Lilletrollet Skrevet 12. september 2005 Forfatter #701 Del Skrevet 12. september 2005 Takk for det Hulderjenta,en stor klem tilbake til deg også! I dag har jeg ringt Rikshospitalet igjen. For å få plass til et fryse forsøk i januar. Jeg fikk også time til å prate med en av mine behandlende leger der oppe. Den timen er allerede i slutten av september. Da skal jeg får svar på det jeg lurer på,og finne ut om det er noe vi har oversett (ang at eggene ikke fester seg) Kanskje det er noe de kan gjøre med meg,medikamenter eller lignende! Vel da er jeg vist litt igang igjen allikevel da... Var kanskje ikke helt det som var planen,men jeg har jo så lyst til å få det til å fungere.... Stoore klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. oktober 2005 #702 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. oktober 2005 #703 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei vennen! Hva skjedde egentlig på lege-samtalen? Du fikk jo ikke presset inn så mye sist vi sms-et, og da visste jeg ikke at du hadde vært til samtale... Noe nytt? Vet de noe om hvorfor ting er som de er? Jeg ser jo at du ikke bruker boka så mye for tiden, så jeg tror nesten at jeg må skrive en bitteliten sms til deg, siden du kanskje ikke sjekker her inne så ofte nå. Du er i mine tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #704 Del Skrevet 24. oktober 2005 Å det er så koselig med hilsen fra deg igjen Lillen ! (selv om vi har trefftes og sms`et/msn hele tiden...) Legebesøket ja... Det var jo ikke noe informativt i det hele tatt,ble skikkelig skuffet,fikk ikke møte min behandlende lege,og han som jeg fikk snakke med var mere opptatt av å fortelle meg om hvor fin jakke jeg hadde (som om jeg ikke viste det ) Men jeg skal ha et fryse forsøk i januar,så jeg driver nå å ringer på menstruasjoner... Gruer meg litt til å begynne,jeg vet ikke om jeg orker flere ned turer...(vet det er mange som har det værre enn oss,men....) Mannen og jeg har begynt å lufte temaet adopsjon også,men bare på et lavt nivå. Vil liksom ikke helt gi opp tanken på et eget lite nurk...:cry: Vel vel!Jeg er her,og følger litt med,men har latt boka være litt "brakk" i det siste! I dag har jeg vært skikkelig sprek, sto opp tidlig (på en dag hvor jeg egentlig kunne sove lenge pga kveldsvakt) 8:30,og dro på trening klokken 09:30. Ryddet litt i huset og vasket klær når jeg kom hjem. Og nå står jeg egentlig på farten for å komme meg på jobb! Vi har kjøpt ny bil,så nå kjører jeg skikkelig standsmessig ! Ha en fin dag! Stoor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. november 2005 Forfatter #705 Del Skrevet 26. november 2005 Så urettferdig med Hulderjenta. Ville bare innom her for å si at jeg har det bra,og at det blir fryseforsøk i januar! Jeg har ringt nå på menstruasjon siden september,så da må det da gå ann å få "taima"det slik at det er mulig å få plass i januar! Men før det følelsesmessige(og fysiske)slitet begynner på igjen i Januar,så skal jeg kose meg med familie og venner i julen og nyttår! En liten oppdatering fra meg iallefall! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. desember 2005 #706 Del Skrevet 5. desember 2005 til deg Lilletrollet. Var ikke noe kjekt dette som skjedde med oss nei.. Jeg trodde at endelig, men så fikk det en brå og vond slutt... Men jeg synes det høres veldig spennende ut med fryseforsøk for dere!!! Hvor mange befruktede egg har dere i frysen? Kan det i verste fall bli flere fryseforsøk av "eggekartongen" din? (Unnskyld dum ordbruk...) Stor klem til deg Lilletrollet! Tenker mye på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #707 Del Skrevet 6. desember 2005 Stoor klem tilbake til deg Hulderjenta ! Takk for hilsen! Jeg har ET egg i fryseren! Så vi har bare det ene forsøket med det egget! Det er 50-50% sjanse for at det ikke overlever tiningen! Så her er det bare å krysse fingrene! Skulle ikke dette gå så har vi et "gratis" forsøk igjen(altså fullt ICSI) Jeg VIL at dette skal gå! Må gå nå,skal ta avskjed med Judging Amy nå ! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. desember 2005 #708 Del Skrevet 7. desember 2005 Tusen takk for sist! Det var så koselig å treffes igjen, men altfor kort tid... Blir forhåpentligvis bedre neste gang. *smask* Jeg VIL også at dette skal gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #709 Del Skrevet 20. desember 2005 Skriver litt her igjen jeg... Da er jeg så smått igang med forberedelsene til fryse forsøket i januar! Har fått resept på noen tabeletter jeg skal ta(fordi syklusen min er litt i utakt...) Skal inn på ultralyd i uke 4,for å se hvordan syklusen ligger ann i forhold til innsetting! (skal sette inn på normal eggløsning) Så er det da bare å håpe på at egget overlever opptiningen! Så jeg krysser fingrene for det! Nå er jeg snart klar for en liten juleferie,vi reiser torsdag(til Ålesund),men jeg må ned igjen mandag morgen pga jobb på kvelden.... Ja ja,litt fri får jeg jo da! Så derfor vil jeg ønske dere alle en riktig god jul! GOD JUL! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 21. desember 2005 #710 Del Skrevet 21. desember 2005 God jul til deg også! Kos deg masse i jula, selv om det blir litt jobbing på deg. Også krysser jeg fingrene for at alt i forbindelse med fryseforsøket går som smurt, og at dere på denne tiden til neste år sitter med et lite nurk i armene! Og takk for koselig møte her tidligere, det har jeg visst rent glemt å si. Har fått nr ditt av lillen, så du skal ikke se bort ifra at det tikker inn en melding en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #711 Del Skrevet 23. desember 2005 Kjære Lilletrollet! Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Mange juleklemmer fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #712 Del Skrevet 16. januar 2006 Har begynt på progynova(for at jeg ikke skal ha eggløsning denne mnd) Og skal inn på første UL 25.Januar! Dette var en rask oppdatering,men jeg har ikke tid til mere! Ciao! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 17. januar 2006 #713 Del Skrevet 17. januar 2006 Hurra for kommende forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #714 Del Skrevet 25. januar 2006 Da har jeg vært på sykehuset,og fått beskjed om at alt så bra ut! Egget blir tatt opp på fredag og jeg ringer lørdag morgen for å høre hvordan det har gått(om det har overlevd) Hvis det har overlevd,skal jeg sette det inn på lørdag formiddag,hvis ikke,vel da får vi bare se ann situasjonen! Jeg vet ikke om jeg orker kaste meg på et nytt ICSI forsøk nå,men jeg får se! Nå først får jeg bare krysse fingrene for at egget overlever! Det er første hinder! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. januar 2006 #715 Del Skrevet 25. januar 2006 Det krysses herfra og! Både jeg og mannen håper at det går deres vei denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #716 Del Skrevet 28. januar 2006 Egget overlevde ikke opptingingen,så det ble bare med drømmen denne gangen også! Jeg er ikke helt klar for nytt forsøk enda,kommer tilbake til dette etter vært! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. januar 2006 #717 Del Skrevet 28. januar 2006 Ånei! Det var trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. januar 2006 #718 Del Skrevet 28. januar 2006 Så utrolig trist Lilletrollet... Huff, vet ikke hva jeg skal si... Men håper deres kommende forsøk vil lykkes!! Klem fra Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. januar 2006 #719 Del Skrevet 29. januar 2006 Så trist (føler med deg, nå har vi jo hatt dagbok her omtrent like lenge...og fremdeles ingen baby på noen av oss...men en dag...) Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 5. februar 2006 #720 Del Skrevet 5. februar 2006 Kjempetrist å høre Lilletrollet! Håper du kommer sterkere tilbake senere her. Forstår godt at du trenger en pause nå, både fysisk og psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå