Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Wow!! Satse på at det skjer noe da!! :jepp:

Ja,satser på det altså :Nikke:

Da er det bare å krysse fingrene og satse på at dette er gullegget!!! :hoppe: Også går det jo an å kose seg litt når han kommer hjem på søndag. Min kommer ihvertfall hjem tidlig ;)

God helg! :klemmer:

Ja, er akuratt det vi gjør :nigo:

Min kommer hjem sånn midt på dagen, men da har vi enda besøk :gjeiper: men kvelden kan vi jo :lur:

GOD HELG!! Kos deg med gullet ditt i helga :strix::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var helga over gitt :sukk: Jeg holder på å bli syk. Har veldig vondt i halsen og fryser. :syk:

Har hatt ei kjempe kjekk helg med besøk av venninne :jepp:

Vi var på litt shopping,skravla og laga good mat :)

Ble litt irritert på venninna mi for hu er så fnisete (greit det altså), men ikke at hun trenger å fnise av alt som en nabo som klipper hekk i bar overkropp osv.. Hun vet at jeg fort kan le hvis hun ler så det ble bare såå pinlig!!:rodmer: Å unge menn i bar overkropp er ikke så aller værst akkurat :briller:

Hun ser ikke han så ofte som meg så det er ikke hun det går utover. Kjenner jeg er litt små irritert. Det skjedde to ganger i løpet av helga med samme nabo.

Jeg skammer meg såånn.. Dette er ikke en nabo jeg snakker med, men allikevel så ser jeg han hver dag.

Fekk tatt det opp med hun at neste gang kan hun holde det for seg selv, lære seg å vise folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir irritert. Ikke helt ordentlig oppførsel akkurat!

Håper uansett at helgen var bra, til tross for fnisevenninna di! :fnise:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir irritert. Ikke helt ordentlig oppførsel akkurat!

Håper uansett at helgen var bra, til tross for fnisevenninna di! :fnise:

:briller:

Ja den var veldig bra bortsett fra det ;) Hadde vi vore 14 år så ville jeg ikke sagt noe, men vi nærmer oss jo 30 år. :sjenert:

Jeg er i grunn en veldig usikker person som tenker mye i ettertid når sånn skjer. Orhh!

Hatt en fin helg du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener!

Helgen har vært helt ok. Formen er så dårlig...Håper ikke det fortsetter alt for lenge sånn. Er konstant kvalm.

Men skal ikke klage mer!! Er kjedelig å høre på :biggrin:

Har din kjære kommet hjem da?

Håper såååå for din del at denne måneden gir full klaff med spire! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: håper kvalmen gir seg snart.

Kjære har kommet hjem :hoppendeglad: veldig godt å ha han hjemme igjen :)

:jepp: det håper jeg også :nigo:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene etter EL og frem til ikm går alltid såå seint :sukk:

Lange dager på jobb også siden jeg er blitt veldig forkjølet. :Gjesp: Tung i hodet og det renner konstant fra nesen. Føler ikke at jeg kan være borte fra jobb heller siden jeg ikke er febersyk, også er det så mange syke av personalet fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tissa ofte, og det har vært litt vondt å tisse.

Litt sånn som når en har holdt meg lenge så er det ofte vondt å tisse. Bare det at jeg ikke holder meg lenge. Jeg har også hatt mens-lignende smerter.

Det er vel litt vel tidlig med symptomer? tenker nesten på om jeg har fått urinveisinfeksjon eller noe? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Kanskje du har el senere enn forventet, og at det er derfor du har litt smerter? Eller kanskje det er festesmerter :jepp:

Symptomene kommer nok ikke før tidligst om en uke til nei. Mine symptomer var egentlig bare veldig ømme pupper og litt trøtthet. Jeg har ikke blitt stort kvalm før nå, og har enda til gode å tisse mer enn vanlig. Har heller ikke hatt mensliknende smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tester med billig test og fikk positiv EL 29.09. så håper det ikke er EL. Det pleier uansett ikke vær så vondt som dette.

Det har vært en forferdelig natt, oppe flere ganger for å tisse. Og det var kjempe vondt. Har drukket mye, syns i grunn det har blitt bedre nå i dag tidlig.

Har fått legetime senere i dag. Det var fult hos min fastlege som er en dame og nå må jeg til en mann. Liker ikke mannlige leger, men er vel bare å levere en urinprøve? ingen undersøkelse. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Litt sent svar nå, men jeg pleier bare levere urinprøve så tester de den før jeg får resept! Hørtes ut som UVI du har, ja...

Håper det gikk fint hos legen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent svar nå, men jeg pleier bare levere urinprøve så tester de den før jeg får resept! Hørtes ut som UVI du har, ja...

Håper det gikk fint hos legen! :klemmer:

Det gikk fint hos legen :)

Prøvene slo ikke ut på UVI, men det kunne være siden jeg har fått i meg så masse væske. Skal gå på antibiotika for sikkerhetsskyld. Kunne også være at jeg var gravid utenfor livmoren, men det var lite sannsynlig. Håper antibiotika gjør susen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yes!! så deilig med helg :danser:

Formen er ikke helt på topp så det var ekstra godt med helg nå :hoppe:

Forkjølelsen henger jammen meg godt i :sukk:

Hun ene jeg jobber med har blitt spurt av fire andre kollegaer om jeg er gravid. Litt merkelig at alle spør nå akkurat når vi prøver i all hemmelighet :gjeiper: Føler jo nesten de ser igjennom meg :fnise:

men er vel bare fordi jeg er i rette alder, og siden jeg ikke valgte skole nå til høsten :sjenert:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! så artig at dem spør om det! :fnise: tenk om du virkelig er det!:lur:

håper formen din blir bedre snart. kjedelig når sykdom ikke vil slippe taket skikkelig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg har en kollega som har spurt meg ca 3 ganger i uka om jeg er gravid i en evighet. Merkelig nok så slutta ho med det samme uka som jeg fikk positiv test!

Noen spør bare litt for ofte.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! så artig at dem spør om det! :fnise: tenk om du virkelig er det!:lur:

håper formen din blir bedre snart. kjedelig når sykdom ikke vil slippe taket skikkelig!

:klemmer:

Ja tenk om :lur: Har på følelsen av at det ikke klaffer denne pp av en merkelig grunn. Syns det blir litt "frekt" jeg å drive å spørre slikt. Det kommer når det kommer. Ikke like gøy når en prøver å prøver.. :sjenert: men det vet jo egentlig ikke de da :fnise:

Jeg har en kollega som har spurt meg ca 3 ganger i uka om jeg er gravid i en evighet. Merkelig nok så slutta ho med det samme uka som jeg fikk positiv test!

Noen spør bare litt for ofte.

God helg :klemmer:

:fnise: er vel det jeg må vente på da :lur:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...