Gå til innhold

Post et bilde av din kopp


Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Takk for støtten, jenter, men det er nok dessverre ingen misforståelse. Han viste meg nøyaktig hva slags kopp han mente jeg skulle ha. Høy, slank og med ganske spesielle attributter :trist:

Slik skal altså koppen min se ut om han får bestemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kjefte:

Han vil gjøre koppen din om til en stripper-kopp??

Jeg hadde klikket i vinkel. Synes du bør gi ham beskjed om at du fortjener å bli elsket med den koppen du har, og om han ikke er i stand til det, så får han se seg om etter ei som har den koppen han søker, slik at du kan finne en som er mann nok til å sette pris på din kopp. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av Ravis, det er bare koppsmaling!

Mulig, men han vil jo forandre kopps-fasongen hennes, også... Kan bare forestille meg hvor trist det må være for henne å kjenne på følelsen av ikke å være god nok... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

På meg virker det som om han forventer å kunne fylle opp koppen hennes når han selv føler for det! Og da skal koppen hennes bare tilpasse seg ham med én gang! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Skulle gjerne lagt ut bilde av min kopp for å se om den kunne høstet noen lovord fra dere koppsfikserte, men jeg sliter med et noe forvrengt koppsbilde for tiden. Ble mye usunne greier i koppen i jula... Kanskje en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg tror du undervurderer din egen kopp! :jepp: Vi som er koppfikserte er koppfikserte på riktig vis! Vi mener at alle kopper er vakre :opplyser: Alle kopper har sin funksjon og gjør livet lysere på hvert sitt vis. Ingen kopp for ung, ingen kopp for gammel, ingen kopp for smal og ingen kopp for bred!

Men det er fint om du vasker koppen din nå og da og gjør det du kan for at den skal vare lengst mulig :)

Så hva venter du på nouveau? Få se koppen din! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du undervurderer din egen kopp! :jepp: Vi som er koppfikserte er koppfikserte på riktig vis! Vi mener at alle kopper er vakre :opplyser: Alle kopper har sin funksjon og gjør livet lysere på hvert sitt vis. Ingen kopp for ung, ingen kopp for gammel, ingen kopp for smal og ingen kopp for bred!

Men det er fint om du vasker koppen din nå og da og gjør det du kan for at den skal vare lengst mulig :)

Så hva venter du på nouveau? Få se koppen din! :jepp:

Yes, YES! Pic or it didn't happen! :sjarmor:

We know you want to, nouveau. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at koppen min er skikkelig stor når jeg ser alle de små og nette koppene deres...

bildeavkopp.jpg

Det er bare "tatoveringene" på koppen som gjør at man får inntrykket av en stor kopp. Syns den var fin jeg! :)

For å omskrive en kjent frase: "Beauty is in the pynt på the beholder"

Endret av Lutetium 71
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor lenge jeg tør å la bildet ligge, men her er i alle fall koppen min. Den begynner å bli litt gammel, men synes den holder seg godt tross alt. Jeg får stadig høre at koppen min er kjempesøt, men det er litt ekkelt når folk helt umotivert tar tak i den for å studere den mer inngående.

ykopp.jpg

PS: Er det en egen tråd for mannekopper, eller?

Slik kopp hadde jeg også når jeg var ung!

Koppen min er nok ikke fullt så nett og feminin lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ingen nye kopper siden januar??

Det er vår, folkens. Frem med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Denne tråden lider under brukere som sletter bilder av koppene sine etter kort tid :snurt: Koppen til Tonje for eksempel, som virkelig var et skue for øyet, den er nå borte :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden lider under brukere som sletter bilder av koppene sine etter kort tid :snurt: Koppen til Tonje for eksempel, som virkelig var et skue for øyet, den er nå borte :snurt:

Hva? Jeg ser fortsatt det deilige bildet av koppen min! :klo: Jeg har da ikke slettet noe som helst, sletting er for pingler med stygge kopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Jeg ser fortsatt det deilige bildet av koppen min! :klo: Jeg har da ikke slettet noe som helst, sletting er for pingler med stygge kopper.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Ikke noe å sutre for. Hallo, vi lever i 2012 - har du stygg kopp kan du da bare kjøpe deg en finere en!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å sutre for. Hallo, vi lever i 2012 - har du stygg kopp kan du da bare kjøpe deg en finere en!

Kjøpekopp?? :kjefte:

En som er fikset på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...