ara Skrevet 11. oktober 2011 #101 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) æsj, vi vil ikke ha negativ test, men som du sier, det kan fortsatt være håp!! Og hvis ikke så satser vi på bedre lykke neste gang!! Endret 11. oktober 2011 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 11. oktober 2011 Litt merkelig og fordi i morgen er jeg på dag 28 av syklusen. Jeg pleier alltid å ha sykluser på 27-29 dager. Har hatt kjempe stabil syklus. Har også alltid spotting 3-4 dager før mens. Håper det er klaff denne mnd men må forberede meg på begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 11. oktober 2011 #103 Del Skrevet 11. oktober 2011 Da tester du igjen om noen dager om mensen enda ikke har dukket opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 11. oktober 2011 Da tester du igjen om noen dager om mensen enda ikke har dukket opp! Får gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 12. oktober 2011 #105 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nei vi vil ikke ha negativ test nei... Ta en ny test om et par dager, håper på det beste:) *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ingen TR i dag heller Håper,håper,hååååper det er noen inni der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. oktober 2011 #107 Del Skrevet 12. oktober 2011 Håper sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. oktober 2011 #108 Del Skrevet 12. oktober 2011 Håper her også!! håpe håpe hååååååpe!! :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 13. oktober 2011 TR på plass den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. oktober 2011 #110 Del Skrevet 13. oktober 2011 TR på plass den Duste TR!! Du skulle jo ikke komme i det hele tatt!! Da er det bare å holde ut og prøve igjen!! Selv om du sikkert er skuffa nå, men det er jo ikke bare å trykke på en knapp også er det i boks... Bedre lykke neste gang! Prøv noen kjærringråd også satser vi på at lille babyfly sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. oktober 2011 #111 Del Skrevet 13. oktober 2011 Å nei! Teite tanta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 13. oktober 2011 Var egentlig ganske sikker på at denne mnd skulle det klaffe, men nei... Har stripa håret litt lysere i dag, det blei veldig bra Har blondt hår fra før av, men nå som høsten og vinteren kommer så blir håret i en slags gråfarge. Føler meg rett og slett som en grå mus. Skikkelig deilig å få frisket det opp litt På veg hjem fra jobb var jeg innom blomsterbutikken for å få opp humøret litt. Kjøpte med meg hjem en Corokia, de er så fine Dagen ble plutselig ikke så værst Denne helga drar vi på besøk til svigers. Foreldrene mine er på hytta ikke langt fra der de bor så vi stikker nok innom der også. Gleder meg til ferdig middag,familie og besøke venner:) Kanskje jeg rett og slett skal kooose meg med vin i helga God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. oktober 2011 #113 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kos deg med vin og nyt helgen. Vedder på at du har fortjent det! Gooooood helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. oktober 2011 #114 Del Skrevet 13. oktober 2011 God helg og kos dere masse! Skulle ønske vi også kunne ha truffet dere, men du vet God- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #115 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hihi takk! Ha en god helg dere også Ble vist ikke noe mer av TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 14. oktober 2011 #116 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nåårh så kjipt med TR som kom... Bedre lykke neste gang! Det klaffer nok snart skal du se! Her i huset venter jeg på TR hver eneste dag haha.... Godt du fikk kjøpt deg litt blomster, det lyser alltid opp dagen litt:) Ha en god helg og kos dere masse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. oktober 2011 #117 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hihi takk! Ha en god helg dere også Ble vist ikke noe mer av TR hva? stakk hun igjen? Har hun pleid å gjøre det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. oktober 2011 #118 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ta ny test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 17. oktober 2011 #119 Del Skrevet 17. oktober 2011 Oi forsvant TR? Ta ny test! *Venter i spenning på resultatet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 17. oktober 2011 Heia! Jeg hadde tenkt å ta en ny test søndag morgen, men så kom TR igjen Meeeen ny PP er i gang Er sikker på at det var fordi kjære var borte på EL dagen Har hatt ei super helg hos svigers De er alle tiders Knall god mat og alltid like smilende og glade. Lørdag var vi på hytta til foreldrene mine. Vi hjalp de å rive kledning på hytta. Søndag var foreldrene mine på kaffe hos svigers. De går veldig godt overens, og gikk i et Også MÅ jeg bare få sagt at kjære har planer om blåtur for meg en helg Har bare fått beskjed om å holde av den helga for vi skal på reis :gjeiper: jeg er kjempespent!! Eneste jeg vet er at det er i midten av Desember. Ha en fin kveld! Her må det vaskes og ryddes litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå