Gå til innhold

Fristet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før episodene legges ut på TV3.no, etter at de har blitt sendt på TV? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suns det er litt kult jeg at de sender et realityprogram som er litt mer utenom det vanlige . (Nå gjorde de jo ikke noe med fisken heller):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, blir det sendt hver dag? Det hadde ikke jeg fått med meg.

Så det hvertfall kom i morra å :) Hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Så det hvertfall kom i morra å :) Hver dag?

Hver dag var kanskje litt å ta i, men var det ikke mandag-fredag eller mandag-torsdag eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det med gullfiskene var for drøyt. Men enda godt at det ikke skjedde. Hun jenni har gått på samme ungdomsskole som meg. Hun fikk en datter da hun var 15. Jeg hadde personlig ikke stilt opp på et realityprogram hvis jg hadde hatt et barn. Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke så mye om oppgavene de fikk. Det å gå uten sminke i en uke er jo en grei oppgave, selv om det blir ekkelt der og da. Men å tatovere seg er noe som vil følge deg hele livet, så det synes jeg var for drøyt. Og ble helt sjokka når de skulle drepe gullfiskene. Måtte lukke øynene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme etter at de to jentene gikk med på å gå uten sminke var det ho (tina) sa "jeg fikk skikkelig respekt for jenny siden ho gikk med på å droppe sminke i en uke!"

Respekt er noe jeg har for folk som mister lemm i krig ol. ikke noen som velger å gå uten sminke mot betaling.

jeg går gjerne uten sminke i en uke uten noe betaling jeg, deilig å slippe.

Det var ganske morsomt når de snakka om hva de jobba med...

glamourmodell = arbeidsledig

Salgskonsulent = telefon selger

modell = arbeidsledig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde LETT gått uten sminke i en uke for 3000kr. Ikke noe problem.

Egentlig et ganske teit program. Helt forferdelig det med fisken selv om det ikke skjedde. Men allikavel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

nå driver han karen og snakker om mamman sin med ME mens han griner og damen griner også... men jeg fikk ikke med meg hva oppdraget eller fristelsen er fornoe? fikk du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig spent. Ble skikkelig skuffet.

Hadde håpet på et litt større fokus på "fristelsene". I stedet føler jeg at det er Paradise Hotel med ekle oppgaver fem minutter om dagen for å skaffe penger til "laget sitt". Veldig meningsløst og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå driver han karen og snakker om mamman sin med ME mens han griner og damen griner også... men jeg fikk ikke med meg hva oppdraget eller fristelsen er fornoe? fikk du?

Jeg minns jeg leste på en eller annen nettavis at enten kunne han få 15 000 til å sende sin ME-syke mor på en behandling kalt The Lightning Process (Er det det det heter?), som sies å hjelpe personer med ME, eller så kunne han velge å gi penger til laget sitt. Også ga'n visst penger til laget sitt istedet? Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg minns jeg leste på en eller annen nettavis at enten kunne han få 15 000 til å sende sin ME-syke mor på en behandling kalt The Lightning Process (Er det det det heter?), som sies å hjelpe personer med ME, eller så kunne han velge å gi penger til laget sitt. Også ga'n visst penger til laget sitt istedet? Correct me if I'm wrong.

akkuratt det synes jeg de kunne holdt seg foruten! dålig gjort!

men jeg skjønner fader ikke at han kunne si nei til mamman sin!

hun ble jo kjempeskuffa i telefonen! og det skjønner jeg godt!

det var skikkelig egoistisk av sønnen!!! men dålig gjort av produsentene!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...