Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)

Frufly

Anbefalte innlegg

Det er ikke lenge til :hoppe: Det er sååå spennende, får håpe du får starte opp med en :nigo:

Neeei :danser: Det håper jeg også!! :strix:

Lykke til på forsamtale! :klemmer:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått tilbud om jobb :strix:

For de som ikke har fått det med seg så har jeg søkt på jobber der vi skal bygge hus nå i god tid før vi begynner på huset. Vi må nesten ha en jobb begge to før vi kan bygge hus. Fekk tlf i dag av oppvekstsjefen at de vil tilby meg en jobb som Barne og ungdomsarbeider i barnehage på 93% fast. Juhuuuu :hoppendeglad:

Syns det var så deilig å få en ting på plass. Litt "frekt" føler jeg siden vi prøver å få barn, men kan vell ikke tenke sånn heller?? Vi vet jo ikke om ivf kan hjelpe oss..

Nå har vi det supertravelt med å finne jobb til kjære, ivf, hustegninger, selging av leilighet også må vi finne oss en plass å bo imens vi bygger hus. Hjelpes! Jeg er superstressa stressa :forvirra::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Så gøy at en ting er i boks hvertfall!! :) gratulerer :bolledeig:

Alt faller nokk på plass av seg selv etterhvert, så ikke stress for mye :klem:

God helg!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Gratulerer med jobb! :hoppendeglad: Når begynner du? Kan vi komme på besøk til dere i påsken? :nigo:

Jeg takket jo ja og visste vi planla barn, jeg. Og som sjefen sa da jeg fortalte at jeg var gravid - han hadde ikke forventet annet ;) Fast jobb er jo supert! Jeg er superspent på hvilken barnehage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at en ting er i boks hvertfall!! :) gratulerer :bolledeig:

Alt faller nokk på plass av seg selv etterhvert, så ikke stress for mye :klem:

God helg!! :goodbye:

Takk :nigo: Herlig at ivertfall en ting er i boks :jepp:

Får prøve å ikke stresse, men ikke lett. Sambo har ingen hastverk :tunge1: så er kanskje derfor jeg stresser litt? :sjenert:

God helg til deg også! :klemmer:

Gratulerer med jobb! :hoppendeglad: Når begynner du? Kan vi komme på besøk til dere i påsken? :nigo:

Jeg takket jo ja og visste vi planla barn, jeg. Og som sjefen sa da jeg fortalte at jeg var gravid - han hadde ikke forventet annet ;) Fast jobb er jo supert! Jeg er superspent på hvilken barnehage :)

Takk :hoppe: Siden jeg har 3 mnd oppsigelse blir det nok ikke før 1. Juni. Men tror vi trenger de måndene siden vi skal så mye :jepp::tommel:

Gleder meg til dere kommer på besøk ;)

Vi er jo i den rette alderen for det så det kommer nok ikke som en bombe. Går nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fast jobb, så deilig at den biten er på plass ihvertfall! Skal se at nå kommer resten bit for bit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med fast jobb, så deilig at den biten er på plass ihvertfall! Skal se at nå kommer resten bit for bit ;)

Takk :lur: Ja det er kjempedeilig!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny jobb kjære deg,også nesten 100% fast, det er jo ren luksus :)))

Tusen takk :danse: Ja veldig fornøyd.. bare det at jeg går veldig mye ned i lønn det er kjipt..

Den kommunen jeg jobber i nå betaler bedre. men de har regnet feil på antall år jeg har med ansinitet. Bare 1 år feil, men det kan ha noe å si?..

Tror jeg skal ringe den nye kommunen i morgen fordi de ikke har regnet ansiniteten min riktig. Må også høre om jeg rett og slett høre om det er så lav lønn i 100% stilling :sjokkert: eller om de har regnet årslønn ut i fra min stillingsprosent? Noen som vet hvordan sånn fungerer? Jeg har ikke takka ja til jobben helt enda fordi jeg vil innom de på Fredag å se hvem de er å se hva de står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe om sånne ting! Men jeg ville absolutt ringt de og hørt med de :) Tror nok ett år ansinitet kan ha litt å si på lønnen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionel: Svarer fra telefonen. Kan nok ha noe å si feks når jeg nærmer meg topp ansinitet så får jeg det et år etter liksom. Det er jo kjedelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for tilbud om jobb :nigo: Fikk du hørt med de ang lønnen? Kjipt å gå ned i lønn da, hvertfall når det er vanlig og stige :sjenert: Plassen du flytter til har ikke så mye penger :( Det er lott negativt med den og hjemby plassen, når de gir dårligere lønn :(

Å jeg må :hoppe: litt for at dere reiser imorgen :nigo: Jeg er såååå spent.. Hvilken syklusdag er du på nå? Husk og oppdater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for tilbud om jobb :nigo: Fikk du hørt med de ang lønnen? Kjipt å gå ned i lønn da, hvertfall når det er vanlig og stige :sjenert: Plassen du flytter til har ikke så mye penger :( Det er lott negativt med den og hjemby plassen, når de gir dårligere lønn :(

Å jeg må :hoppe: litt for at dere reiser imorgen :nigo: Jeg er såååå spent.. Hvilken syklusdag er du på nå? Husk og oppdater ;)

Veldig deilig å ha det i boks :nigo:

Fant utav det med lønnen. Det var årslønnen i forhold til 93% stilling så da var det litt greier. Ansiniteten skulle hun sjekke opp. Fikk vist ikke ansinitet for læretiden der slik som vi gjør her i kommunen. Så mulig jeg mister et år på det da :sukk:

Litt kjedelig at de har dårlige betalinger, men kan ikke få alt heller.. Uansett tenker jeg å gå ned til 60% etter permisjon for så å finne en helgejobb der jeg kan få helgetillegg/kveldstillegg da blir jo lønnen litt bedre igjen. Men vi får se.

Gleder meg til i morgen :hoppendeglad: men gruer meg litt også.

Jeg er på syklusdag 23 så er vell ganske lenge til jeg får komt i gang med medisinene? :sukk: er ikke det på dag 20? Er bare så glad for at TR ikke har komt enda siden jeg skal på den undersøkelsen i morgen.. Håper den holder seg borte.

Skal prøve å opdatere fra tlf side vi skal til svigers hele helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, mn fikk ikke skrevet inn i går.

Det gjekk fint :jepp: Grua meg veldig, men det gikk bra:)

Fikk god veiledning i medisinene, mn ble litt forvirret også siden det ikke bare er en ting. Det skal de uansett hjelpe oss med via tlf. Legen sa vi hadde god kjangs siden vi er unge og friske og alt ser topp ut hos begge.

Endometriosen hadde blussa opp igjen også var det litt muskelknuter :sukk: så hvis det ikke går på første forsøk må jeg igjennom en laprapskopi til :sjenert: Håper så veldig på at det går på første forsøk.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får satse på at det går på første forsøk ja ;) Fikk dere med medisinpapir? Med oppstart, dose osv osv? Når blir oppstart? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får vi:-) Skal ringe inn når jeg får mensen så teller vi 20 dagee fra da:-)

Mn husker ikke hvorfor det står Torsdag på skjemaet? :sjenert: vil de si at etter dag 20 så starter jeg den neste Torsdagen? 150 skal jeg stille på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk tr i går kveld så i dag er ingen god dag. Dumme smerter. Har hatt smerter siden Fredag så litt kjedelig å å være på besøk hos svigers når jeg har så vondt. Heldigvis kjører vi snart hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med menssmerter! :kose: Men da er det i allefall bare 3 uker til medisinstart! :hoppe: Når det gjelder det at endometriosen hadde blomstret litt opp igjen, så skal vel Synarela eller lignende ha god effekt på endo? Krysser fingrene for at det går veien for dere i allefall! :klemmer:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...