Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Altså.. det må da være lov å legge ut bilde av koppen sin? Hvis man ønsker litt positiv feedback og samtidig tåler litt negativ feedback på koppen sin, ser jeg ikke problemet. :) Det er viktig å vise hvor mye forskjellige kopper som egentlig finnes her på kvinneguiden. Da kan det jo bli enklere å godta sin egen kopp også, og godta at ens egen kopp er spesiell og det er greit.

Haha, jeg er så enig! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liiiiitt redd for å bli gjenkjent nå, men skitt au. Her er min ganske ødelagte kopp. Den har gjennomgått mye, men jeg føler likevel at den representerer meg på et godt vis. I tillegg er det kjæresten min som har ødelagt den, så jeg føler at vi har et slags spesielt bånd.

PS: Hvis noen siterer meg, please fjern bildet fra sitatet i tilfelle jeg skulle ombestemme meg!

Så søt kopp! :D Har forresten en slik selv hjemme :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Liiiiitt redd for å bli gjenkjent nå, men skitt au. Her er min ganske ødelagte kopp. Den har gjennomgått mye, men jeg føler likevel at den representerer meg på et godt vis. I tillegg er det kjæresten min som har ødelagt den, så jeg føler at vi har et slags spesielt bånd.

PS: Hvis noen siterer meg, please fjern bildet fra sitatet i tilfelle jeg skulle ombestemme meg!

Så søtt :) Kjempefin kopp! De fleste kopper forandrer seg jo når man er i forhold så du er ikke alene om den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut å vise hele koppen, derav det manglende håndtaket. Den er kanskje litt bred, men jeg er glad i koppen min uansett.

post-18315-0-24870300-1318625844_thumb.j

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut å vise hele koppen, derav det manglende håndtaket. Den er kanskje litt bred, men jeg er glad i koppen min uansett.

Den koppen var skummel, men alt i alt tøff kopp! :romeo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, tar mot til meg og poster bildet av koppen min jeg også! Den er mye større enn de andre koppene her, men vær snill da :rodme: Jeg viser bildet fordi jeg føler det er viktig å balansere tråden litt og vise at det finnes store kopper også, men jeg vet ikke hvor lenge jeg tør å la det ligge...

post-11215-0-13244000-1318626373_thumb.j

Og ja, jeg prøver selvfølgelig å få en mindre kopp, men jeg må innrømme at jeg mangler litt motivasjon...liker så godt at det er plass til mye i koppen på en gang :sjenert: Men jeg vet jo det ikke er sunt, er kjempemisunnelig på dere som har så små kopper!

Endret av Momseguri
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Bloodless! Vi har helt lik kopp! Hvem hadde trodd noe sånt!

Oioi, hva er oddsen, liksom? Tvillinger. Fniiis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, hva er oddsen, liksom? Tvillinger. Fniiis.

Jah! Det skal jaggu noe til å finne en ukjent tvilling sånn tilfeldig på et nettforum :fnise:

Gleder meg til å se flere spennende kopper i alle variasjoner :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tror jeg trenger briller! Trodde jeg leste "post bilde av kRoppen din" hehe. jeg bare tenkte denne TS er garantert en mann hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, Norah, dette er drømmekoppen min. Har kikket på kopper som dette på nettet lenge, men jeg leter fortsatt etter et sted hvor jeg kan få en slik kopp uten at det er for dyrt. Men jeg elsker den, bare så du vet det!

Det er egentlig en hemmelighet(det er jo ikke lov å selge koppen sin for penger, ei heller å kjøpe kopp for penger) - men den er faktisk til salgs over disk. Flere steder, men de er på skjult adresse. De har kallenavn - "Designtorget" f.eks. Ikke fortell det til noen

Sykt hvor koppsfokuserte dere er, dessuten så ser jeg lett at enkelte ikke legger ut bilde av sin egen kopp, men en de har funnet på nettet.

Koppen min er en tro kopi av den på nettet. Det er sant. TRO kopi, mange av venninnene mine er dødssjalu, fordi jeg får så sykt mye kaffe inni den, av alle slags forskjellige typer. Noen mørke og dype, andre lyse og milde. Du skulle bare visst, koppen min er fylt opp til alle døgnets tider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åaaåh takk!

For kveldens lått! :Hehe:

Første umiddelbare reaksjon: Var ikke denne tråden mye lengre enn to sider?

Andre umiddelbare reaksjon: HÆ? Bilde av en kopp?? WTF?

Tredje umiddelbare reaksjon: Akkurat ja, mangler visst en r der ja. :skratte:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig kopp, Uglefot :) Jeg skal se om jeg tør å manne meg opp til å poste min senere i dag. Min kopp er nok ikke like fin og personlig som din, desverre :sjenert:

Feiging! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå glemte jeg jo min yndlingskopp - faktisk har jeg to - men det er en litt annen belysning, og derfor et helt annet inntrykk.

Denne har jeg hatt mange varme, lange og intense stunder med - og jeg låner den gledelig bort til alles forlystelse når venner kommer på besøk. Litt dumt at bildet er tatt fra en annen vinkel enn den aller beste, men sånn er det.

Faktisk har jeg ei helt lik vase som er like deilig, men det blir litt for drøyt å poste.

Så det får bli med mine to flotte kopper som ser slik ut:

C-kopp - en lekker håndfull

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå glemte jeg jo min yndlingskopp - faktisk har jeg to - men det er en litt annen belysning, og derfor et helt annet inntrykk.

Denne har jeg hatt mange varme, lange og intense stunder med - og jeg låner den gledelig bort til alles forlystelse når venner kommer på besøk. Litt dumt at bildet er tatt fra en annen vinkel enn den aller beste, men sånn er det.

Faktisk har jeg ei helt lik vase som er like deilig, men det blir litt for drøyt å poste.

Så det får bli med mine to flotte kopper som ser slik ut:

C-kopp - en lekker håndfull

Den koppen var nydelig, og kunne fortjent mange plusser :rodmer:

Skal se om jeg kvinner meg opp til å legge ut et bilde av min kopp. Men den blir ikke liggende lenge, altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...