Gå til innhold

Fristet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drøye fristelser når de begynner med sånne sterke ting ass :/

Synes det var dårlig gjort av de å ikke ta de fristelsene... Stakkars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slo tilfeldigvis på TVen da han skulle fortelle moren sin at han sa nei til behandlingen hennes. Holdt på å begynne å gråte. Utrolig egoistisk gjort av sønnen, men fy så stygt av TV3 å sette han i den situasjonen!

Jeg kjenner ikke spesielt stor lyst til å se det programmet flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde? Jeg fikk det ikke med meg i dag.

Niklas eller hva han het fikk velge mellom å sende sin ME-syke mor på et Lightning Process-kurs (?), som er et slags opplegg som mange mener kan ha god effekt for ME-syke, som det står om i et par innlegg over her, eller å få penger til laget sitt. Han velger pengene.

Ei annen der inne kunne velge mellom å sende faren sin til Thailand for å besøke graven til sin avdøde bror, som han aldri har sett, eller å få penger til laget sitt. Hun velger også pengene.

Jeg fikk bare så vondt da han Niklas ringte moren sin og fortalte at han valgte pengene fremfor å gi henne en mulighet til å ta dette kurset. Han var gråtkvalt, og jeg fikk bare så utrolig vondt av moren. Hun forstod ingenting. Og hvorfor han valgte pengene. Huff.

Endret av Lulu21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir siste episode da?

"Du kan velge mellom å drepe din mor eller far"

Noe veldig drøyt i hvertfall! Sykt program. Og jeg som ikke turte å se på da de skulle "mose" denne fisken i blenderen. Tviler på at jeg fortsetter å se om det skal bli enda mer motbydelige oppgaver nå. Likte ikke oppgaven i dag i hvertfall. Jeg ble uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han med syke moren ringte for å forklare så satt jg og gråt skikkelig. Moren ble så utrolig skuffet. Stakkars:(. Er rett og slett dårlig av TV3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig med han som måtte velge mellom behandling til moren og laget! :( Skjønner ikke situasjonen han er i, men hadde det vært meg, hadde jeg ihvertfall ikke valgt laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå koster ikke den behandling mer enn 15.000 (ja jg vet det er mye penger) så det klarer han vel å hoste opp med litt jobbing på noen mnd. hvis sammvittigheten gnager når han kommer hjem. Og det er forretsen veldig mange som har prøvd dette og blitt verre, og det er ikke bare godt snakket om i ME miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koster ikke den behandling mer enn 15.000 (ja jg vet det er mye penger) så det klarer han vel å hoste opp med litt jobbing på noen mnd. hvis sammvittigheten gnager når han kommer hjem. Og det er forretsen veldig mange som har prøvd dette og blitt verre, og det er ikke bare godt snakket om i ME miljøet.

Men likevel. det er ikke alle som har mulighet til å hoste opp 15.000kr selv om dem jobber i noen mnd heller da. :P syns det var veldig drøyt av tv3, men syns også det var drøyt at han ikke valgte mora... Hørte jo i tlf hvor skuffa hu ble. huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett om jeg hadde 2 millioner på konto og behandlingen kostet 15000, ville jeg jo likevel valgt henne. Det sendes jo på tv! Tenk den skuffelsen over å se ungen din takke nei til noe sånt. Jeg hadde heller ikke tenkt tanken på å si nei. Et lag av fremmede folk jeg såvidt er blitt kjent med fremfor min mor? Alvorlig talt.

Nå er det faktisk sånn at min mor er syk, så føler jeg er i posisjon til å snakke. Jeg ville gjort HVA som helst for at hun skulle bli bedre eller få mulighet til det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende nytt program, likte dette konseptet. Godt med noe nytt etter et tiår med Robinson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om jeg hadde 2 millioner på konto og behandlingen kostet 15000, ville jeg jo likevel valgt henne. Det sendes jo på tv! Tenk den skuffelsen over å se ungen din takke nei til noe sånt. Jeg hadde heller ikke tenkt tanken på å si nei. Et lag av fremmede folk jeg såvidt er blitt kjent med fremfor min mor? Alvorlig talt.

Nå er det faktisk sånn at min mor er syk, så føler jeg er i posisjon til å snakke. Jeg ville gjort HVA som helst for at hun skulle bli bedre eller få mulighet til det.

Godt poeng her. Skjønner ikke at det er mulig å velge bort sin egen mor.... Lurer på om det er litt staged av tv3?!... Virker bare for dumt at noen seriøst velger penger fremfor sin mor?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men LP kurs er ikke udelt positivt. Han sa jo det selv og, at hadde han visst at hun ble bedre hadde han gitt henne det..

Jeg mener ikke at hun skal jobbe å spare til de pengene. Men han er ung å frisk, å det er ikke så vanskelig da å kunne spare opp 15 000 hvis han føler for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...