Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, enig i det, men det er vel ikke for ingenting at disse folkene er med på dette..

Regner med at de er litt drøye generelt.

Jeg mener, hvem i helvette tatoverernavnet til Xen på rumpeballen etter man har innrømmet at de ikke har så godt forhold nå... halo!

Jeg hadde KANSKJE gjort det hvis jeg VISSTE jeg fikk 1 mill, men hva faen?!?!? Han kan jo gå ut som neste. Stor sjanse å ta :P Men de virker jo ikke akkurat... intelligente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg, eller virker det som om det er noe... vesentlig "galt" med enhver person på programmet? Inklusivt programlederen?

Har dog bare sett ett kvarter av programmet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller virker det som om det er noe... vesentlig "galt" med enhver person på programmet? Inklusivt programlederen?

Har dog bare sett ett kvarter av programmet.

Det er IKKE bare deg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaa programlederen er totalt åndssvak!!! :popcorn:

Noooo, ikke si det da :tristbla: Alex er jo råkul! (Er dog bare sett 15 minutter av en Fristet-episode, så kan egentlig ikke si så mye om han som programleder, men som journalist i FHM så er han konge! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne aldri hatt en samtale med Malin, umulig å vite om hun hadde sett på meg eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri hatt en samtale med Malin, umulig å vite om hun hadde sett på meg eller ikke

Hvorfor?? Sjeler hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, no voldsomt!

Man blir vant til det. Å snakke med noen som sjeler altså. Det er bare å ta utgangspunkt i at de ser på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenke seg til å stemme ut sine sterkeste konkurrenter...

Endelig noen som spiller et spill i et av disse reality seriene. Det er utrolig dårlig TV å "ha det gøy" uten å spille et spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye rabalder rundt dette programmet. Mye følsomme ting som blir tatt opp.. Jeg hadde sag ifra til mine nærmeste før jeg dro inn, at ingenting må taes personlig, og at jeg ville gjort opp for meg senere, om mulig.

Det med å sende sin far til Thailand, behandle sin mor for ME, er begge ting man kan få gjort uten dette programmet, så vil ikke si det er så vanvittig galt som mange her skal ha det til. JA det er uetisk, men det er ikke som å påføre et familiemedlem kroniske lidelser eller noe sånn. De takker bare nei til en mulighet de kan fikse senere.

Endret av spee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rabalder rundt dette programmet. Mye følsomme ting som blir tatt opp.. Jeg hadde sag ifra til mine nærmeste før jeg dro inn, at ingenting må taes personlig, og at jeg ville gjort opp for meg senere, om mulig.

Det med å sende sin far til Thailand, behandle sin mor for ME, er begge ting man kan få gjort uten dette programmet, så vil ikke si det er så vanvittig galt som mange her skal ha det til. JA det er uetisk, men det er ikke som å påføre et familiemedlem kroniske lidelser eller noe sånn. De takker bare nei til en mulighet de kan fikse senere.

Og du tror de fikser det senere? Tror du de går ut derifra og betaler feks behandlinga for mora si? Tviler sterkt på det.. Syns likevel det er drøyt å si nei til å hjelpe sin mor på den måten, når man faktisk får muligheten til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror de fikser det senere? Tror du de går ut derifra og betaler feks behandlinga for mora si? Tviler sterkt på det.. Syns likevel det er drøyt å si nei til å hjelpe sin mor på den måten, når man faktisk får muligheten til det

Jeg kjenner ikke dem, så aner ikke.. Jeg hadden nok gjort det iallefall. Hadde ikke taklet å ha det på samvittigheten etterpå.

Det er jo ikke hver dag man har sjansen på 1mill, så jeg ville spilt spillet på tv, og gjort det etisk riktige bak kamera. Men jeg er ikke dem..

Nå har jeg bare lest om ME- og Thailand-biten, så mulig jeg ville reagert annerledes om jeg faktisk så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så nettopp gårsdagens episode på tv3play.no og må nesten bare kommentere :fnise:

Ja, jeg synes kanskje tv3 har dratt dette litt langt, men deltagerene har meldt seg på selv så hvis de blir sjokkert over hvor drøye disse fristelsene er, og hadde forventet seg mindre, så er det bare å ikke ta fristelsen. Selvom de er på kamera og har mange nye venner å imponere, så kan de ikke droppe all fornuft, og handle helt uten etikk og moral. Da er de svake mennesker, og det er ikke synd på dem.

Tenk hvor tøft det hadde vært å stått på nasjonal tv-sending og velge sin mor fremfor en potensiell pengeslant og reality-"stjerne" stemplet i panna! :) Hadde jeg lett gjort.

Når det er sagt, hadde jeg selvsagt aldri stilt opp i et slikt program, og hvis det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe min familie og mine nærmeste, så gjør jeg det med glede av egen lommebok. Hadde ikke trengt et tv-kamera og noen lagkamerater for å i det hele tatt vurdert om jeg skulle hjelpe dem eller ikke.

Jeg tror dette blir mitt guilty-pleasure program for høsten :sjenert: Jeg digger det! Og jeg digger at det allerede er drama, med folk som tør å stå imot strømmen og ta egne valg. Det Jenny gjorde i dag var rått. Dessuten, hadde hun sendt hjem Preben i stedet for Tommy hadde hun sendt hjem en trofast lagspiller som har bevist at han gjør det han kan for laget, mens hun hadde stått igjen med en pretty-boy som ikke har gjort noen verdens ting for å fortjene å være der ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette blir mitt guilty-pleasure program for høsten :sjenert: Jeg digger det! Og jeg digger at det allerede er drama, med folk som tør å stå imot strømmen og ta egne valg. Det Jenny gjorde i dag var rått. Dessuten, hadde hun sendt hjem Preben i stedet for Tommy hadde hun sendt hjem en trofast lagspiller som har bevist at han gjør det han kan for laget, mens hun hadde stått igjen med en pretty-boy som ikke har gjort noen verdens ting for å fortjene å være der ;)

Enig med dette.

Jenny har guts, og hun er slu! Og det er kvaliteter alle som er med på realityserier burde ha. Da hadde Paradise også kansje vært litt mer spennende :)

De som blir sure for at Adrian og Jenny valgte hevn er jo bare bortskjemte drittunger som ikke fikk viljen sin. De må da skjønne rasjonelt/logisk at man kjemper for å overleve, og ikke gir opp når man blir nominert...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Adrian var så teit. Ikke på grunn av valgene han tok, men måten han oppførte seg på. "Jeg har det driiitfett nå jeg *ler teatralsk*". Han prøvde liksom å være så tøff, men han virka bare.. rar synes jeg.

Jeg liker Niklas :) (Synes dog han ble litt for sinna etter at Adrian og Jenny tok hevn.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...