Drømmeren Skrevet 27. juli 2012 #361 Del Skrevet 27. juli 2012 Hei Så koselig! veldig gøy at vi ligger så likt Kjempespennende!! Har du dagbok? Liker ikke spotting. Er så redd for at mensen kommer:( Ja, jeg har dagbok Den har en ganske kjedelig tittel: Drømmer! lite oppfinsom! Jeg heller liker ikke spotting noe særlig. Er ikke vant til det heller, så jeg kjenner jeg blir frustrert og litt kunnskapsløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 27. juli 2012 Kan umulig vær kjedeligere enn min Jeg kommer inn for å heie på deg!! jeg spotter alltid noen dager før mensen er derfor redd den er på veg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 27. juli 2012 #363 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 27. juli 2012 #364 Del Skrevet 27. juli 2012 Kan umulig vær kjedeligere enn min Jeg kommer inn for å heie på deg!! jeg spotter alltid noen dager før mensen er derfor redd den er på veg ÅÅÅ! Jeg krysser fingrene for deg!! Virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 27. juli 2012 #365 Del Skrevet 27. juli 2012 Vi får jage TR vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #366 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg heier på deg! ÅÅÅ! Jeg krysser fingrene for deg!! Virkelig! Vi får jage TR vekk! Takk søte dere!! TR kan bare se å holde seg laaaangt unna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 28. juli 2012 Testa med en billigtest i dag, men den viste ikke mer en en strek:( mereen IKM er i morgen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 28. juli 2012 #368 Del Skrevet 28. juli 2012 Krysser fortsatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #369 Del Skrevet 28. juli 2012 Krysser fortsatt!! Jeg også!!!! Vil såååå veldig at det skal bli år tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #370 Del Skrevet 28. juli 2012 Vi har forresten kjøpt oss tomt i kjæres hjembygd Bort fra by, men nærmere foreldrene mine og veldig nærme svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. juli 2012 #371 Del Skrevet 28. juli 2012 Krysser fremdeles! Hadde blendahvit test jeg også, men er enda lenger til IKM for min del Gratulerer med tomt! Skal bli såååå kjekt at dere "alltid" er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #372 Del Skrevet 28. juli 2012 Krysser fremdeles! Hadde blendahvit test jeg også, men er enda lenger til IKM for min del Gratulerer med tomt! Skal bli såååå kjekt at dere "alltid" er der Takk;) Kjedelig med hvite tester. Tester du med billigtester? Gleder meg til å få besøk Vi reiser på bilferie i morgen å blir vekke denne uka.. Men skal prøve å opdatere her inne. Spottingen har økt og jeg syns jeg så litt frisk blod også har mista helt troen på at det blir klaff denne PP :tristblaa: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. juli 2012 #373 Del Skrevet 28. juli 2012 Ja, jeg tester med billigester. Når jeg tenker meg om var jo de de dårligste i begynnelsen sist. Kanskje jeg kjøper en vanlig om jeg ikke har fått tr til onsdag God tur! Gi beskjed om dere kommer til disse trakter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 28. juli 2012 Om TR ikke har komt i løpet av natten så tester jeg med en CB i morgen. Takk skal såklart gi beskjed om vi er i nærheten av dere:) Jeg vil gjerne ha opdatering fra deg på sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. juli 2012 #375 Del Skrevet 29. juli 2012 Nå er jeg spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #376 Del Skrevet 29. juli 2012 Not pregnant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. juli 2012 #377 Del Skrevet 29. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 29. juli 2012 #378 Del Skrevet 29. juli 2012 Så å kjedelig.... Da er det ingenting annet å gjøre enn å krysse fingrene for neste PP... Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #379 Del Skrevet 29. juli 2012 Pysepusen: Takk søte deg Adeline*Jouvin: Takk:-) Går bra ned meg TR har jeg ikke sett noe til enda. Masse murringer både i natt og i dag. Men Clear blue burde vell slått ut i dag om det er noe på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. juli 2012 #380 Del Skrevet 29. juli 2012 God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå