Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Nå fikk du meg til å angre på at jeg la ut bilde av koppen min! :grine:

Jeg har ikke så god selvtillit når det kommer til koppen min, og det kostet meg faktisk nokså mye å legge ut bilde av den her, så jeg ble litt lei meg av innlegget ditt. :sukk:

Jeg sa jo at det var en fin kopp, da, bare at den er vanlig. Skjønte bare ikke hvorfor alle fikk hakeslipp av koppen din og ikke alle de andre helt vanlige koppene som er lagt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodillen; Vedder på at du jafser i deg en after eight når du bruker koppen der! Og så drikker du sikkert bare Evergood :gjeiper:

Ingen after eight her i gården, nei! En slik kopp får man tross alt ikke gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodillen; Vedder på at du jafser i deg en after eight når du bruker koppen der! Og så drikker du sikkert bare Evergood :gjeiper:

Is it?

Yes it is. Evergood.

Kom til å tenke på småskurken fra Bergerac nå, Charlie Hungerford. Spilt av Terence Alexander. Alle evergoodreklamene etter at han sluttet, har vært forholdsvis middelmådige og kjedelige, syns jeg. :sukk:

Men, off-topic og alt det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at det var en fin kopp, da, bare at den er vanlig. Skjønte bare ikke hvorfor alle fikk hakeslipp av koppen din og ikke alle de andre helt vanlige koppene som er lagt ut.

Jeg har ikke sett en kopp helt som hennes før. De koppene jeg har sett med den vakre gyldne fargen, har som regel vært overdådige, eller hatt en form som ikke står i stil. Det har ikke sett like classy og elegant ut, på en måte. Noe som har ført til at jeg faktisk har ment at det ikke finnes pene kopper med den fargen... :sjenert:

Og de som har hatt den formen (eller en lignende), har som regel vært hvite med rosa blomsterkant. Det er en tidløs form, men med små-roser på, blir den litt kjedelig.

Så jeg liker virkelig koppen hennes, nettopp fordi den formen, og den fargen står utrolig bra til hverandre. Og jeg hadde aldri trodd noen kopper kunne kledd den gyldne fargen der, og jeg må si jeg er glad for å ha tatt feil.

Derfor komplimenterer jeg hennes kopp mer enn andres. Fordi den altså "satte meg på plass", og minnet meg om at man ikke skal være forutinntatt. Positive lesson learned. =)

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett en kopp helt som hennes før. De koppene jeg har sett med den vakre gyldne fargen, har som regel vært overdådige, eller hatt en form som ikke står i stil. Det har ikke sett like classy og elegant ut, på en måte. Noe som har ført til at jeg faktisk har ment at det ikke finnes pene kopper med den fargen... :sjenert:

Og de som har hatt den formen (eller en lignende), har som regel vært hvite med rosa blomsterkant. Det er en tidløs form, men med små-roser på, blir den litt kjedelig.

Så jeg liker virkelig koppen hennes, nettopp fordi den formen, og den fargen står utrolig bra til hverandre. Og jeg hadde aldri trodd noen kopper kunne kledd den gyldne fargen der, og jeg må si jeg er glad for å ha tatt feil.

Derfor komplimenterer jeg hennes kopp mer enn andres. Fordi den altså "satte meg på plass", og minnet meg om at man ikke skal være forutinntatt. Positive lesson learned. =)

Tnaw! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

KOSEMOSEKLIKK!

:kjefte:

Kosemose?! Her?! :overrasket: Hvor?! :overrasket:

Får vi ikke fred fra moderatorer noe sted? :sur:

Og hvorfor har moderatorne egne klikker? :nei:

Endret av MorAase
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOSEMOSEKLIKK!

:kjefte:

Synd hvis du er misunnelig på andres kopper, altså, men det er uansett unødvendig å rope om kosemosing. Det må da være lov å beundre hverandres kopp? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den koppen der er det ikke mye lavkarbo over :nei:

Men herregud da. Det er faktisk mulig å leve et lykkelig og sunt liv uten å gå på lavkarbo. Blir så lei av alt dette maset, kan dere ikke bare godta at folk har ulike livsstiler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da. Det er faktisk mulig å leve et lykkelig og sunt liv uten å gå på lavkarbo. Blir så lei av alt dette maset, kan dere ikke bare godta at folk har ulike livsstiler?

Jeg har lagt ut bilde av min julekopp for lenge sinden. Den er det bare te i! UTEN sukker! Så det går an å feire jul og kose seg uten å stappe i seg uante mengder usunne stoffer. En har bare én kopp og den skal en ta vare på :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øy! Du må gi beskjed når du lenker til kropper og ikke kopper! :kjefte:

En han har som regel kropp! :nei:

Hadde det vært en hannkopp, hadde jeg selvsagt spesifisert det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...