Gå til innhold

Din verste date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Survival

Han skulle selvfølgelig betalt for det han bestilte.

Jeg hadde blitt ganske så fornærmet om jeg var på en date og fyren bare stakk av. Så jeg ble sittende igjen med regningen. Jeg kan godt betale for mitt, men han selv betale for sitt!

Nettopp! :) Og spesielt når han var så full av penger og brukte 1,5 time på å snakke om det. Følte ironien der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp! :) Og spesielt når han var så full av penger og brukte 1,5 time på å snakke om det. Følte ironien der ja.

Glem aldri at man ikke blir rik av å være gavmild ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date var så ille at folk ikke tror på meg.

Var ung og dum, og sa ja til å møte en mann jeg hadde chattet litt med på nett. Han var eldre enn meg, men virket harmløs nok. Veeeeldig kristen, men han sa det ikke spilte noen rolle for han om jeg var det. Beskrev seg selv som høy og kjekk, og sendte noen bilder av seg selv, som tydeligvis var ti år gamle.

Uansett, vi møtes på kafe og fyren er lav. Hvorfor lyve om høyde, når man VET det er noe den andre kommer til å finne ut av? Ærlighet er noe jeg holder høyt, så dette var en dårlig start.

Han var hyggelig nok, men veldig interessert i å snakke om pinsemenigheten, som han da var med i. Han ville gjerne krangle om at jorden var 4000 år gammel, og at mennesker og dinosaurer levde side om side. Jeg skjønte at dette var dødfødt, og sa jeg måtte hjem.

Han ville gjerne kjøre meg hjem, og nektet meg å ta bussen, slik jeg hadde planlagt. Dum som jeg var sa jeg ja, og det var da ting ble interessante...

Han begynte nesten med en gang å tafse på knærne mine, kikke på meg med et skremmende opphisset og aggressivt uttrykk og sier i fullt alvor "Vil du bli med meg inn i skogen og se på at jeg bæsjer?" Han gjør en hodebevegelse mot baksetet, og da jeg snur meg er det en pose med dopapir på gulvet bak.

Jeg rekker ikke si noe før han klemmer på bulen i buksa og stønner: "Jeg har så lyst til å tisse på deg, du kommer jo til helvete uansett, din lille skitne pike" :sjokkert::hakeslepp:

Jeg hoppet av i nærmeste lyskryss, mens han fremdeles snakket om tiss og bæsj, ville ikke at han skulle finne ut hvor jeg bodde. Fant også ut i ettertid at fyren er gift og har barn. Stakkars, stakkars konen hans :(

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Var ung og dum, og sa ja til å møte en mann jeg hadde chattet litt med på nett. Han var eldre enn meg, men virket harmløs nok. Veeeeldig kristen, men han sa det ikke spilte noen rolle for han om jeg var det. Beskrev seg selv som høy og kjekk, og sendte noen bilder av seg selv, som tydeligvis var ti år gamle.

Uansett, vi møtes på kafe og fyren er lav. Hvorfor lyve om høyde, når man VET det er noe den andre kommer til å finne ut av? Ærlighet er noe jeg holder høyt, så dette var en dårlig start.

Han var hyggelig nok, men veldig interessert i å snakke om pinsemenigheten, som han da var med i. Han ville gjerne krangle om at jorden var 4000 år gammel, og at mennesker og dinosaurer levde side om side. Jeg skjønte at dette var dødfødt, og sa jeg måtte hjem.

Han ville gjerne kjøre meg hjem, og nektet meg å ta bussen, slik jeg hadde planlagt. Dum som jeg var sa jeg ja, og det var da ting ble interessante...

Han begynte nesten med en gang å tafse på knærne mine, kikke på meg med et skremmende opphisset og aggressivt uttrykk og sier i fullt alvor "Vil du bli med meg inn i skogen og se på at jeg bæsjer?" Han gjør en hodebevegelse mot baksetet, og da jeg snur meg er det en pose med dopapir på gulvet bak.

Jeg rekker ikke si noe før han klemmer på bulen i buksa og stønner: "Jeg har så lyst til å tisse på deg, du kommer jo til helvete uansett, din lille skitne pike" :sjokkert::hakeslepp:

Jeg hoppet av i nærmeste lyskryss, mens han fremdeles snakket om tiss og bæsj, ville ikke at han skulle finne ut hvor jeg bodde. Fant også ut i ettertid at fyren er gift og har barn. Stakkars, stakkars konen hans :(

:skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sommer... på fotballbanen med en svett, stor gris. Han kysset meg, (æsjæsjæsj), og luktet bestandig vondt! Var alltid svett og drakk kun energidrikker.. blir kvalm av å tenke på det enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha wtf?? Nå fikk jeg meg en god latter. :skratte::skratte:

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Møtte en fyr jeg såvidt kjente via en venninne. Vi hadde hooket up (les: klinet, ikke sex) på en fest, og han var tydelig keen på mer. Så avtalte vi en date, da. Han har nok hørt litt av hvert om meg fra venninnene mine (er kjent for å være ambisiøs, men er ikke akkurat det jeg plumper ut om, og iallfall ikke til folk jeg ikke kjenner så godt). Anyways, han dro meg med på en café, forsåvidt greit nok, men den lå på et kjøpesenter, og det kom masse folk hele tida.

Han la ut i det vide og det brede om seg selv, skrøt av at onkelen hans eide en stor butikkjede, og når han fant det for godt å la meg prate, prøvde jeg å snakke om andre ting. Da avbrøt han meg med spørsmål som "Hva hadde du i karaktersnitt på vgs?" (Seriiiøøøst?). Svarte, dum som jeg var, snittet, men trakk fra litt. Da ble han irritert, for jeg hadde tydeligvis gjort det bedre enn ham, og lurte på hvilken karakter jeg hadde i diverse fag. Hele greia ble mer og mer klein, så jeg prøvde å dra samtalen over på andre ting. Han prøvde å kysse meg 3-4 ganger, jeg var naturlig nok ikke spesielt hypp. Da han satte seg på toget hjem sa han at han skulle ringe meg. Jeg trodde han bare køddet, men neida... fikk telefon dagen etter. Sa pent at jeg ikke trodde kjemien var tilstede. De neste ukene fortsatte han å mase. 8 måneder etter fikk jeg nok en sms, og han spurte om jeg ikke ville møte ham igjen. Eh, yeah, right....

Endret av CelineZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, wtf? :klo:

trodde at folk med slike fetisher var litt mer fintfølende enn det.

Tror det var mer enn bare fetishen som var litt snodig med denne fyren. Han virket helt gal. At han hjelper til med en kristen ungdomsgruppe gir meg frysninger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaptein Stålull:

HERREGUD I DET DESIDERT HØYESTE ....

Haha, ja, jeg vet.

Har alltid lurt på om han tisser på konen sin også, eller om det er forbeholdt "slike som meg" ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Haha, ja, jeg vet.

Har alltid lurt på om han tisser på konen sin også, eller om det er forbeholdt "slike som meg" ;)

den som ikke spør, får ikke svar ;) hahahhaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

den som ikke spør, får ikke svar

tja, er iallefall lettere å spørre folk en (kanskje) aldri kommer til å treffe igjen fremfor folk i nær omgangkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I sommer... på fotballbanen med en svett, stor gris. Han kysset meg, (æsjæsjæsj), og luktet bestandig vondt! Var alltid svett og drakk kun energidrikker.. blir kvalm av å tenke på det enda :(

Ikke blå monster? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Hørtes ut som en skikkelig møkkadate ja :popcorn:

Men har fått servert verre historier, typen til ei barndomsvenninne ringte for en del år siden og ville gjerne ha en "mann-til-mann-prat"..

Jeg kunne umulig se for meg at han var sjalu, men han innledet samtalen med å spørre meg hva som var feil med henne.

Jeg spurte hva han mente, og det kom frem at hun hadde vært svært så avvisende til hans ønske om å tisse i munnen hans under sex.

Som om ikke det var nok, fortsetter han med at hans mest inderlige fantasi var å bli brukt som levende toalett av henne.

(Jepp, nr 2 også)

Han var helt besatt av at jeg måtte prate med henne, det måtte da være det samme om hun gjorde fra seg på do eller i munnen hans liksom...

Jeg måtte bare be fyren gå, og jeg slapp heldigvis å gruble over hvordan jeg skulle fremlegge situasjonen for min venninne.

Han krøp til korset selv, og ble tuppet på huet & ræva ut.

:popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var mer enn bare fetishen som var litt snodig med denne fyren. Han virket helt gal. At han hjelper til med en kristen ungdomsgruppe gir meg frysninger.

Ja, det er ikke alt som er bra i kristne miljøer heller dessverre.

Mennesket er seg likt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min verste var da daten min forsvant utenfor restauranten for å ta en femten minutter samtale med ei annen jente. Så satt jeg der alene med desserten min, da...

Endret av everydaywings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste var da daten min forsvant utenfor restauranten for å ta en femten minutter samtale med ei annen jente. Så satt jeg der alene med desserten min, da...

Huffda :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke om det kan kalles date, men ihvertfall... holdt på med en fyr en periode, det var bare en greie, men jeg likte ham og han likte meg...:) første gang jeg overnatter hos ham etter et par dater, har vi oss. Selvfølgelig var han litt stor, og vi gjorde det doggy, og når jeg skulle snu meg over i en ny stilling, så kommer den salven ut av "xxx" min... PINLIG!!!

:sjokkert::sjokkert::flau::flau::flau::flau:

Han bare: eeeeehhhh okei.......?????

Jeg: D-d-d-det er fordi du pumper så mye luft inn i meg! :legrine::sjokkert:

Mest pinlig synes jeg det var at han var en voksen mann som har hatt forhold, men han påsto at dette ikke har skjedd før??

Da følte jeg meg ekstra dum, selv om jeg vet at alle før eller siden opplever denne ubehagelige side effekten av heftig sex. :eeeh::flau::flau::flau::flau:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...