Cerasus Skrevet 5. november 2011 #101 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Ara: Så utrolig fin, interessant og hyggelig dagbok å lese! Denne skal jeg fortsette å lese fremover... :-) Du får holde oss oppdatert! Endret 5. november 2011 av Cerasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. november 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 6. november 2011 Ara: Så utrolig fin, interessant og hyggelig dagbok å lese! Denne skal jeg fortsette å lese fremover... :-) Du får holde oss oppdatert! Heihei Cerasus og Så hyggelig at du vil følge med videre. Oppdateringer kommer fortløpende Håper du får en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippie Skrevet 8. november 2011 #103 Del Skrevet 8. november 2011 Følger med her jeg også. Er snikleser og soon-to-be-prøver, og totalt hekta på slike type tråder. Har så utrolig mye å lære og er god på å glede meg over andres små hverdagshistorier. Benker meg og ser frem til en gøy kvinneguiden-vinter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. november 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 11. november 2011 Så hyggelig med enda en person her inne, Filippie 16 UKER I DAG!!! :hoppe: 4 mnd liksom! 5 to go! Det går ganske fort Førstkommende mandag skal jeg til jordmor og mandag 24.på UL. Gleder meg masse!!! Ellers skal det bli deilig med helg nå! Har vært en slitsom og krevende uke på jobb. Og verre er det når formen nekter å bli noe bedre. Er så tett og slapp og hostingen har enda ikke gitt seg, bare roet seg ned litt! Men jeg gir opp..Det får bare holde på... Helgen skal brukes til å slappe av, slappe av....og kanskje........ JO, slappe av! Kjære og jeg skal til et vennepar av oss litt senere. Blir litt kortspill og sånn..og sikkert litt alkoholisert drikke.. Ikke på meg selvsagt! Jeg har kjøpt meg en Aass Juleøl uten alkohol som jeg tenkte jeg skulle prøve. Har dere noen gøyale planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. november 2011 #105 Del Skrevet 11. november 2011 16 uker, tida går sannelig fort ja! Nyyyyt helga, bruk den godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. november 2011 #106 Del Skrevet 11. november 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. november 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 13. november 2011 I går var jeg hjemme hos mamma og pappa og hentet masse utstyr som jeg har fått av folk i slekta! Hadde også med roser og marsipankake fra Rema1000 til pappa i farsdagsgave! Fikk en strøken kombivogn(mørk blå/svart), bilsete, vippestol, flaskevarmer, sengetøy og masse flotte klær!! Helt utrolig at dem vil gi bort så mye og som er i så god stand! Men jeg er kjempe glad for å slippe å kjøpe alt selv. Er jo ikke akkurat billig med babyutstyr! I morgen skal jeg til jordmor for første gang! Blir spennende!! Gleder å gruer meg! Håper alt jordmor sjekker er som det skal være og at jeg bare kan puste lettet ut og fortsete å glede meg videre! Ellers i helgen har jeg bare slappet av og planene i dag er ikke så mye annet enn å slappe av...Og vaske litt klær! Jaja, Happy søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. november 2011 #108 Del Skrevet 13. november 2011 Herlig med masse utstyr ja. Vogn og bilstol er jo noe av det dyreste, så det er jo genialt å slippe å kjøpe. Lykke til hos jordmor! Var også veldig spent første gangen Nå hadde jeg siste gangen forrige mandag..Var ikke så værst det heller. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. november 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 13. november 2011 Hehe! Det tror jeg på! Nå får lille rakkeren komme ut snart da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. november 2011 #110 Del Skrevet 13. november 2011 Så gøy med masse utstyr på plass! Heldig dere er da som får så masse Ønsker deg masse lykke til hos jordmor i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. november 2011 #111 Del Skrevet 13. november 2011 Over 16 uker allerede Det går fort, ikke sant? Jeg syntes svangerskapet gitt utrolig fort! Men samtidig også veldig sakte, på en merkelig måte.. Jordmortime blir bra Gleder med til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. november 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 14. november 2011 Ja, det er helt utrolig hvor fort tiden begynte å gå etter at jeg kom over 12 uker. Før det gikk det kjempe sakte syntes jeg! Besøket hos jordmor gikk kjempebra. Urinprøven var fin og jeg har ikke gått opp et eneste gram siden 12.okt og det var en positiv overraskelse for jeg trodde nemlig jeg hadde lagt på meg en del ettersom appetiten har vært veldig god i det siste Og jeg fikk høre hjertelyden!!! :hjerte: Det var en ubeskrivelig følelse og jeg ble helt satt ut med tårer og greier. Det gikk liksom opp for meg at det faktisk lever en liten krabat inni magen min!!! Nå gleder jeg meg skikkelig til UL neste torsdag slik at jeg kan smugkikke på h*n også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 14. november 2011 #113 Del Skrevet 14. november 2011 Her går tiden saaaakte. Så sakte at jeg synes nesten den går baklengs! Så bra at besøket hos jordmor gikk bra Og så koselig å høre hjertelyden!! Ikke lenge til UL heller nå, og da blir det sikkert enda mer virkelig. Jeg skal til UL samme dag som deg (men det er tidlig UL da). Så da går vi og gleder oss til neste torsdag begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. november 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 14. november 2011 Ja, men bare vent til du har passert 12 uker. Da løper nesten tiden fra deg!! Så gøy, da kan vi glede oss sammen til torsdag!! Er jo spennende for deg også, selv om det er tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. november 2011 #115 Del Skrevet 14. november 2011 åhh hjertelyden... nesten så jeg får tårer i øynene av å tenke på min lille krabat sine slag, som jeg ikke har fått hørt enda. stas! Ikke lenge til UL jo!!! wow... 4 uker til jeg skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. november 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 14. november 2011 åhh hjertelyden... nesten så jeg får tårer i øynene av å tenke på min lille krabat sine slag, som jeg ikke har fått hørt enda. stas! Ikke lenge til UL jo!!! wow... 4 uker til jeg skal.. Det er helt ubeskrivelig! Jeg skulle ønske jeg hadde fått opptak av hjertelyden.. Det var så gøy! Synd ikke kjære kunne høre det, men han blir med på UL tror jeg, så da får han jo både høre og se! Du kan glede deg masse hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 15. november 2011 #117 Del Skrevet 15. november 2011 Så koselig med hjertelyden! Ble helt gliiiisete når vi fikk høre på vår. Og uttrykket til mannen er priceless!! Gleder meg til oppdatering etter ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. november 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 15. november 2011 Så koselig med hjertelyden! Ble helt gliiiisete når vi fikk høre på vår. Og uttrykket til mannen er priceless!! Gleder meg til oppdatering etter ul Ja, det var helt utrolig! Det går ikke an å beskrive følelsen jeg fikk da hjertelyden kom! Herregud..helt utrolig! Min kjære var ikke med, men han skal være med på UL da, så gleder meg til å se ansiktsuttrykket hans Har du vært på UL enda, Evelita? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 16. november 2011 #119 Del Skrevet 16. november 2011 Har du vært på UL enda, Evelita? Nei, vi skal på fredag! gleder meg så innmari og er så spent på nurket inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. november 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 16. november 2011 ÅÅÅh Det skjønner jeg!! Blir spennende! Skal dere vite kjønnet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå