Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skikkelig teit at alle ble så sinte for det Adrian og Jenny gjorde! Var jo mye verre da Tina manipulerte Adrian, men det klarer de ikke å se for han var jo ikke like populær...

Kjente faktisk jeg ble irritert da de erklærte krig og grein og var helt hysteriske fordi de brøt opp klikken deres, for de hadde jo tross alt blitt bestevenner etter hele 4 dager :klaske: :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

S

Jeg tror dette blir mitt guilty-pleasure program for høsten :sjenert: Jeg digger det! Og jeg digger at det allerede er drama, med folk som tør å stå imot strømmen og ta egne valg. Det Jenny gjorde i dag var rått. Dessuten, hadde hun sendt hjem Preben i stedet for Tommy hadde hun sendt hjem en trofast lagspiller som har bevist at han gjør det han kan for laget, mens hun hadde stått igjen med en pretty-boy som ikke har gjort noen verdens ting for å fortjene å være der ;)

Se her! Endelig noen som innrømmer at de nyter å se andre lide. Dette er en grunnelggende egenskap i mennesker. Det er derfor TV3 er til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Irmelin vært med på noe annet realityprogram eller noe? Synes det er noe kjent med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente vel kanskje igår, lurer på hva som skjedde igår:D

Jenny og Adrian var nominert til utstemning, men ble invitert inn til fristelsesrommet. Der fikk de tilbud om hevn. Dette gikk ut på at hver og en av dem kunne få velge ut en annen fra sitt lag til å bytte plass med dem i utstemningen, hvis de lot seg friste. Fristelsen til Adrian var å røyke en 10-pakning sigaretter den kvelden. Adrian har nylig blitt røykfri etter mange års storforbruk. Jenny sin fristelse var å gi fra seg et kors som hennes bestefar hadde gitt hun før han gikk bort. Jenny hadde et unikt forhold til bestefaren sin, og en veldig tårevåt historie rundt dette. Det viste seg dog etterhvert at Jenny smørte på i tykke lag, og det meste var bare skuespill fra hennes side.

Da deltagerene kom til utstemningen, og Jenny og Adrian sto foran som nominerte, ble de spurt om de hadde latt seg friste. Adrian tok seg en røyk og Jenny gav fra seg korset. Deretter byttet Jenny plass med Tommy fra sitt lag, og Adrian med Philp fra sitt lag. Alle de andre deltagerene skjønte at Jenny og Adrian gjorde dette for å bryte opp i klikker, og omrokkere på "makten" disse klikkene hadde. De erklerte derfor krig. Tommy gikk ut, etter å ha fått én stemme mer enn Philip. Philip gikk derfor over på det andre laget, slik at de nå er like mange på begge lag igjen.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra oppsumert. Heia Jenny og Adrian. LIker outsiderne. De "kule" tror de kan styre alt, og blir så sure når de møter motstand. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt forkastelig. Skjønner virkelig ikke at sånt skal være underholdende. Skam dere, tv3!

Helt enig. Skjønner faktisk ikke at det er mulig. Både det og lage et program som det der, og å være så dumme.

Men altså, vi kan jo regne med at han er frisk nok til å jobbe en fulltidsjobb. Og da tjener man greit.

Han er ung, og har mest sannsynlig ikke masse utgifter i form av huslån, billån osv. Så innom 5mnd. bør han klare å skrape sammen 15 000 hvis det er så viktig for han som han gir utrykk for. kan være det er derfor han sa nei til det og, for at han vet med seg selv at han skal gjøre opp for det når han kommer hjem..

Har ikke noe med saken å gjøre, men er ikke dermed sagt at man ikke har huslån, billån og utgifter selv om man er ung.

Niklas eller hva han het fikk velge mellom å sende sin ME-syke mor på et Lightning Process-kurs (?), som er et slags opplegg som mange mener kan ha god effekt for ME-syke, som det står om i et par innlegg over her, eller å få penger til laget sitt. Han velger pengene.

Ei annen der inne kunne velge mellom å sende faren sin til Thailand for å besøke graven til sin avdøde bror, som han aldri har sett, eller å få penger til laget sitt. Hun velger også pengene.

Jeg fikk bare så vondt da han Niklas ringte moren sin og fortalte at han valgte pengene fremfor å gi henne en mulighet til å ta dette kurset. Han var gråtkvalt, og jeg fikk bare så utrolig vondt av moren. Hun forstod ingenting. Og hvorfor han valgte pengene. Huff.

Fy fader, det er det verste.... Man velger familien sin i en sånn situasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva den "flexinga" de over her snakker om er, forresten :fnise:

På slutten av siste episode, når Niklas og noen andre snakker med Adrian, og Adrian sitter der og forklarer seg, så kler Khalid av seg på overkroppen og står å flexer foran vinduet (som han bruker som speil, gjetter jeg på..)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg henger meg også på. Fristet er lett en guilty pleasure i høst :)

Jeg må si meg litt uenig i det som skrives om programlederen. Har jeg forstått det riktig så skal han skal jo spille "djevelens advokat", det er jo han som kommer med alle de kjipe oppgavene og tingene til deltakerne. Da er det kanskje ikke så rart at han kanskje ikke smiler fra øre til øre eller er kompis med deltakerne?

Flexinga til Kahlid var episk. Blir gøy i kveld!

Endret av Systane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Adrian og Jenny! Gøy TV når noen faktisk spiller et spill. Er ikke spesielt spennende å se på en gjeng med ungdommer som drikker seg drita og og skal ha det fett!

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. ,jeg skulle likt å vært flue på veggen hos de som er der inne når disse episodene vises. Når de ser hvor rundlurt de har blitt av Jenny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...