Gjest roseduft Skrevet 7. januar 2013 #521 Del Skrevet 7. januar 2013 Krysser fingre og tær for en liten spire denne sisste pp :) hadde jo vært fantastisk da! Er lov å håpe i det minste.. Ønsker deg en herlige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. januar 2013 #522 Del Skrevet 9. januar 2013 Ønsker deg en god uke videre, og krysser fingre for denne pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. januar 2013 #523 Del Skrevet 9. januar 2013 Stikker bare innom for å ønske deg en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #524 Del Skrevet 12. januar 2013 Krysser fingre og tær for en liten spire denne sisste pp :) hadde jo vært fantastisk da! Er lov å håpe i det minste.. Ønsker deg en herlige uke Ikke for å være overlegen damer, men jeg leste kommentarene.. Bare ikke så flink til å svare Holder meg litt unna kg nå før ting skjer. Det gjør vi også! Ja tenk om!! Ønsker deg en god uke videre, og krysser fingre for denne pp Tusen takk! Stikker bare innom for å ønske deg en fortsatt fin uke Takk, Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. januar 2013 #525 Del Skrevet 15. januar 2013 Nå er det ikke såååå lenge til februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #526 Del Skrevet 17. januar 2013 Nå er det ikke såååå lenge til februar! Nei det er helt sant ÅÅ det er så HERLIG at det ikke er langt unna nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 17. januar 2013 #527 Del Skrevet 17. januar 2013 FEBRUAR! Så hærlig! dere er i gang med ivf nå i februar? det blir så spennende å følge med på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #528 Del Skrevet 18. januar 2013 Drømmeren: Svarer fra min iphone jeg. Ikke like greit:-P Det skal vi Ikke lenge til!! ENDELIG!!! Har spotta litt i dag så tr er nok rett rundt hjørnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. januar 2013 #529 Del Skrevet 19. januar 2013 Gleder meg å høre :D nå er februar like rundt svingen her :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #530 Del Skrevet 20. januar 2013 Gleder meg å høre :D nå er februar like rundt svingen her :D :D :D :D :D :D Ja ENDELIG!! Kan nesten ikke vente er sååå spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. januar 2013 #531 Del Skrevet 21. januar 2013 Blir ekstra spennende å følge med her fremover :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #532 Del Skrevet 27. januar 2013 Heisann Skjer ikke så mye nytt her fortiden. Har hatt en superkoselig helg med venninne og hennes to søte små på kafè, og i går kveld var jeg hos ei høygravid venninne. Hun er så fin misunnelig Vi lagte pizza og såg the holiday. Elsker den filmen. Kjære har ikke vært helt i form så han har strot sett holdt seg på under dyna denne helgen. Det neste som skjer her er husmøte med hellvik hus for å få vite litt mer om prisen på huset :gjeiper: (håper ikke det spriker for mye til hva vi har tenkt) også må vi få inn de rette vinduene. Siste finpuss før drømmehuset er klart Rett etter husmøte er det samtale på fertilitetsklinikken. ÅÅÅ som jeg gleder meg til Februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. januar 2013 #533 Del Skrevet 28. januar 2013 Ble det tr på deg? Men nå er februar like rundt hjørnet uansett Heier på deg Høres ut som du har hatt en koselig helg, til tross for syk mann! Hvor skal dere bygge hus henn? Ønsker den en god start på den nye uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. februar 2013 #534 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvordan gikk dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #535 Del Skrevet 4. februar 2013 Ble det tr på deg? Men nå er februar like rundt hjørnet uansett Heier på deg Høres ut som du har hatt en koselig helg, til tross for syk mann! Hvor skal dere bygge hus henn? Ønsker den en god start på den nye uka Hvordan gikk dette??? Æsj, tr kom Har vært litt lei i det siste så har tatt en pause fra kg i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 4. februar 2013 #536 Del Skrevet 4. februar 2013 så kjedelig! Forstår godt den pausen..er lik selv.. Hvilken pp er dere i nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. februar 2013 #537 Del Skrevet 4. februar 2013 Huff, jeg forstår det Når var det dere skulle reise til Haugesund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #538 Del Skrevet 4. februar 2013 så kjedelig! Forstår godt den pausen..er lik selv.. Hvilken pp er dere i nå..? Jeg aner ikke.. :gjeiper: Har mista tellinga.. men vi har prøvd i over 2 år nå. Blir bare enda mer deprimert av å telle PP. Huff, jeg forstår det Når var det dere skulle reise til Haugesund? Neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. februar 2013 #539 Del Skrevet 4. februar 2013 Neste uke Det er ikke lenge til Det er sååå spennende, får håpe du får starte opp med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. februar 2013 #540 Del Skrevet 4. februar 2013 Lykke til på forsamtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå