligger ens egne ønsker til grunn, og da blir det mer akseptabelt.

Man må aldri legge andres ønsker til grunn for å gjøre inngrep som dette, det kommer det ikke noe godt ut av.

Kjøp deg gjerne ny kopp, om du har råd. Men gjør det kun for deg selv, ikke for at andre skal misunne deg den. Det er først og fremst du som skal ha glede av koppen din. Om andre finner den like gledelig, er det en bonus. Men det må aldri bli målet.

Tenker jeg... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser poenget ditt, men jeg mener fortsatt at det er helt feil å legge ut bilde av sin nye kopp på et internettforum som dette, og legge det fram som om det skulle være det enkleste i verden, både det å ta beslutningen om å kjøpe ny kopp, og det å faktisk gå ut og gjøre det.

Synes du hanken har blitt slarkete så javel, vær usikker og gå og kjøp deg ny, men ikke kast det rundt deg som om det skulle vært en beslutning på lik linje med det å kjøpe seg en ny blyant, for dette er faktisk noe som vil spille inn på livet ditt i mye større grad, da koppen er noe veldig mange av oss bruker hele dagene.

Unnskyld at jeg er krass her, altså, og koppen din er veldig fin, Uglefot. Jeg blir bare trist av denne tråden, og jeg så ingenting galt med din gamle kopp i det hele tatt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglefot

:hakeslepp:

Det var da veldig så lett du tok på å ha kjøpt deg en ny kopp.

Hva var galt med den gamle koppen, og kunne du ikke i det minste holdt kjøpet av nykoppen for deg selv?

Det er helt sikkert en del unge jenter her som er usikre på om koppen er fin nok, og når du gir inntrykk av at det er lett som en plett og ingenting å skjemmes over å faktisk gå ut og bruke masse penger på en ny kopp ... ja, jeg trodde jeg ikke kunne bli sjokkert lengre, men!

Til alle dere unge jentene som kanskje føler at hanken henger eller koppen ikke har de rette kurvene: Koppene deres er flotte som de er, vær så snill å ikke la Uglefot her være noe slags forbilde for dere! Koppene deres er vakre, og dere vil helt sikkert finne en mann som vet å sette pris på den!

Vel, den gamle koppen begynte å få en del krakelering og hanken begynte å bli så vid. Kunne jo få hele hånden inn der og det er jo ikke det jeg ønsker. Ønsket en kopp uten krakelering og en stram hanke.

Hva jeg gjør med koppen min er mitt valg. At mine personlige valg er med på å gjøre unge jenter usikre, nei den ser jeg ikke helt. Det finnes andre som er mye mer koppsfiksert enn meg og dette er noe man ser i media hver dag.

For første gang på mange mange år har jeg valgt å bytte ut koppen min. Andre velger å gjøre det oftere så jeg kan ikke se at jeg er noen stor stygg ulv her.

Og om folk ikke liker all denne koppsfokuseringen så bør de iallefall ikke gå inn i denne tråden, den er jo full kopper som blir bemerket som såååå flotte og fantastiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser poenget ditt, men jeg mener fortsatt at det er helt feil å legge ut bilde av sin nye kopp på et internettforum som dette, og legge det fram som om det skulle være det enkleste i verden, både det å ta beslutningen om å kjøpe ny kopp, og det å faktisk gå ut og gjøre det.

Synes du hanken har blitt slarkete så javel, vær usikker og gå og kjøp deg ny, men ikke kast det rundt deg som om det skulle vært en beslutning på lik linje med det å kjøpe seg en ny blyant, for dette er faktisk noe som vil spille inn på livet ditt i mye større grad, da koppen er noe veldig mange av oss bruker hele dagene.

Unnskyld at jeg er krass her, altså, og koppen din er veldig fin, Uglefot. Jeg blir bare trist av denne tråden, og jeg så ingenting galt med din gamle kopp i det hele tatt. :klemmer:

Og jeg ser poenget ditt. =) Så sånn sett er vi iallefall på bølgelengde.

Men det er jo ingen av oss som vet hvor lang tid Uglefot brukte på denne avgjørelsen. Og igjen, så lenge hun gjorde dette for seg selv, synes jeg det er helt greit. Både at hun tok det valget, og at hun er stolt og vil vise frem den nye koppen sin. Selv om hun ikke hadde noe å skamme seg for hva angår den gamle koppen (i mine, og åpenbart dine øyne, også), synes jeg hun har like lite grunn til å skamme seg over at hun kom frem til at en ny kopp var det rette for henne.

Jeg håper selvsagt at hun fremmer et syn om at dette er noe man ikke skal ta lett på, da. Men jeg har ikke inntrykk av at hun mener dette skal være like naturlig som å skifte sokker.

Slik jeg ser det, handler det om å føle seg vel. Og om man har prøvd i flere år å finne glede i den koppen man har, uten å i det hele tatt lykkes, synes jeg det er helt legitimt å få ny. Og å være åpen om at dette er en ny kopp, gjør at andre kanskje ikke går til ekstremiteter for å prøve å få en kopp man ikke har fysiske forutsetninger for å klare, og dermed føle seg ekstra mislykket, fordi man ikke klarer å oppnå det uoppnåelige. Heller det, enn å late som om man har klart å fikse den gamle koppen uten hjelp. Man ser jo det også i media, hvor vanlig det er å nekte for at man har kjøpt seg for eksempel ny hanke, for så at det kommer frem senere. Det er jo bedrag, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er egentlig unge jenter og gutter egentlig så opptatt av koppen sin? Jeg har ett inntrykk av at koppshysteriet begynner noe senere i livet. Ironisk nok i en alder der de fleste jo har råd å kjøpe seg ut av problemet. Så.. vinn-vinn på en måte. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig unge jenter og gutter egentlig så opptatt av koppen sin? Jeg har ett inntrykk av at koppshysteriet begynner noe senere i livet. Ironisk nok i en alder der de fleste jo har råd å kjøpe seg ut av problemet. Så.. vinn-vinn på en måte. :sjenert:

Tja, ikke så godt å si... Jeg tror kanskje voksne har høyere krav til koppen sin. Formen skal være fin, vi vil gjerne ha den perfekte fargen på koppen vår, og den skal være god å holde rundt. I tillegg betyr det indre minst like mye. En større andel voksne er nok forberedt på å betale for å få akkurat den koppen de vil ha, selv om noen ser ut til å trives med kopper som er slitne og har en helt annen form enn hva som er idealet i dag.

Som ung var jeg egentlig mest opptatt av mugger (jo større jo bedre), og jeg tok de stadig frem for å imponere vennene mine. Selve koppen var det mindre viktig med, for muggene ble liksom blikkfanget. Hva som var på innsiden hadde lite å si, bare det så stort og flott ut utenpå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne tråden! :strix:

Men så er jeg veldig koppsfiksert da.. :sjenert:

Jeg syns den er veldig materialistisk! Kjøpe seg ny kopp!? :kjefte:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...