Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Føler det har gått litt framover med lesing og oppgaveløsing i dag. Kanskje ikke jobbet i tilsvarende mange timer, men har ihvertfall ikke vært helt håpløst. Det har gitt meg et lite håp for at jeg ihvertfall skal klare å stå... men tvilen er der enda!

Jeg er helt SYKT lei av eksamensperioden allerede. Jeg er ikke ferdig før 19. desember (som egentlig er like så greit med tanke på at det gir meg jo mer tid til å lese til eksamen enn hvis vi hadde hatt eksamenene tidligere). Jeg er trøtt og sliten hele dagen og jeg har vondt i rygg og nakke (som gir meg hodepine). Likevel må jeg dra meg opp til pulten hver dag og sitte i timevis, for ellers stryker jeg jo! Bør nok ta meg tid til noen treningsøkter, og øvelser for rygg og nakke gjennom dagen. Ellers har vel alt låst seg helt innen eksamensperioden er ferdig :fnise:

Jaja, det var dagens syting fra meg! Digg med denne tråden altså :) Håper dagen deres har vært så bra som den kan bli i denne helvetesperioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått info om muntlig eksamen som er om noen uker.,.........................., jaja ! Først to andre eksamener, så må jeg bare lese lese lese lese til muntlig.

Har studert et annet sted før , og eksamene der var skikkelig pinglete haha. Det er så uvant å ha eksamener der man liksom må kunne ALT

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmeeksamen pågår!

3500 ord på to dager.. Innafor det, men straffer meg litt nå at jeg ikke har lest alt pensum. Rundt 300 sider jeg må gjennom i en bok nå for å få en oversikt over det jeg skal skrive om på bare den ene delen av eksamen. Kjedelig - men det går.. Er i det minste lettet over å ha fått en eksamen med tre ok og ganske konkrete oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at hver bittelille fritid jeg har burde gå til lesing av pensum! Jeg jobber fulltid og har skole på deltid ved siden av. Enten går jeg med dårlig samvittighet, eller så sitter jeg med nesen i boken og har det kjipt! For ikke å snakke om treningen som jeg egenltig er avhengig av, jeg sitter på jobb, og må hjem å sitte mens jeg leser :( *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at hver bittelille fritid jeg har burde gå til lesing av pensum! Jeg jobber fulltid og har skole på deltid ved siden av. Enten går jeg med dårlig samvittighet, eller så sitter jeg med nesen i boken og har det kjipt! For ikke å snakke om treningen som jeg egenltig er avhengig av, jeg sitter på jobb, og må hjem å sitte mens jeg leser :( *sutre*

Anbefaler deg å lese boken Superstudent. Dårlig tittel, men er et kapittel der med gode råd ang dårlig samvittighet etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å lese boken Superstudent. Dårlig tittel, men er et kapittel der med gode råd ang dårlig samvittighet etc!

Takk for tips! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morgen. Og på mandag. Og på onsdag. Ja, for ikke å glemme fredag. Fire eksamener på sju dager skulle ikke vært lov?!!

Håper det blir som å rive av et plaster. Fort overstått men godt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morgen. Og på mandag. Og på onsdag. Ja, for ikke å glemme fredag. Fire eksamener på sju dager skulle ikke vært lov?!!

Håper det blir som å rive av et plaster. Fort overstått men godt etterpå.

Det er jo helt sykt. Jeg synes synd på de som må ha to eksamener rett etter hverandre, og du skal ha fire? Hvordan skla man kunne gjøre sitt beste på alle da? Men ja, hardt og jævlig med en gang, men sikkert utrolig deilig etterpå. Lykke til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter bom fast med exphil oppgaven.

Og fikk C på kursoppgaven jeg var så syyykt fornøyd med.

Men vi hadde gjennomgang av oppgaven på kurset tidligere i dag, og da mente professoren at det var noen ting man kunne, men ikke trengte å diskutere. Disse tingene hadde jeg fått trekk for at jeg ikke tok med. Så jaja, det er tydeligvis veldig individuelt hva de forskjellige lærerne mener man skal ha med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt sykt. Jeg synes synd på de som må ha to eksamener rett etter hverandre, og du skal ha fire? Hvordan skla man kunne gjøre sitt beste på alle da? Men ja, hardt og jævlig med en gang, men sikkert utrolig deilig etterpå. Lykke til!

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei. Vet at jeg burde lese, men jeg vil gjøre eller lese helt andre ting akkurat nå. Det ser bare ut som det fortsetter evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg ryddet hele sokke- og undertøysskuffen min og sortert etter farge og produksjonsland, ringt mamma for å skravle, og for å gjøre prokrastineringen Dylan Moran-tastic fikk jeg til og med besøk fra en dame fra BBC som lurte på om hun kunne stille meg noen spørsmål om radio-vanene mine. Hun hadde dessverre ikke tid til å bli her til middag, og jeg klarte ikke finne noen Jehovas Vitner, så da må jeg vel komme i gang med oppgaven :daane:

VILIKKEEEEEEEEEEE :sur:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en eksamen gjort! fikk heldigvis noe jeg kunne litt om.. glemte fagord og navn på personer men kunne svare på oppgaven alikevel... endte på 7 sider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eksamen nr to i dag. Sitter igjen med en likegyldig følelse og det er IKKE bra. Sist gang jeg hadde en slik følelse (i samme fag, bare første del av kurset) gikk det latterlig dårlig. Så jeg får vel bare innse nederlaget :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen! DET blir en god lesedag det! Det er jeg helt sikkerpå. Fordi det MÅ det bare. Har ikke noe valg. Så PCen må pakkes bort, sikringen til TVn må tas, og jeg får sette på vaskemaskiner i kveld, så alt er klart for at jeg ikke får sulla rundt med noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...