Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Uff, nå glemte jeg jo min yndlingskopp - faktisk har jeg to - men det er en litt annen belysning, og derfor et helt annet inntrykk.

Denne har jeg hatt mange varme, lange og intense stunder med - og jeg låner den gledelig bort til alles forlystelse når venner kommer på besøk. Litt dumt at bildet er tatt fra en annen vinkel enn den aller beste, men sånn er det.

Faktisk har jeg ei helt lik vase som er like deilig, men det blir litt for drøyt å poste.

Så det får bli med mine to flotte kopper som ser slik ut:

C-kopp - en lekker håndfull

Jeg skjønner godt at du føler dette er å gå litt over streken! :nei:

Men koppen var veldig fin da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Modige dere som tør å legge ut bilder av koppene deres!

Skal se om jeg greier å manne meg opp til å gjøre det etterhvert jeg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Jeg skal se om jeg tør å poste et bilde av koppen min når jeg kommer hjem i trygge omgivelser..men vet ikke helt om jeg tør enda! Koppen min er nemlig ikke like normal som resten her, litt breiere om baken.. rommer nok en del for å si det slik :rodme:

Men vi må prøve å vise mangfoldet av KG's kopper! Så jeg skal prøve å manne meg opp.. må først bli MINST halvfull for å tørre å legge ut noen bilder, da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Dette er ikke akkurat min kopp, men den er helt lik min :jepp:

11155-278.jpg

(Please ikke døm meg utfra koppen min. Det er mer ved meg enn bare koppen.)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1174356-7-1314817437978.jpg

Den koppen har jeg også lik som :sjenert:

Huff, nå utleverer jeg meg fælt her! :overrasket:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at noen tør å vise hvordan en gammel og velbrukt kopp ser ut!

Min har tjent meg trofast i flere tiår og bærer tydelig preg av det. En gang i tida var både koppen og eieren verdens søteste, men nå er vi godt brukte begge to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at noen tør å vise hvordan en gammel og velbrukt kopp ser ut!

Min har tjent meg trofast i flere tiår og bærer tydelig preg av det. En gang i tida var både koppen og eieren verdens søteste, men nå er vi godt brukte begge to.

4581_20115517111619372140.jpg

Hjeeelp! Vær snill nå da... jeg er skikkelig overfølsom når det kommer til koppen min :sukk:

KJEMPESØTE kopper begge to! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at noen tør å vise hvordan en gammel og velbrukt kopp ser ut!

Min har tjent meg trofast i flere tiår og bærer tydelig preg av det. En gang i tida var både koppen og eieren verdens søteste, men nå er vi godt brukte begge to.

Med fare for å fornærme noen, så hadde eksen min samme kopp. Bare i manneutgaven da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at motet synker sånn littegrann når jeg ser hvor blanke og jevne koppene deres er. Men jeg vil nå likevel rangere min blandt toppsjiktet, gjerne 8 på en skala. På en god dag, vel og merke!

post-29825-0-23339700-1318633640_thumb.j

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at motet synker sånn littegrann når jeg ser hvor blanke og jevne koppene deres er. Men jeg vil nå likevel rangere min blandt toppsjiktet, gjerne 8 på en skala. På en god dag, vel og merke!

Huff! Det var ingen pen kopp. En tullekopp, rett og slett! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en høy og elegenat en, som jeg liker å drikke brus av. Men for all del, dere med små lubne kopper er ikke noe dårligere. Husk, det er hva som er inni koppen som egentlig teller!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må tydeligvis ha stor nese på koppen sin for å få mange plusser i dette forumet :jolie:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å fornærme noen, så hadde eksen min samme kopp. Bare i manneutgaven da. :gjeiper:

Var det en med teksten "verdens tøffeste lillebror"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...