Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

OI, Lilletrollet :o Her er det bare å følge med, skjønner jeg. Krysser fingre for at dette er positive tegn. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Bizzy og Hanni. Godt å få litt positive vibber.....Jeg er veldig spent selv også....

Har akkurat kommet hjem fra jobb,og er drit sliten...Måtte bare innom her for å sjekke litt he he. Blir jo litt avhengig... :hjerte: står ute å måker frem bilen....Stakkars bil,den har satt seg fast i grøfta pga all denne snøen den. Synes det er litt teit jeg da. :hjerte: skulle egentlig komme å hente meg på jobb,men jeg fikk heldigvis sitte på med en snill kollega! Hurra for snille kollegaer,hvis ikke hadde jeg vel gått meg vill i snø stormen.Nei da,så ille er det ikke,men det er ikke langt unna!

Vel nå tror jeg egentlig at jeg skal lage meg litt mat,så skal jeg legge meg. Så god natt alle sammen!!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig meldinger i dagboken min :kyss:

Jeg krysser fingrene alt jeg kan for at det blir klaff på deg!! Det blir spennende å høre neste uke da :)

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for koselige hilsner i dagboka!! Ja jeg håper og krysser fingrene på at det kan skje noe nå. Det er tross alt et år siden vi begynte å prøve,så det hadde passet greit!! Jeg er nå på cd 24(siden det har tippet over midnatt) Og ingen teng på at mensen er i anmarsj,men den kan jo fremdeles komme.(Krysser fingrene på at den ikke gjøre det.....)

Nå har jeg nettopp pakket ferdig til vi skal på hyttetur i morgen. Gleder meg. det blir deilig. Selv om jeg er 50% sykemeldt igjen da på grunn av ryggen..... :cry: Det er ikke noe særlig. Så det blir nok ingen aking eller ski gåing på meg...Men jeg kan gå turer på bena,sammen med venninna mi og sønnen hennes. Skal ha med et vennepar som har en sønn som blir 1 år i februar. Han er så skjønn. Så vi kan kose oss,mens gutta går på ski!!

Skriver kanskje mere i morgen. Hvis ikke skal jeg kome med litt nærmere tilbake meldinger om hvordan dette går,over helgen!!! Det er spennede....Litt skummelt også faktisk!!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrollet.

Dette høres lovende ut! Krysser fingrene for at du får blått kryss i nærmeste fremtid.

Uansett må du kose deg masse på hytteturen. Det er så deilig med slike helger av og til, spesielt sammen med gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Lilletrollet!

Det er veldig spennende!

Har en god følelse på deg jeg...

Du må jo nesten skrive litt imorgen da... :ler:

Dessuten så passer det rett og slett ikke å få tante-besøk på hyttetur! Så hun har å holde seg langt unna. Jeg krysser fingre!

Lillen-kryss-kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å være på hyttetur! Og ingen tante så langt!! Dette kan være lovende,men jeg tar ikke helt"av" enda..... :o

Gutta skulle teste ut slalom bakken,men det ble ikke mange turene. Det var så mye tåke...Så det ble badstu og varme dusj i steden for. He he. Og deilig biff middag. :blunke:

Nå har vi ganske nettopp kommet hjem,og kastet en "grandis" i ovnen :ler::ler: Men det er helt grei "komme-hjem-fra-hyttetur-mat" Ikke akkurat søndags middag,men....He he. Godt er det læll!

Nå skal jeg gå å ta meg en lite bad snart. Deilig med badekar!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

I dag har jeg vært hjemme fra jobb(er 50% sykemeldt,så jeg velger litt selv) Skulle egentlig ha kveldsvakt,men pga mye tunge pasienter og kun 4 på vakt fikk jeg beskjed om å holde meg hjemme. Har ikke lov til å belaste ryggen,eller delta i løft. Selv om løft er fy fy :kjempesinna:

Vel jeg ble vekket av en kollega av meg,som skulle ut å shoppe(lønning vet du he he :ler::ler: ) Så vi fikk da brukt litt penger. Jeg kjøpte meg en sånn gele pute som man putter i varmt vann sånn at den blir varm,eller som kan brukes som ispose. Billig på Clas Olson 59 kr. Deilig å ha den på vond rygg.

Ellers hadde jeg egentlig tenkt å teste i dag,men jeg hadde ikke lyst til å stresse sånn rundt det,og da hun ringte så utsatte jeg det....Jeg er så spent.... :o :o Er på CD 27 i dag. Det kiler liksom i hele kroppen.

Men så (dumme meg) leste på tekst tv, at det er en del medisiner som hemmer eller stopper opp EL. Og en av de var Vioxx som jeg nå har gått på i 14 dage...... :(:( Og det var ingen positiv lesning....Men men,jeg tar ingen sorger på forskudd. Det går nok bra allikevel. Dumt at ikke legen min sa noe om det da han skrev de ut....Han vet jo at vi prøver. Og jeg vet det sto i pakknings vedlegget at man skulle kontakte legen hvis man var gravid og brukte Vioxx,men jeg vet jo ingenting enda. Og da jeg startet på de trodde jeg ikke at jeg var gravid.... Ble mye dette her nå,men jeg er litt forvirret....

Klem fra Lilletrollet CD 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende her inne nå... :o

Du skal helst teste med morgenurin, selv om det står "når som helst" på pakken. Morgenurin er jo mer konsentrert, så hvis du har lite hcg, så kan det sikkert være forskjellig utslag på morgen-test og kvelds-test...

Jeg leste også på tekst-tv, og jeg vil tro at det er et stort KAN i "KAN utsette eggløsning"...

Hvor lenge skal du gå på medisinen da?

Kanskje du KAN ringe lege og spørre om du KAN få noe annet!?

...hvis det finnes noe du kan bruke utenfor den gruppen!

Klem fra Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt Lillen!!! Jeg skal ringe i morgen. Skal iallefall ikke gå på sånne tabletter som KAN være med å utsett EL. Jeg tenkte meg nok det,og det var derfor jeg ikke tok den testen i dag. Hadde liksom ingen lyst til å ta den(og hvis den er positiv) reise på shopping med noen andre. Jeg hadde vel ikke klart å holde meg i 5 min engang.....He he. Men kanskje jeg skal ta den i morgen.....Har dagvakt da....Jeg får se....

Klems Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempekoselig hilsen i dagboka mi. Jeg er mye bedre nå :klem2:

Håper du får en annen medisin da. Er dumt om du må ta medisiner som kan utsette EL da.

Skal krysse fingrene for at du tester positivt snart :tommel:

Klem fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager....har ikke akkurat vært i humør i dag. Testet i dag,og den var negativ.... :cry::cry: Men men....

Legen har jeg helt glemt å ringe. Skal huske det i morgen. Takk for alle gode tanker og vibber,men de hjalp vist ikke så mye. Men send gjerne flere. Har blitt glad i dere jeg jenter!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig å bli glad i hverandre her inne,

det er det mange som kan skrive under på... :hjerte:

God trøsteklem fra meg :klem:

Og så håper vi fortsatt på bare lavt hcg, ok...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trøsteklem :trøste: :klem2:

Får håpe det bare er lavt HCG ja :P

Ellers kan jo vi bli gravide neste syklus :D (for min del denne da, siden jeg nettopp har begynt på ny..) Og alle som vil kan få være med! :Nikke: Vil jo ikke at noen skal føle seg utenfor :riste: :D

Kjenner veldig godt den følelsen av å ta en test som blir negativ. Er ikke noe gøy i det hele tatt.

Stooor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært her inne på noen dager nå,fordi jeg rett og slett har prioritert endel andre ting. Jeg har vært sammen med en gammel skole venninne av meg. Vi hadde det så gøy. Shoppet,klippet håret på innpuls og spiste god mat. + at det ble noen drinker også.....GØY!! :ler2:

Ellers har jeg det greit. Har ingen tegn til å få tante rød på besøk heller,så jeg har fremdeles et lite håp,men jeg "tør" ikke håpe for mye.

Dere er bare helt super fantastiske jenter!!!! Takke for alle vibber og klemmer og andre gode tanker!

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt greit å få tankene inn på noe annet av og til ja :Nikke: Sånt hjelper veldig på humøret.

Så får vi håpe det bare var lite HCG da du testet da, siden Tanta ikke har kommet enda :P Men det er ikke gøy å håpe altfor mye heller, for da blir man så innmari skuffet den dagen Tanta dukker opp... :roll:

Klem fra Capricorn :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...