Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke lese "kopp" i denne tråden uten at det automatisk blir til "kropp"....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke lese "kopp" i denne tråden uten at det automatisk blir til "kropp"....

Her i tråden er det best å tenke koppert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke lese "kopp" i denne tråden uten at det automatisk blir til "kropp"....

Haha, trodde tråden handla om "post et bilde av din kRopp"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Hva? Jeg ser fortsatt det deilige bildet av koppen min! :klo: Jeg har da ikke slettet noe som helst, sletting er for pingler med stygge kopper.

:nei: Det finnes ikke stygge kopper!

Men jeg så i sitatet til Lutetium, der manglet koppen din. Min feil :sjenert:

Glad for at en slik fin kopp ennå kan beskues i all sin prakt :rodmer:

Endret av MorAase
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg også leste kRopp, så dere kan tenke dere hvor spent jeg var når jeg så MorAases navn her. Men, nei :sukk:

*skuff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Jeg også leste kRopp, så dere kan tenke dere hvor spent jeg var når jeg så MorAases navn her. Men, nei :sukk:

*skuff*

For ikke å snakke om hvor skuffet jeg ble da jeg ikke så noen kopp i ditt innlegg :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fyttikatta for noen former!

Takk takk. Jeg gjør ikke så mye for å holde den i form. Gammel kopp, men veldig gode gener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppen min er ganske så rosa, lettere sjenert og viser seg sjelden :( trives godt bakerst i skapet, for at ikke de andre koppene skal gjøre narr av den heller runde figuren.

:cry3:

post-23824-0-78864500-1332167217_thumb.j

post-23824-0-63231900-1332167233_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppen min er ganske så rosa, lettere sjenert og viser seg sjelden :( trives godt bakerst i skapet, for at ikke de andre koppene skal gjøre narr av den heller runde figuren.

:cry3:

Fy flate! Koppen din er jo grisefin!!! Ingen grunn til å skjule den, altså :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koppen min er ganske så rosa, lettere sjenert og viser seg sjelden :( trives godt bakerst i skapet, for at ikke de andre koppene skal gjøre narr av den heller runde figuren.

:cry3:

Altfor fin kopp til å gjemme den innerst i skapet!

Så!

Ut av skapet!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor fin kopp til å gjemme den innerst i skapet!

Så!

Ut av skapet!

:fnise:

Du sier noe, takk for at dere gir koppen min selvtillit! Det betyr mye! :sjenert: i dag våget den seg faktsik på varm kakao. Det er årevis siden sist! Skal være stolt over de runde formene fra nå av! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herligheten, så fine kopper dere har! :rodmer: Blir usikker nå altså, nesten så jeg ikke tørr å legge ut bilde av min egen, vil jo ikke ødelegge med den stygge koppen min.... :sjenert:

Derfor legger jeg heller ut et bilde av min drømmekopp! Tenk å ha en sånn en a! :rodmer:

post-196157-0-28847700-1323298530_thumb.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...