Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WOW, det er en stilig kopp Libe!!!

Ja, den er veldig fin. Har den som profilbilde på facebook også.

Huff! Det var ingen pen kopp. En tullekopp, rett og slett! :fnise:

Ja, selv har du vel en slarvete kopp på over sytti år med skår og det hele. Det lyser misunnelse og jantelov lang vei, føler jeg.

Åh shit, Libe! Nå ble jeg skikkelig misunnelig! Hva har du gjort for å få en slik kopp? Har du noen tips? :sjenert:

Nei, noen av oss er vel bare heldige. Har arvet den, så man kan si det ligger i familien, det her med pene kopper og sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh shit, Libe! Nå ble jeg skikkelig misunnelig! Hva har du gjort for å få en slik kopp? Har du noen tips? :sjenert:

Du må ikke være lei deg Solmåne, koppen din er virkelig vakker. Du trenger ikke være misunnelig på andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor mange av dere komplimenterer disse koppene. Det er tross alt helt normale kropper jeg ser hver dag, ikke noe ekstraordinært ved dem :roll:

Edit: Jeg mener ikke at de er stygge kopper altså, jeg syns de er fine, men de er helt normale. Ikke noe spesielt ved dem.

Endret av Xaphan
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at om koppen min hadde vært veldig stor så hadde jeg

fått masse 'sympatistemmer' fra folk bare for å få meg til å

føle meg bedre....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva? Jeg har tatt kommentaren til Larsen opp til vurdering, og jeg er enig; det er utrolig teit å ikke vise sin egen naturlige kopp.

Jeg har jo flere, og jeg er stolt av dem. Mange vil kalle dem nabolagets fineste.

Så jeg har tatt bilde av mine helt egne kopper - slik de ser ut uten noe som helst retusjering ved hjelp av nett. Jeg vet det virker rart at jeg står tilfeldig med kamera og helt bare kopper - men, det er jo bare for KGs skyld. Jeg gjør det aldri ellers, og liker egentlig ikke vise meg frem i det hele tatt.....:

post-28626-0-35697700-1318661706_thumb.j

post-28626-0-94105800-1318661716_thumb.j

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den koppen har jeg også lik som :sjenert:

Huff, nå utleverer jeg meg fælt her! :overrasket:

Min kopp ser akkurat ut som denne. Godt at det er flere der ute med samme form! :5:

Edit: vet ikke hvorfor bildet ikke blir quota, men det er altså den litt rosa koppen..

Endret av sjøhest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor mange av dere komplimenterer disse koppene. Det er tross alt helt normale kropper jeg ser hver dag, ikke noe ekstraordinært ved dem :roll:

Edit: Jeg mener ikke at de er stygge kopper altså, jeg syns de er fine, men de er helt normale. Ikke noe spesielt ved dem.

Jeg synes det blir altfor generaliserende å si dette om alle. De koppene som er avbildet her er tross alt helt ulike. Ja, de har jo helt forskjellig fasong og størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Nydelig kopp, Uglefot :) Jeg skal se om jeg tør å manne meg opp til å poste min senere i dag. Min kopp er nok ikke like fin og personlig som din, desverre :sjenert:

Å så fine kopper dere har Uglefot og Jellybean78. Skulle ønske jeg hadde en så fin kopp :sukk:

Kunne jeg bare gitt tusen plusser så hadde du fått det. t-u-s-e-n.

Min sist innkjøpte kopp så slik ut - den er litt skrukkete, men jeg planlegger å legge masse arbeid i å forbedre utseende på den, og da skal jeg legge ut nye bilder. Tenker jeg må redusere den ca 5%. Alle jeg treffer sier den er superfin, men det tror ikke jeg altså;

min nyeste kopp

Oi,tusen takk! Blir helt flau jeg nå :sjenert:

Samboeren min synes jeg har skikkelig fin kopp og sier jeg må vise den mer frem. Og når vi er på byen synes han jeg iallefall må vise koppen min mer.

Men jeg vet ikke jeg, det er ikke helt min stil å stå på et dansegulv å by frem koppen min på det viset..

Men nå har jeg iallefall fått vist den her og det er et stort skritt for meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Jeg skjønner ikke hvorfor mange av dere komplimenterer disse koppene. Det er tross alt helt normale kropper jeg ser hver dag, ikke noe ekstraordinært ved dem :roll:

Edit: Jeg mener ikke at de er stygge kopper altså, jeg syns de er fine, men de er helt normale. Ikke noe spesielt ved dem.

Fysjom! Alle koppene her er unike på sin måte... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Men jeg må si at det er helt utrolig hvor koppsfikserte enkelte har blitt. Kan ikke folk bare være fornøyd med sin kopp? Det er jo ingen fasit på hvordan den perfekte koppen ser ut...alt er jo smak og behag. Selv foretrekker jeg kopper som rommer mye.. må ha litt å ta i :lol: helst med store håndtak.. kjærleikshåndtak :lur:

Endret av Solmåne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dør!!

Denne tråden var helt hysterisk! :skratte:

Jeg har forresten ikke fin kopp, men kanskje jeg tør etter at jeg har redigert litt på den.

Det er vel lov? :sjenert: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Hmmm ... det virker på meg som om du bare har googlet en kopp. Kan du bevise at dette er din ekte kopp?

Hvorfor skal jeg det da? Jeg synes den koppen er fin jeg og det er det viktigste for meg.

(Forøvrig skjønner jo alle at det er meg når de ser profilbildet mitt ikke sant ...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg det da? Jeg synes den koppen er fin jeg og det er det viktigste for meg.

(Forøvrig skjønner jo alle at det er meg når de ser profilbildet mitt ikke sant ...?)

Den er for fin til å være sånn fra naturens side ... jeg er temmelig sikker på at det er silikon inni bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kopp... :sjenert: Jeg føler at jeg feilernærer den da. Drikker nesten bare kaffe.

post-40103-0-22782200-1318677976_thumb.j

Oi, den var diger - men akk så flott allikevel. Alle kan se den er ekte i motsetning til Blondi sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...