Gå til innhold

Fristet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhhhh :tristbla: Så jævla surt at han ikke vant:(

Drømte faktisk at Irmelin vant i natt, så da er jeg visst sanndrømt da:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med det var Irmelin som kom til å vinne, ettersom hun (ifølge bloggen sin) har tatt brystoperasjonen hun ville ha, som hun ikke hadde penger til tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som synes at slutten var skikkelig antiklimaks? :gjeiper: Ikke bare fordi Adrian ikke vant (noe jeg selv håpet på), men på grunn av den merkelige siste konkurransen hvor de ikke kunne avgjøre sin egen skjebne engang. Hadde skjønt det om det var et program hvor de har måttet avhenge av noen andre hele veien, men det er det jo i grunn ikke :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sær måte å kåre vinner på, etter min mening. At vinnerspørsmålet ligger i andres hender på den måten, altså. Surt å vite at viljestyrken og styrken til en annen person bestemmer hvorvidt man vinner eller ikke. Menmen!

Irmelin var vel den jeg overhodet ikke ville skulle vinne, men hun har forsåvidt gjort en god del, så kudos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om Adrian hadde sendt ut Irmelin.

Tviler på at Tina hadde klart seg lenge på den spikermatta... Argh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian hadde vunnet hvis han hadde stemt ut Irmelin. Tina hadde ikke klart den spikermatten. Jeg har håpet og trodd at Irmelin skullle vinne og slik ble det, JIPPI. Likte Adrian men han er så falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

For en sær måte å kåre vinner på, etter min mening. At vinnerspørsmålet ligger i andres hender på den måten, altså. Surt å vite at viljestyrken og styrken til en annen person bestemmer hvorvidt man vinner eller ikke. Menmen!

Irmelin var vel den jeg overhodet ikke ville skulle vinne, men hun har forsåvidt gjort en god del, så kudos.

helt enig... Fristet begynte å bli mye kødd i de siste dagene, som om de var tomme for fristelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var rett og riktig at Adrian ikke vant, for han hadde fortjent emr å vinne om han hadde stemt ut irmelin. Vi snakker faktisk om at Khalid ofret 15000, for å slippe å stemme Adrian ut, og så går Adrian og sier det er urettferdig at han plutselig står i finalen igjen og stemmer han ut. Til pass te han, for hadde han valgt å beholde Khalid, hadde han vunnet hele dritten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 10 år senere...

Synd det ikke kom flere sesonger, det mest spennende konseptet noen gang… Ble det for drøyt for seerne?

Anonymkode: 8c50c...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synd det ikke kom flere sesonger, det mest spennende konseptet noen gang… Ble det for drøyt for seerne?

Anonymkode: 8c50c...6e7

Nei paradise hotel tok over dessverre 

Anonymkode: 29f5d...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hero1 skrev (2 minutter siden):

Gidd å svar i en over 10 år gammel tråd!

Gidd å klag…

Anonymkode: 29f5d...aad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Noen plass man kan finne denne serien? Fantes vel både en dansk og en norsk versjon. Så lyst til å se

Anonymkode: 5c085...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...