Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Dro hjem tidlig fra jobb i dag så jeg kunne lese. Er jo tross alt eksamen om 2 dager. Såå.. var hjemme 15.30. Til nå har jeg sett en episode Friends, sovet litt, latet som jeg har lest ved å holde noen ark i hånda mens jeg så på TV. Og nå er jeg sulten så må lage middag.

Skikkelig fint å bruke avspasseringa på.

Får sette på en youtube-forelesning å lage middag, så får jeg hvertfall gjort noe. Sånn ca.

_____

Og gratulerer til AB med hjemmeeksamen med at du fikk levert :) Håper du kommer tilbake å forteller hvordan det gikk når du er ferdig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får jeg være med her og sutre eller?

Har første eksamen om en snau uke. Og nå vet jeg ikke helt hvordan jeg må jobbe framover - de har jo bytta ut nesten hele pensumet! Så liten hjelp i å løse gamle eksamensoppgaver gitt...I tillegg til at snittet på master har økt kraftig det siste året, og jeg egentlig må få to Aer og en B for å være helt sikker på å komme inn...

Men må si jeg ikke skjønner dere som har det så fint og ryddig i eksamenstiden altså, jeg er superstolt av meg selv fordi jeg faktisk har unngått de verste kråkeslottendensene...må riktignok snart kjøpe nytt undertøy da, for nå har klesvasken hopet seg opp :fnise: Fellesvaskeri og dager på lesesalen fra 8-9 om morningen til åtte ni ti om kvelden lar seg dårlig kombinere gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk A på exphil! Endelig ferdig!

Woop! Superbra jobba! :danse:

---

Nå har jeg sloss med Audacity i ganske mange timer for å klippe sammen hele to minutter med lyd. :daane: Jeg digger at det er gratis og jeg får som regel gjort det jeg skal...men duverden som jeg plages! Jeg er maks klønete i tillegg, så det er nok ikke bare programmet som skaper utfordringer her ;) Neste punkt på agendaen er å finne realistiske rottelyder. Neida, studiet mitt er ikke sært i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona:

lykke til!

Har 4 eksamener igjen, og jeg burde egentlig frike ut, men gjør ikke det. Jeg er overraskende avslappet. Det er frustrasjon, og litt stress i blant, men ingen panikk som varte mer enn et par minutter (pc som henger seg opp før innlevering :dry: ) så nå sitter jeg og stresser over det faktum at jeg ikke friker ut.

Gikk også til en eksamen jeg var helt sikker på ville gå dårlig, og så så jeg oppgavene og lys gikk på. Det var et :lete: til :sol:. Forresten, begynnende migrene under sterkt lys i hall når man løser oppgaver er jo drømmen. Holdt på å slippe opp for tid og siste avsnitt ser ut som det ble skrevet imens jeg ble kontinuerlig skremt i flere minutter. Og infoen ble preget av "fordi, atte, ting, greier! Aaah!" Så var det forberedelse til neste.

Endret av FrøkenBaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen dager står jeg opp tidlig og leser som en gud frem til 18, lager sunn middag og legger meg tidlig. Andre - de fleste - dager slumrer jeg til 11, spiser torosuppe og leser i 2-3 timer, resten av dagen på fjas... Hvorfor ikke en mellomting??? Hvorfor ikke OK lesing hver dag:( jobber i morra så må stå på i dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har første eksamen om 1,5 uke!!!! Hvor ble tiden av?

Og selvfølgelig skal jeg på jobbseminar på en annen kant av landet i helga, 4 dager med fullt opplegg fra morgen til kveld!

I tillegg til dette har jeg en gigantisk oppgave som skal inn på torsdag, og selv om jeg har gjort endel så er det sykt mye igjen.

Hjelp :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

tentamen i matte på mandag, innflyttningsdato i det nye huset i helga rett før. Har en stil på 1200 ord i samfunnsfag som skal være ferdig 23:59 i kveld som jeg ikke har rukket å starte på enda, har skole til klokken to og jobber fra 4 så jeg har 2 timer å få gjort den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gjennomført. Tror det blir en C. :( håpet på en B. Men vi får nå se på skalaen.

Edit: ja, og fasiten da ;)

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har levert den ene eksamenen, exfac! Ferdig med 1/3!!!!!

Lesetips nr: legg igjen macen på jobb. På den måten blir du ikke forstyrret hjemme, OG du gleder deg til å komme på jobb! *avhengig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen om under 2 uker. Får ikke kontakt med læreren angående examensted (nettstudent).
Ligger bak i matematikk.... Leser mer på Kvinneguiden enn jeg leser fag(prokastinerer) :bond:
Jeg kan stryke eller begynne å lese! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fuuuuck, tror jeg fikk B på eksamen, ville ha A for en gangs skyld 😔 Vet B er en veldig bra karakter, men akkurat på denne eksamen (Strategi) vet jeg at jeg egentlig kan nok til å få en A.

Jaja, da er det bare å begynne å lese til neste eksamen (Oppgjør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi meg fotografisk hukommelse? :D

3,5 uke til eksamen, og ingenting av det jeg leser fester seg... baah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...