Kokos Skrevet 22. oktober 2011 #181 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg syns den er veldig materialistisk! Kjøpe seg ny kopp!? Må innrømme at jeg har kjøpt meg ny kopp selv. Lette på nettet og fant en jeg likte. Fristelsen ble for stor når jeg bare kunne kjøpe meg en lik kopp, så jeg gjorde det og jeg angrer ikke! Slik ser koppen min ut: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 22. oktober 2011 #182 Del Skrevet 22. oktober 2011 Må innrømme at jeg har kjøpt meg ny kopp selv. Lette på nettet og fant en jeg likte. Fristelsen ble for stor når jeg bare kunne kjøpe meg en lik kopp, så jeg gjorde det og jeg angrer ikke! Slik ser koppen min ut: Skjønner bare ikke poenget med å stappe koppen full av plast, jeg.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2011 #183 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Jeg er redd denne tråden gir mennesker ett negativt koppsfokus. Det virker som om samtlige som leser her, ender opp med å kjøpe seg en ny kopp? Hvilket signal gir det til yngre koppholdere? Det er hardt å stå imot presset, men jeg er fornøyd med koppen min! Selv om den er gammel og skjev. Endret 22. oktober 2011 av Lutetium 71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. oktober 2011 #184 Del Skrevet 22. oktober 2011 Av og til er det helt forsvarlig å kjøpe seg ny kopp, synes jeg. Jeg har faktisk gjort det selv. En gang ble koppen min stjålet! Jeg har valgt å ta det som et kompliment at noen synes koppen min var så fin at de helst ville ha den med seg hjem, men det er ikke noe gøy å bli koppnappet, altså. Så jeg kjøpte ny, og benyttet samtidig sjansen til å gjøre den litt bedre. Gikk opp et par cup-størrelser og sånt. Dere vet. En annen gang så gikk koppen min i stykker! Det nytta bare ikke. Den kunne ikke gjøre noen ting fornuftig, var skarp å ta på, det mangla biter her og der, og den lakk som et lite helvete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. oktober 2011 #185 Del Skrevet 22. oktober 2011 Koppen min har blitt stjålet også, Pingting Syns det er skikkelig trist, for jeg har ikke hatt den type kopp så lenge og hadde nettopp blitt vant med den. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå som jeg ikke har kopp i det hele tatt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 22. oktober 2011 #186 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) her er min kopp som har vært min kompanjong i over 2 år nå på både travle og treige dager på jobb den er bare kjent med tesmaken da jeg ikke liker kaffe. jeg er en veldig rosa jente så denne koppen gjenspeiler min personlighet litt (nei dette er ikke min kopp selvfølgelig men en yngre og retusjert modell av min kopp, det skulle bare mangle at min kopp ser litt mer slitt ut etter 2 års arbeid som kopp!men den fungerer jo likegodt og jeg har sagt til den at jeg ikke bryr meg om hvordan den forandrer seg med årene. Den står og venter på meg på jobb så jeg får ikke tatt bilde av min kopp akuratt nå) Endret 22. oktober 2011 av ^me^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2011 #187 Del Skrevet 22. oktober 2011 Klarte endelig å grave frem kameraet mitt! Har to favorittkopper: Denne har jeg egentlig ett litt ambivalent forhold til, pga teksten. "Snil" (med S'en bakfram) tolker jeg av en eller annen grunn som senil. Men den står stødig siden den er sånn rett opp og ned (jeg hater kopper som har en bitteliten fot, de er ingenting annet enn accidents waiting to happen). Den er dritgammel, sikkert minst 15år? Denne liker jeg bedre, da den er mer meg (høy og mørk, legg merke til hvor liten laiteren blir!) Dessuten er den veldig stødig, og kan inneholde mye. Sånn! Da var det gjort. Vet ikke hvor lenge jeg tør å la de ligge da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2011 #188 Del Skrevet 22. oktober 2011 (nei dette er ikke min kopp selvfølgelig men en yngre og retusjert modell av min kopp, det skulle bare mangle at min kopp ser litt mer slitt ut etter 2 års arbeid som kopp!men den fungerer jo likegodt og jeg har sagt til den at jeg ikke bryr meg om hvordan den forandrer seg med årene. Den står og venter på meg på jobb så jeg får ikke tatt bilde av min kopp akuratt nå) Juks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 22. oktober 2011 #189 Del Skrevet 22. oktober 2011 Å, herregud så fine kopper dere har alle sammen! Koppen min er nok eldre enn de fleste andres her inne, og denne tråden hjalp ikke akkurat på selvtilliten. Det blir nok ikke noe bilde av koppen min her inne, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admeliora Skrevet 22. oktober 2011 #190 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg må si at jeg er overrasket over hvor mange kopper som er kjønnsnøytrale. Jeg klarer ikke å se om det er en mannskopp eller kvinnekopp for å si det sånn. Men det er vel på mote med slike kopper for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 22. oktober 2011 #191 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) *Kremt* Nei, jeg tør virkelig ikke assa. Den er ikke fin nok! Helt seriøst! Endret 22. oktober 2011 av Bodillen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #192 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fin "hank", Lutetium! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 22. oktober 2011 #193 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skjønner bare ikke poenget med å stappe koppen full av plast, jeg.... Koppen min er plastic fantastic og jeg er stolt av den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #194 Del Skrevet 22. oktober 2011 *Kremt* Nei, jeg tør virkelig ikke assa. Den er ikke fin nok! Helt seriøst! Jo, gjør det, gjør det! Jeg har alltid lurt på hvordan din kopp ser ut!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 22. oktober 2011 #195 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jo, gjør det, gjør det! Jeg har alltid lurt på hvordan din kopp ser ut!!! Okay, da. Jeg sletter i løpet av kvelden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2011 #196 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fin "hank", Lutetium! Tusen takk! Jeg har to, en på hver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2011 #197 Del Skrevet 22. oktober 2011 Okay, da. [..] Jeg sletter i løpet av kvelden! Gammel?? Den er ihvertfall skikkelig velholdt! Du har sikkert nyvaska kopp på bildet over her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #198 Del Skrevet 22. oktober 2011 Okay, da. Jeg sletter i løpet av kvelden! En vakker kopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. oktober 2011 #199 Del Skrevet 22. oktober 2011 Okay, da. Jeg sletter i løpet av kvelden! Wow, for en vakker kopp! Stilren og klassisk. Ikke helt min preferanse når det kommer til kopper, men det betyr ikke at den ikke er nydelig. Vær stolt over den, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. oktober 2011 #200 Del Skrevet 22. oktober 2011 Herregud, vet dere ikke at arbeidsgivere kan GOOGLE dere!!!??? Vil dere vildelig ha koppene deres ute på www-CV'en!!!???? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå