Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Den er for fin til å være sånn fra naturens side ... jeg er temmelig sikker på at det er silikon inni bildet.

Haha ... :fnise:

Eh ... nei jeg mener: SILIKON!?!?

Det er det frekkeste ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh det er så jævli typisk kvinneguiden. SUCKCUPS! "Å giiid jeg har sååå stygg kopp altså" og alle bare "NEI DEN VAR NYDELIG skulle ønske jeg hadde en sånn kopp!" "ånei den er såååå stygg assa" "nei du har finest kopp!" "nei DU har finest kopp!" også blir den ene brukeren kjempepoppis bare fordi de har fin kopp.

Koppfikserte suckcups....

Og nei, jeg sier ikke dette bare fordi jeg liksom er sjalu og har en stor, stygg kopp selv med store håndtak, for jeg har ESPRESSOMASKIN og må ha SMÅ kopper. Så det så.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si jeg reagerer litt på vinkelen mange av dere har fotografert koppene deres i. Det blir litt voldsomt dristig, liksom, og jeg lurer på om ikke dere er engstelige for at folk skal få galt inntrykk. Jeg tenker ihvertfall mitt om slik voldsom eksponering...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke akkurat min kopp, men den er helt lik min :jepp:

11155-278.jpg

(Please ikke døm meg utfra koppen min. Det er mer ved meg enn bare koppen.)

Altså, jeg mener vi bør holde oss til å vise frem naturlige kopper, eller i det minste påpeke at man faktisk har silikon! Koppen din er jo fin og alt, men det er jo ikke tvil om at du har silikon. Tenk om noen unge piker ser her inne og tror at dette er en naturlig kopp?? :snurt:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg mener vi bør holde oss til å vise frem naturlige kopper, eller i det minste påpeke at man faktisk har silikon! Koppen din er jo fin og alt, men det er jo ikke tvil om at du har silikon. Tenk om noen unge piker ser her inne og tror at dette er en naturlig kopp?? :snurt:

Typisk at man alltid skal vise frem koppen sin, når man har tatt silikon! :kjefte:

Dog, det må være deilig å ta på en slik kopp?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at man alltid skal vise frem koppen sin, når man har tatt silikon! :kjefte:

Dog, det må være deilig å ta på en slik kopp?

Hm, tror det gjør det området på koppen kaldere, og det er jeg egentlig i mot. Jeg vil ta på varme kopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være slem, jeg sa jo jeg syns du har fin kopp! :jepp: MEN jeg syns du burde poengtert at du faktisk har silikon, sånn at andre ikke får komplekser for sin egen kopp. Nemlig.

(men det med kalde og varme kopper står jeg for altså. med mindre koppen din er veeeldig varm ellers da, da kan det vel kanskje være greit med ett kaldt område)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva.....jeg har mer enn en kopp.....hahaha slå den dere,jepp

dere hørte riktig mer enn en kopp...har også bevis på dette,kan legge

ut bilde senere,og NEI vi snakker ikke om en utenomkoppslig opplevelse

her NEI... :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva.....jeg har mer enn en kopp.....hahaha slå den dere,jepp

dere hørte riktig mer enn en kopp...har også bevis på dette,kan legge

ut bilde senere,og NEI vi snakker ikke om en utenomkoppslig opplevelse

her NEI... :happy:

Du snakker om før og etter kopp her nå, right? :klo:

Jeg prøvde den der kaffe-kuren, og jeg har en heeelt annen kopp nå, enn jeg hadde da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

OK... bra at dere ikke mente å være frekke pga. silikonimplantatet på koppen min :) Jeg har nemlig også gått på lav-koffein så derfor har koppen min gått gjennom mange forandringer det siste året...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er koppen min.

Har fikset litt på den da.. Den var liksom litt bred på midten også litt for liten oppe.. Hvis dere skjønner.. Synes fortsatt ikke den er helt riktig da.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er koppen min.

Har fikset litt på den da.. Den var liksom litt bred på midten også litt for liten oppe.. Hvis dere skjønner.. Synes fortsatt ikke den er helt riktig da.. :sukk:

Jo, men hvis du bare reduserer inntaket dens med 24,9580458u76w56% og kjører hurtigintervall i oppvaskmaskinen så blir den riktig. Tilslutt. Først DA har du grunn til å være fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er koppen min.

Har fikset litt på den da.. Den var liksom litt bred på midten også litt for liten oppe.. Hvis dere skjønner.. Synes fortsatt ikke den er helt riktig da.. :sukk:

Jeg synes koppen din er for bred øverst. Vet du ikke at timeglassfasong er finest? :filer:

Sånn ser koppen min ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er koppen min.

Har fikset litt på den da.. Den var liksom litt bred på midten også litt for liten oppe.. Hvis dere skjønner.. Synes fortsatt ikke den er helt riktig da.. :sukk:

Nydelig kopp :) En av de fineste jeg har sett her inne.

Jeg synes koppen din er for bred øverst. Vet du ikke at timeglassfasong er finest? :filer:

Sånn ser koppen min ut.

Fine former!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen perverse mannfolk her inne drar hanken sin mens de ser på bildet av koppen min :snurt:

Ikke no hanky panky,nei :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Jeg er imponert over dere! Ok, nå har jeg kvinnet meg opp lenge, så here it goes... Her er min kopp:

post-24579-0-99778800-1318702166_thumb.j

Jeg synes den er ganske fin, da. Bryr meg ikke så mye om hva andre synes om den. Jeg har hatt mye kos med den, også sammen med andre.

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...