Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Gjest Uglefot

Litt skummelt dette da noen kan kjenne meg igjen på koppen min. Men shit au, her kommer den, koppen min altså

En ganske velbrukt kopp men jeg er fornøyd. Liker spesielt at koppen min har stor hanke for da er den så god å holde i. Og så rommer den masse :)

post-38455-0-28376000-1318583852_thumb.j

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig kopp, Uglefot :) Jeg skal se om jeg tør å manne meg opp til å poste min senere i dag. Min kopp er nok ikke like fin og personlig som din, desverre :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ett bilde av koppen min,som dere ser reflekterer den en av hobbyene

mine...

Tør ikke å vise den så veldig lenge altså,blir slettet snart....

Endret av Jellybean78
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for noen flotte kopper!

Skulle ønske jeg turte å legge ut min kopp, men etter jeg dro ut den siste teposen har den blitt så slitt i fronten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Wow dere er tøffe som tør å legge ut bilder av koppene deres! :) Jeg tør ikke... Min kopp er ikke like fin som den en gang var dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skummelt dette da noen kan kjenne meg igjen på koppen min. Men shit au, her kommer den, koppen min altså

En ganske velbrukt kopp men jeg er fornøyd. Liker spesielt at koppen min har stor hanke for da er den så god å holde i. Og så rommer den masse :)

Kunne jeg bare gitt tusen plusser så hadde du fått det. t-u-s-e-n.

Min sist innkjøpte kopp så slik ut - den er litt skrukkete, men jeg planlegger å legge masse arbeid i å forbedre utseende på den, og da skal jeg legge ut nye bilder. Tenker jeg må redusere den ca 5%. Alle jeg treffer sier den er superfin, men det tror ikke jeg altså;

min nyeste kopp

Endret av norah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Syns du hadde fin kopp jeg, Norah :) Litt skrukkete kanskje, men det blir jo alle kopper med tiden. Det naturlige er pent det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn kopp, og på den står det..

its better to have loved and lost than live with that PSYCHO forever

;)

post-37809-0-15999300-1318620582_thumb.j

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, får ikke til lyssettingen her! Den ser bare dum ut ): Får heller ta det en annen dag da den ser litt bedre ut :sukk:

Sikker på at koppen din er kjempefin uansett, jeg:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne jeg bare gitt tusen plusser så hadde du fått det. t-u-s-e-n.

Min sist innkjøpte kopp så slik ut - den er litt skrukkete, men jeg planlegger å legge masse arbeid i å forbedre utseende på den, og da skal jeg legge ut nye bilder. Tenker jeg må redusere den ca 5%. Alle jeg treffer sier den er superfin, men det tror ikke jeg altså;

min nyeste kopp

Seriøst, Norah, dette er drømmekoppen min. Har kikket på kopper som dette på nettet lenge, men jeg leter fortsatt etter et sted hvor jeg kan få en slik kopp uten at det er for dyrt. Men jeg elsker den, bare så du vet det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine kopper, det her! Dere kan absolutt være stolte. Kopper kommer i alle farger og fasonger, og det er jo uansett det på innsiden av koppen som har betydning. Det er ihvertfall min mening, og den står jeg for!

Jeg har ikke noe bra bilde akkurat nå, føler jeg burde vaske koppen litt og sånn først, men jeg får ofte kommentarer om at det er en fin fasong på koppen, og at den er god å holde i selv med klamme hender. Det hender jeg får en slengbemerkning her og der når jeg viser frem koppen min, men jeg velger å tro at det dreier seg om misunnelse. Jeg VET at jeg har en fin kopp!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fantastiske kopper! Er helt sjokkert om hvordan de ser ut. Hvor mye dl inneholder de, tror du? Skulle gjerne ha gjort alt for slike flotte kopper! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte å legge inn bilder av koppen min, men når jeg så alle deres nette små kopper så tør jeg ikke. Min er litt breiere enn deres, for å si det sånn. :sjenert:

Dere bør virkelig sette stor pris på koppene dere har nå, plutselig en morgen våkner dere opp og innser at koppens ungdom er forbi, og dere vil se tilbake på disse bildene med et sukk, og angre på at dere ikke viste de mer fram i glansdagene. :sukk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke å legge ut noe så privat, men den ligner veldig på denne :kaffekopp:

Jaa, selvfølgelig gjør den det! :roll:

Da ligner min på denne. :ironi:

Sorry ass, bare dritlei av at alle liksom skal ha såå perfekte kopper!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt hvor koppsfokuserte dere er, dessuten så ser jeg lett at enkelte ikke legger ut bilde av sin egen kopp, men en de har funnet på nettet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Altså.. det må da være lov å legge ut bilde av koppen sin? Hvis man ønsker litt positiv feedback og samtidig tåler litt negativ feedback på koppen sin, ser jeg ikke problemet. :) Det er viktig å vise hvor mye forskjellige kopper som egentlig finnes her på kvinneguiden. Da kan det jo bli enklere å godta sin egen kopp også, og godta at ens egen kopp er spesiell og det er greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...