Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)

Frufly

Anbefalte innlegg

Snart helg her også! :)

Gratulerer med ny chinos! :D alltid kjekt å kjøpe noe skikkelig som du vet du vil få gleden av, og som er verdt det.

Hvilken Pukka te er din favoritt??

Er selv "avhengig" av dem :) eg veeeldig glad i chai vanilje og en som skal renske kropp og sjel med mint og diverse i, huske ikke navnet på den i farten..

Fortsatt god lørdag og helg til deg ! :goodbye:

Takk :nigo:

Var faktisk innom der i dag :gjeiper: men kom ikke på deg, hehe..

Da er det jammen snart helg ja, så deilig!!

I dag kjøpte jeg en jeg aldri har smakt Licorice & cinnamon. Gleder meg til å prøve. Min favoritt er relax (organic chamomille,fennel & marshmallow root tea.) Liker også chai og refresh.

Skal prøve chai vanilje en gang. Syns igrunn de fleste av pukka smaker godt. Jeg likte ikke te veldig godt, men etter at disse kom er jeg hekta.

Fin Lørdagsetter,middag/kveld til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Takk :nigo:

Var faktisk innom der i dag :gjeiper: men kom ikke på deg, hehe..

Da er det jammen snart helg ja, så deilig!!

I dag kjøpte jeg en jeg aldri har smakt Licorice & cinnamon. Gleder meg til å prøve. Min favoritt er relax (organic chamomille,fennel & marshmallow root tea.) Liker også chai og refresh.

Skal prøve chai vanilje en gang. Syns igrunn de fleste av pukka smaker godt. Jeg likte ikke te veldig godt, men etter at disse kom er jeg hekta.

Fin Lørdagsetter,middag/kveld til deg :)

Hvor du var innom idag..?

Ooh, kan meddele at jeg prøvde licoricd cinnamon for to dager siden..og jeg likte den ikke. Men så er jeg ikke noe særlig glad i lakris i utgangspunktet, så sikkert derfor ;)

Skal få prøvd relax jeg! Har en liggende faktisk!! :) fikk en av hver av nyheter som var komt fra ei koselig dame i en butikk for noen uker siden.. :) skal teste den senere ikveld, sammen med snop og sjokolade :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor du var innom idag..?

Ooh, kan meddele at jeg prøvde licoricd cinnamon for to dager siden..og jeg likte den ikke. Men så er jeg ikke noe særlig glad i lakris i utgangspunktet, så sikkert derfor ;)

Skal få prøvd relax jeg! Har en liggende faktisk!! :) fikk en av hver av nyheter som var komt fra ei koselig dame i en butikk for noen uker siden.. :) skal teste den senere ikveld, sammen med snop og sjokolade :fnise:

Der du jobber ;)

Hvordan syns du relax var da? Greit å få smksprøver så slipper du kjøpe en hel pakke. En plass jeg pleier å handle te ligger det enkle teposer ved siden av som du kan ta med gratis. Dette er på en liten plass så da tar en liksom ikke med en av hver :gjeiper: men veldig greit om du f.eks vill prøve en te. Det står også fremme kopper og varmt vann om du vil prøve i butikken.

Te og sjokolade er jo ekstra digg da :sikle:

Hvordan går det med deg? Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Mye bedre :nigo: Jeg har ikke sovet på kjempe lenge pga hoste og uvell i kroppen. Natt til Søndag var jeg sikker på at jeg skulle få omgangssyken pga jeg var så sårlig. Det går mye av det på jobb så var helt sikker på at jeg skulle få det igjen. Jeg måtte til og med hente med bøtte ved sengen for jeg følte jeg komt til spy når som helst.

Søndag var jeg kvalm, men siden vi hadde planlagt skitur i det fine været så dro vi til fjells. Det var veldig kaldt og hardt å gå, men nydelig ;)

I morgen kommer takstmannen. Spennende!! :hoppe:

Skremmende hvor fort alt plutselig går nå. :sjokkert: Rett etter påske kommer det fotograf som skal ta bilder av leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du var så dårlig! :kose: Håper formen er tilbake på plass nå :)

Spennende med salg av leiligheten! Fikk dere en takst dere var fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem og vil fortelle deg hvor sterk du er! Stå på dette kommer til å ordne seg :D husker når jeg var liten og bestefar alltid sa: det ordner seg alltid for snille piker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at du var så dårlig! :kose: Håper formen er tilbake på plass nå :)

Spennende med salg av leiligheten! Fikk dere en takst dere var fornøyd med?

Ikke særlig godt nei :riste: Har hatt en pyton uke, mildt sagt. Masse smerter i magen så synarel nesespray har ikke hjelpt på meg :sukk:

Taksten er vi fornøyd med :) Håper vi får solgt leiligheten, hadde vært deilig!

Har hatt ei uke med mensen smerter nå så er så sliten..Travelt på jobb er det også :roll: Er jo så hormonell også :sjenert: Godt det snart er litt fri :briller: Sist helg var jeg aller værst. Følte jeg måtte kaste opp, og jeg hadde masse smerter i magen. Prøvde både varmeflaske og smertestillende, men syns ingenting virka. Håper mensen tar slutt snart. Kan ikke huske jeg har hatt 8 dager med mensen før. Men er nok helt sikkert nesesprayen :jepp:

Uff, ble en del klaging nå.. :sjenert:

Sender deg en god klem og vil fortelle deg hvor sterk du er! Stå på dette kommer til å ordne seg :D husker når jeg var liten og bestefar alltid sa: det ordner seg alltid for snille piker :D

Tusen takk, det varmer! :hjerte: Ordner seg gjør det nok helt sikkert, men en lang prosess må jeg si. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Det går fint! Vi har hatt noen fine dager på fjellet. Er veldig i svima fortida :gjeiper: Er så glemsk og surrete. veldig vondt i hodet og kvalm innimellom. Begynte på gonal hormonsprøytene på Torsdag. Det var litt stress, siden vi var på hytta sammen med mine foreldre. De vet ingenting om dette. Ellers glemte jeg å ta med den nye nesesrayen på fjellet. Det står på flasken at den holder til 60 doser, men den holdt jammen til vi var hjemme igjen :nigo: Så da er det nok litt ekstra. Da gikk det jo fint:-)

Til uka skal jeg på kontroll på fertilitetsklinikken, og uka etter er det uttak og innsett. Spennende!! :hoppe:

Ellers er vi super opptatt med å rydde og vaske å gjøre klar leiligheten for salg. Begynner å se bra ut nå. I morgen skal vi vaske, tørke støv og handle blomster.

Fjuuh, travelt gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koseligt med oppdatering fra deg :jepp:

Supert at nesesprayen holdt da! :hoppendeglad: Ingenting er bedre enn det!

Det blir såå spennende når du er på kontroll, om hvordan det ligger an. Og ikke minst til det blir uttak og innsett ;) Jeg gleder meg :fnise:

Har dere lagt leiligheten ut for salg enda? Er det visning som skal skje nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koseligt med oppdatering fra deg :jepp:

Supert at nesesprayen holdt da! :hoppendeglad: Ingenting er bedre enn det!

Det blir såå spennende når du er på kontroll, om hvordan det ligger an. Og ikke minst til det blir uttak og innsett ;) Jeg gleder meg :fnise:

Har dere lagt leiligheten ut for salg enda? Er det visning som skal skje nå?

Jeg var så stressa for at den ikke skulle holde så det var såå deilig. Jeg spraya to ganger istedenfor tre den ene dagen, tror ikke det vil ha noe å si.

Krysser fingrene for at det skal gå bra med kontroll og uttak og innsett! :) Er uten pc fortiden, men lover oppdatering etter UL i slutten av uka.

Fotografen kommer på Tirsdag. Leiligheten blir lagt ut for salg neste helg.

Må bare fortelle om en ting som skjedde på hytta. Naboene der er sånn ca. 60+. De kom over på terrassen for en prat med foreldrene mine. Så sier han mannen til meg, du som snart er 27 år å ikke har lagt noen barnebarn til foreldrene mine. Om vi ikke hadde hatt seksualundervisning på skolen for å lære kossen ungar blei lagt. Jeg ble ikke flau, mn utrolig sint og lei. Glad jeg hadde solbriller på slik at ingen såg tårene under glasset. At det går ann :roll: Prøvde å la ikke det ødelegge påskekosen, men ikke så lett. Teite mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit fyr!! :kjefte::klemmer: Er ikke alle som får vett og forstand med alderen! Håper påskeferien var fin ellers :) Blir superspennende å se hvordan det ser ut på UL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en update fra deg :D teite mannen på hytta :sjokkert: At det går ann....... blir spennende å følge med her nå ser jeg :blomst: lykke til !!! jeg har tro på dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Huff..for en mann!! Hadde han bare visst! :( er sårt å få slike kommentarer ja.. Har opplevd lignende selv flere ganger, å det er like vondt hver gang :troest:

Blir spennende fremover ja, skal følge nøye med :) krysser fingre og tær for en spire hos deg i løpet sv våren :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familieplanlegging samt folkeskikk er ord som tydeligvis ikke passer sammen hos endel. Ei heller privatliv. :roll:

Så spennende med snart UL, og påfølgende uttak og innsett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit fyr!! :kjefte::klemmer: Er ikke alle som får vett og forstand med alderen! Håper påskeferien var fin ellers :) Blir superspennende å se hvordan det ser ut på UL! :hoppe:

Nei,er vist ikke det. Han er litt frekk i munnen,men hadde aldri tenkt at han skulle si noe sånn siden det er veldig privat og sårbart tema.

Ja det blir kjempespennende!! :hoppe:

Så koselig med en update fra deg :D teite mannen på hytta :sjokkert: At det går ann....... blir spennende å følge med her nå ser jeg :blomst: lykke til !!! jeg har tro på dere :hug:

Ja sier det samme. Dustemann :kjefte: Heldigvis litt bedre nå som jeg fikk det litt på avstand. Var et hardt slag i trynet siden vi er midt oppi det. Men velger å kaste det langt bort!! Slenger det tlbake til han!!

Takk :nigo: Vet du - det har faktisk jeg også :gjeiper: Siden alt er tipp topp hos begge (utenom endoen) så har jeg stor tro. Det sa jo legen også:) VIktig å være positiv, så får medturen bare komme :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,er vist ikke det. Han er litt frekk i munnen,men hadde aldri tenkt at han skulle si noe sånn siden det er veldig privat og sårbart tema.

Ja det blir kjempespennende!! :hoppe:

Ja sier det samme. Dustemann :kjefte: Heldigvis litt bedre nå som jeg fikk det litt på avstand. Var et hardt slag i trynet siden vi er midt oppi det. Men velger å kaste det langt bort!! Slenger det tlbake til han!!

Takk :nigo: Vet du - det har faktisk jeg også :gjeiper: Siden alt er tipp topp hos begge (utenom endoen) så har jeg stor tro. Det sa jo legen også :) VIktig å være positiv, så får medturen bare komme :tommelsmil:

Ja sant som du sier, veldig viktig å være positiv :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..for en mann!! Hadde han bare visst! :( er sårt å få slike kommentarer ja.. Har opplevd lignende selv flere ganger, å det er like vondt hver gang :troest:

Blir spennende fremover ja, skal følge nøye med :) krysser fingre og tær for en spire hos deg i løpet sv våren :hjerte:

Forstår ikke hva det går av visse folk :roll: Er nok ekstra sårbar nå også da.. Men har heldigvis greid å ikke tenke for mye på det.

Takk! :) Det blir sååå spennende!! Tenk om det blir vår tur nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familieplanlegging samt folkeskikk er ord som tydeligvis ikke passer sammen hos endel. Ei heller privatliv. :roll:

Så spennende med snart UL, og påfølgende uttak og innsett :jepp:

Nei, det er helt sikkert. Godt jeg ikke omgås så ofte med sånne folk :tommelopp:

Det er skikkelig nervepirrende :jepp: Håper det går vår veg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Krysser fingre og tær og sender all babystøv som finns på lager for at det endelig er deres tur nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...