Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

post-29649-0-03675200-1318699388_thumb.j

Koppen min er jo en klar 10'er, men det er sikkert ikke akseptabelt å si her på KG. Her hylles jo bare de usunne, ordinære koppene :kjefte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

post-29649-0-03675200-1318699388_thumb.j

Koppen min er jo en klar 10'er, men det er sikkert ikke akseptabelt å si her på KG. Her hylles jo bare de usunne, ordinære koppene :kjefte:

Syns du kan ta noen hoppebilder av koppen din :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

post-29649-0-03675200-1318699388_thumb.j

Koppen min er jo en klar 10'er, men det er sikkert ikke akseptabelt å si her på KG. Her hylles jo bare de usunne, ordinære koppene :kjefte:

Synes du hadde en ganske fin kopp, ikke så ulik min egentlig.

Bare husk at vi alle er forskjellige, ikke bry deg om dem som hyller det ene eller det andre. At du er fornøyd med din kopp er det viktigste. Jeg hyller koppen min jeg også på min måte, på øverste hylle på kjøkkenet. Der pleier både min kopp og samboer sin kopp få vise seg frem når vi har gjester.

Men nå må vi slutte å kjefte og smelle om hva som er pent og ikke pent,la oss se flere kopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Min kopp er gammel, men den viser hvem jeg er. Jeg satte den ved en eske for at dere skal se hvor høy min kop faktisk er. Folk tror alltid at jeg lyver om høyden :(

post-43870-0-01560400-1318704241_thumb.j

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...det hender jeg blir kalt en feit gris. :sukk:

Kjempekopp....denne får stemmen min over alle de andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men hvis du bare reduserer inntaket dens med 24,9580458u76w56% og kjører hurtigintervall i oppvaskmaskinen så blir den riktig. Tilslutt. Først DA har du grunn til å være fornøyd.

AHA! :helen:

Jeg synes koppen din er for bred øverst. Vet du ikke at timeglassfasong er finest? :filer:

Sånn ser koppen min ut.

Det er bare litt kraftig koppsbygning!!!

Nydelig kopp :) En av de fineste jeg har sett her inne.

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor lenge jeg tør å la bildet ligge, men her er i alle fall koppen min. Den begynner å bli litt gammel, men synes den holder seg godt tross alt. Jeg får stadig høre at koppen min er kjempesøt, men det er litt ekkelt når folk helt umotivert tar tak i den for å studere den mer inngående.

ykopp.jpg

PS: Er det en egen tråd for mannekopper, eller?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sjenert, for jeg er så redd at noen skal kjenne igjen koppen min og vite at det er meg, men here I go:

Koppen min ser helt lik ut som denne! Det er en veldig stor og fin kopp, og jeg syns selv at den er vakker. Får ofte kommentarer over hvor stor den er av andre. I begynnelsen virker det som om de syns det er litt negativt og ekkelt, men når jeg forteller dem om alle fordelene ved å ha en stor kopp, så blir de raskt overbevist.

Koppen har blitt ganske slitt fordi jeg bruker den så mye. Har hatt den en stund nå, men jeg er veldig glad i den, og prøver å ta godt vare på den!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har så fine kopper at! :rodmer:

Tør ikke legge ut bilde av min egen. Den er bare helt vanlig.. :sjenert:

(Dessuten kan jeg ikke finne kameraet mitt, og mobilkameraet er rævva)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så fine kopper at! :rodmer:

Tør ikke legge ut bilde av min egen. Den er bare helt vanlig.. :sjenert:

(Dessuten kan jeg ikke finne kameraet mitt, og mobilkameraet er rævva)

Når man leser her inne får man gjerne inntrykk av at alle har sånne veldig spesielle kopper, men vi vet vel alle at det ofte bare er de som er veldig stolte av koppene sine som poster i slike tråder, og at de aller fleste av oss har helt normale kopper med både skeive hanker og andre skavanker (høhø!). Normalt er vakkert det og! :klemmer:

Jeg vil gjerne se koppen din, Lutetium!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man leser her inne får man gjerne inntrykk av at alle har sånne veldig spesielle kopper, men vi vet vel alle at det ofte bare er de som er veldig stolte av koppene sine som poster i slike tråder, og at de aller fleste av oss har helt normale kopper med både skeive hanker og andre skavanker (høhø!). Normalt er vakkert det og! :klemmer:

Jeg vil gjerne se koppen din, Lutetium!

Takk! Det hjelper mye på usikkerheten rundt egen kopp, å få slike oppmuntrende ord. :klemmer:

Jeg har faktisk ikke anelse om hvor jeg har rotet bort det kameraet, men jeg skal poste bilde av den slitte mannekoppen min, så snart jeg finner det! Promise.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da drister jeg meg til å legge ut bilde av min kopp.

Er i all hovedsak fornøyd, men dere vet, alt kan bli bedre ;)

WOW! Den var jo så shiny! Eg hadde vert kjempe fornøyd med ein slik kopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sjenert, for jeg er så redd at noen skal kjenne igjen koppen min og vite at det er meg, men here I go:

Koppen min ser helt lik ut som denne! Det er en veldig stor og fin kopp, og jeg syns selv at den er vakker. Får ofte kommentarer over hvor stor den er av andre. I begynnelsen virker det som om de syns det er litt negativt og ekkelt, men når jeg forteller dem om alle fordelene ved å ha en stor kopp, så blir de raskt overbevist.

Koppen har blitt ganske slitt fordi jeg bruker den så mye. Har hatt den en stund nå, men jeg er veldig glad i den, og prøver å ta godt vare på den!

Jeg synes du har en veldig flott kopp! Fine former! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Den var jo så shiny! Eg hadde vert kjempe fornøyd med ein slik kopp!

Åhh takk :sexy: Men du skal vite at en slik kopp kommer ikke dalende fra himmelen, det krever lange dager med hard jobbing :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt strekkmerker her også og tegn på et hardt liv, men den gjør jobben sin fortsatt og er særegen og unik på sin måte.

post-31472-0-99264100-1318795023_thumb.j

Endret av Lykkelitenen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...