Gjest pysepusen Skrevet 17. februar 2013 #561 Del Skrevet 17. februar 2013 Her blir det superspennende framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #562 Del Skrevet 18. februar 2013 Kjedelig med menssmerter! Men da er det i allefall bare 3 uker til medisinstart! Når det gjelder det at endometriosen hadde blomstret litt opp igjen, så skal vel Synarela eller lignende ha god effekt på endo? Krysser fingrene for at det går veien for dere i allefall! Det er ikke lenge til i det hele tatt Legen sa ingenting om det, men helt sikkert. Jeg har hatt mensen ganske mangen mnd etter operasjonen nå så det har samla seg opp etter det En god medisin er vist å bli gravid sa legen slik at jeg slipper mensen Legen foreslo p-piller for å utsette mensen mest mulig etter evt en graviditet nå. Trenger ikke ha den mer enn 3 ganger i året vist. Ikke bra å operere for ofte heller siden det ødelegger vevet i livmoren/eggstokkene elr noe sånn? . Her blir det superspennende framover! Ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #563 Del Skrevet 18. februar 2013 Fekk tr i går så har ringt til fertilitetsklinikken slik jeg skulle. Da blir det medisinstart 7.Mars Det er jammen ikke lenge til. Må gå litt lengre på medisinene pga påsken kommer midt oppi det, men det var vist flere som måtte det. Så deilig at ting skjer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 18. februar 2013 #564 Del Skrevet 18. februar 2013 SÅ spennende!! kommer til å følge ekstra godt med hos deg fremover nå! sånn i tilfelle vi skal til selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #565 Del Skrevet 19. februar 2013 SÅ spennende!! kommer til å følge ekstra godt med hos deg fremover nå! sånn i tilfelle vi skal til selv også Ja, kjempe spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 19. februar 2013 #566 Del Skrevet 19. februar 2013 Her er det action! Virkelig ikke lenge til medisinstart nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. februar 2013 #567 Del Skrevet 21. februar 2013 Så gøy at det nærmer seg! Litt kjedelig å måtte gå lengre på Synarel enn nødvendig, men siden det skal hjelpe på endo så er det kanskje bare bra for din del? Det er i allefall ikke farlig å gå lengre enn "vanlig", for er man nedregulert så er man det Vet du når det er plan om å ha uttak og innsett da? Hadde vært morsomt om vi kom i samme terminklubb, du blir vel en stund før meg, men det ser ut til at jeg skal ha nytt forsøk på kort regime i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #568 Del Skrevet 22. februar 2013 Her er det action! Virkelig ikke lenge til medisinstart nå Nei, ikke lenge til!! Så gøy at det nærmer seg! Litt kjedelig å måtte gå lengre på Synarel enn nødvendig, men siden det skal hjelpe på endo så er det kanskje bare bra for din del? Det er i allefall ikke farlig å gå lengre enn "vanlig", for er man nedregulert så er man det Vet du når det er plan om å ha uttak og innsett da? Hadde vært morsomt om vi kom i samme terminklubb, du blir vel en stund før meg, men det ser ut til at jeg skal ha nytt forsøk på kort regime i juni For smertene sin del så er det sikkert bra med synarel, men jeg skal ha mensen en gang til før innsett og for min del så er det ikke så bra å ha mensen. Får bare håååpe at jeg slipper den dumme operasjonen igjen og enda mer venting. Tenk om vi kommer i samme terminklubb da Har ikke fått dato på det enda,men tipper uttak og innsett skjer uti April. Jeg skal til undersøkelse 11. April, aner ikke hvor lenge etter uttak og innsett skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. februar 2013 #569 Del Skrevet 22. februar 2013 Oi oi, her skjer det ting ser jeg. Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #570 Del Skrevet 25. februar 2013 Oi oi, her skjer det ting ser jeg. Endelig! Ja, endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 26. februar 2013 #571 Del Skrevet 26. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #572 Del Skrevet 27. februar 2013 I dag har jeg henta pakken på postkontoret med medisinene. Herlig å ha det i boks også! Snart bare ei uke til jeg begynner med nesesprayen Håper jeg takler det fint og at jeg ikke blir for hormonell da :gjeiper: Sjefen sa jeg bare måtte gi beskjed hvis det ble for mye for meg på avdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 28. februar 2013 #573 Del Skrevet 28. februar 2013 Da er du straks igang vedr. medisiner og hormoner, man kan reagere så forskjellig. Har ei venninne som gikk rundt og ventet på at jeg skulle bli så hormonell av medisinene, så hver gang jeg kom med en liten reaksjon på ett eller annet, så var det "ooooh, hormoner".... Det samme nå som jeg er gravid Jeg ble ikke noe hormontroll på medisiner, og det eneste jeg har nå er at jeg blir fryktelig lett rørt, det skal ingenting til ellers er jeg lett å ha med å gjøre, iflg. mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #574 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Da er du straks igang vedr. medisiner og hormoner, man kan reagere så forskjellig. Har ei venninne som gikk rundt og ventet på at jeg skulle bli så hormonell av medisinene, så hver gang jeg kom med en liten reaksjon på ett eller annet, så var det "ooooh, hormoner".... Det samme nå som jeg er gravid Jeg ble ikke noe hormontroll på medisiner, og det eneste jeg har nå er at jeg blir fryktelig lett rørt, det skal ingenting til ellers er jeg lett å ha med å gjøre, iflg. mannen. Ja det er jeg Heldig du var da Håper veldig på at jeg ikk skal merke noe til medisinene heller Eggløsning på gang her. I dag har jeg vært veldig Kvalm og hatt vonde knip i nedre del av magen Over til noe litt kjekkere, vi har funnet leilighet å leie så nå er jeg happy!! Nå mangler det bare salg av leilighet og jobb til kjære. Endret 28. februar 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. mars 2013 #575 Del Skrevet 3. mars 2013 Spennende med medisinstart snart! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. mars 2013 #576 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja det er jeg Heldig du var da Håper veldig på at jeg ikk skal merke noe til medisinene heller Eggløsning på gang her. I dag har jeg vært veldig Kvalm og hatt vonde knip i nedre del av magen Over til noe litt kjekkere, vi har funnet leilighet å leie så nå er jeg happy!! Nå mangler det bare salg av leilighet og jobb til kjære. Gratulerer med å ha funnet leilighet:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #577 Del Skrevet 3. mars 2013 Spennende med medisinstart snart! Hatt en fin helg? Ja kjempe spennende!! Litt kjip start på helga for jeg hadde så vanvittig med smerter natt til Fredag. Måtte opp flere ganger å ta smertestillende og legge varmeflaske på magen. Var på jobb på Fredagen, men jeg var helt utslitt. Ble en tidlig fredagskveld. Lørdag gikk jeg og venninna mi tur med bebisen hennes til et senter. Det var veldig kos Vi var innom babyshop og barnashus, det er så kos Håper jeg også får oppleve det. Lørdagskveld kom foreldrene mine til oss. De overnatta hos oss siden de bor et stykke fra flyplassen. Vi får låne bilen deres hele uka. Det er veldig greit I dag har jeg stort sett stått på kjøkken imens jeg har gløtta bort på vm :gjeiper: Har laga knekkebrød, kjærlighetsknuter og laks. Gratulerer med å ha funnet leilighet:D Takk Godt at ting ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. mars 2013 #578 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja kjempe spennende!! Litt kjip start på helga for jeg hadde så vanvittig med smerter natt til Fredag. Måtte opp flere ganger å ta smertestillende og legge varmeflaske på magen. Var på jobb på Fredagen, men jeg var helt utslitt. Ble en tidlig fredagskveld. Lørdag gikk jeg og venninna mi tur med bebisen hennes til et senter. Det var veldig kos Vi var innom babyshop og barnashus, det er så kos Håper jeg også får oppleve det. Lørdagskveld kom foreldrene mine til oss. De overnatta hos oss siden de bor et stykke fra flyplassen. Vi får låne bilen deres hele uka. Det er veldig greit I dag har jeg stort sett stått på kjøkken imens jeg har gløtta bort på vm :gjeiper: Har laga knekkebrød, kjærlighetsknuter og laks. Takk Godt at ting ordner seg! det er alltid en god følelse ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 4. mars 2013 #579 Del Skrevet 4. mars 2013 Innom å heier på en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #580 Del Skrevet 4. mars 2013 det er alltid en god følelse ja :D Ja Innom å heier på en liten spire Tusen takk søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå