Gå til innhold

Fristet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De jeg liker å se på fristet hadde jeg ikke klart å omgås med på privaten.

( tror forresten jeg ikke hadde klart å omgås noen av de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud den "populære" gjengen er jp faen meg en gjeng brødhuer..

Hvorfor skal den andre aliansen høre på de? hva faen. jeg kjenner at jeg blir super irritert..

hun Tina kan hvertfall gå å legge seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil fortelle hva som skjedde i dag? Jeg presterte å glemme det i dag nemlig.. :/

Når jeg slo over hoppa de nakne rundt var alt jeg fikk med meg! Fikk de noen fristelser utenom det vanlige?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil fortelle hva som skjedde i dag? Jeg presterte å glemme det i dag nemlig.. :/

Når jeg slo over hoppa de nakne rundt var alt jeg fikk med meg! Fikk de noen fristelser utenom det vanlige?:P

Du kan se alle episodene på tv3play.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet jo det, men det gidder jeg ikke:p Er så mye dødtid på programmet, vil liksom bare få med meg "det store", hehe.. (dessuten synes jeg kvaliteten på nett-tv er så hakkete) Kansje jeg bare har tregt nett.

Går jo mye raskere å få svar her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Khalid fikk en fristelse som han takket nei til,dermed fikk laget 15.000 kr.

Preben fikk også en fristelse men valgte å takke ja til det,så laget fikk ingen penger.

Itellegg så vant laget til Khalid en små fristelse konkurranse som ga laget 5000kr ekstra.

De leder nå med 18.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er stygg nå, men jeg hadde ikke blitt overrasket om de forsøker å friste Philip med hårtransplantasjon og evt Malin med øyeoperasjon. :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khalid fikk en fristelse som han takket nei til,dermed fikk laget 15.000 kr.

Preben fikk også en fristelse men valgte å takke ja til det,så laget fikk ingen penger.

Itellegg så vant laget til Khalid en små fristelse konkurranse som ga laget 5000kr ekstra.

De leder nå med 18.000kr.

Ahh, takk for svar:)

Hva var fristelsen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, takk for svar:)

Hva var fristelsen da?

At han kunne ta med seg Phillip på fotballkamp for å se Arsenal (??). :) Veldig koselig fristelse, men ikke akkurat vanskelig å si nei til. Problemet bar jo bare at hvis han sa nei, så måtte han velge mellom to konvolutter. Den ene var det 15 000 i, den andre bare 15 kr. Kjip fristelse å si nei til, hvis alt du fikk var 15 kr. Men han tok riktig konvolutt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm??

Hele konseptet er jo bygget rundt splid og det å såre. Folk som liker dette liker andres elendighet. Det sier noe om de som ser på som mennekser og deres verdigrunnlag. For ikke å si (mangel på) empatiske evner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele konseptet er jo bygget rundt splid og det å såre. Folk som liker dette liker andres elendighet. Det sier noe om de som ser på som mennekser og deres verdigrunnlag. For ikke å si (mangel på) empatiske evner.

Synes du legger vel mye inn i det. For meg er dette programmet på lik linje med paradise hotel, big brother osv... Er jeg plutselig sadist fordi jeg synes det er underholdene å se på reality på tv?

På hvilket grunnlag mener du at dette er andres elendighet? Å måtte velge mellom et par dyre sko til seg selv, eller 3000 kr til laget?? SADO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du legger vel mye inn i det. For meg er dette programmet på lik linje med paradise hotel, big brother osv... Er jeg plutselig sadist fordi jeg synes det er underholdene å se på reality på tv?

På hvilket grunnlag mener du at dette er andres elendighet? Å måtte velge mellom et par dyre sko til seg selv, eller 3000 kr til laget?? SADO!

er nok ikke fristelsen med de dyre skoene folk reagerer på.

Men fristelser som det med gullfisken og det med hun more som hadde ME.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er nok ikke fristelsen med de dyre skoene folk reagerer på.

Men fristelser som det med gullfisken og det med hun more som hadde ME.

Jeg så ikke programmet med moren som hadde ME, så det kan jeg ikke uttale meg om, men alle programmene jeg har sett har det vært fristelser mer i dyre sko-gata. MorAase har vel kanskje ikke sett så mange program heller vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre fristelsene tror ikke jeg heller folk reagerer på.

Men å trekke inn en syk uskyldig mor som ikke har noe med dette programmet å gjøre er å gå langt over streken!

Også itellegg bli tvunget til å ringe moren å si at han takket nei til ME behandlingen pga han fikk penger til laget..Stakkars moren :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke at folk reagerer på selve fristelsene jeg.. Det er jo for pokker meg deltagerenes valg som bør reageres på?! "Trekke inn den uskyldige moren med ME" - hun kunne jo fått gratis behandlig, hvis ikke det var for at sønnen har litt feil prioriteringer i livet :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...