Gjest -Sarah- Skrevet 23. januar 2012 #161 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg tror også det er tilfeldigheter. Får se hva som skjer etterhvert. Lite spennende akkurat nå hvertfall Matlysten er på vei tilbake. Vet ikke om det er bra eller ikke Føler at jeg la på meg 5 kg i helgen. Er sykt trøtt, så tenker å legge meg snart. Etter skolen dro jeg til byen for å prøve å finne noe å ha på meg i helgen. Skal i bursdag Fant ingenting, så må på jakt i skapet mitt I morgen drar jeg til østlandet, jippi! Gleder meg til å se mamma og pappa igjen, og alle venninnene mine Er jo hele 3 uker siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 24. januar 2012 #162 Del Skrevet 24. januar 2012 Alltid litt spennende å se hva som skjer, men en har så lyst å få avklart hva det blir til. Klør vel i fingrene dine for å få møtt han og se om kjemien er der? Bra at den er tilbake da! Spis masse frukt og grønnsaker - er helt hekta på det for tiden.. Grønne epler, pærer, biter med appelsin - kuttet opp i biter i en skål. Det er nemmelig hverdagskosen min annenhver dag ca Typsik og aldri finne noe, når man først har penger og energi til å gå i butikkene. Men de har jo sååå masse fine kjoler på nelly, satt å drømte meg helt bort i går Åååå... Alltid godt å komme hjem til mamma og pappa Det er en spesiell god følelse Men jaggu er det godt å dra hjem etter en stund også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. januar 2012 #163 Del Skrevet 26. januar 2012 Skriver fra iPhone, så blir kort. Er så slitsomt Herlig å være på østlandet! Familie, venner, pusen, god mat og masse snø! K er definitivt interessert. Masse meldinger hele tiden og vi spiller wordfeud kjipt at han er bortreist denne uken, men han skal til Bergen snart, så da ordner det seg vel Har med pensumbok hjem, men klarer ikke konse. Har lest ett kapittel Nå skal jeg en tur til byen. Krysser fingrene for at jeg kommer hjem med mange poser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 26. januar 2012 #164 Del Skrevet 26. januar 2012 Å skrive med mobilen tar 4 ganger så lang tid Ahh, hørtes veldig deilig ut, og ikke minst at det er snø. Alt blir så mye mer koselig med snø, skjønner ikke dette Så bra da, dere må møtes snart. Jeg gleder meg sånn til å høre hvordan det går. Reiser han endel i forbindelse med jobben ? Umulig å lese når man er "hjemme" og skal kose seg, dessuten er det jo 650 andre ting å gjøre, som er langt mer morsomt Goooood shooooping Kjøp deg masse fint nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. januar 2012 #165 Del Skrevet 30. januar 2012 Da er jeg tilbake i Bergen! På en måte deilig, men samtidig ikke. Hadde det så fint hjemme! Ingen bøker, herlig familie og fantastiske venner Her i Bergen har jeg et drøss av skoleting som må gjøres, og jeg ermye alene, må på vennejakt! Er ufattelig trøtt. Sov 4 timer natt til søndag, og i går kom jeg meg ikke i seng før kl 01, og måtte opp kl 07 = underskudd på søvn. Skal legge meg dødstidlig i dag! Har hatt masse kontakt med K sist uke Han var som sagt bortreist, men vi spilte wordfeud hele tiden Mange søte meldinger også. Jeg tenker og bekymrer meg altfor mye, og det tror jeg han har skjønt. Er redd vi får høye forhåpninger, og så blir vi skuffet. Men han sier bare at jeg må slutte å tenke så fælt, hehe. Uff. Når det gjelder følelser er jeg helt håpløs! Er det rart jeg er singel Flere som har Ola Nordmann på hjernen? Likte den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. januar 2012 #166 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg slet også litt med å få meg venner da jeg bodde i Bergen, så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Fikk du deg egentlig noen jobb? Ellers ville jeg anbefale å lete etter en jobb med mange ansatte på din egen alder (klesbutikk e.l), det var sånn det løsnet for meg når jeg flyttet til Oslo for å ta master. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 31. januar 2012 #167 Del Skrevet 31. januar 2012 Da er det bare å ta fatt på den nye uken - dessverre også på skolearbeider Men en dag blir vi veldig smarte, tenk på det! Ikke noe gøy å være alene da, men det er jo rett og slett ikke lett å få seg venner. Vennejakt er ikke enkelt. Men gøy å høre at du og K har skrevet masse sammen da! Må ikke tenke så masse, bare gjør det som faller deg inn og som du synes er det "riktige" å gjøre. Ut i fra hvor masse dere har kontakt er han nok over gjennomsnittet interessert i deg. Regner nok med at dette går bra, krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 31. januar 2012 #168 Del Skrevet 31. januar 2012 God morgen Knallvær i Bergen i dag! Er heldigvis ikke helt venneløs her da. Har kollekvtivet mitt, 1 venninne i nabogaten og 1 venninne en kort busstur unna. Og de siste par ukene har jeg fått litt bekjentskaper på skolen. Så det går jo fint Men på østlandet har jeg mine beste venninner, som jeg elsker over alt på denne jord Jeg droppet jobbsøking. Skjønte at det ble for mye med deltidsjobb ved siden av skolen. Passer en liten jente av og til, så får litt ekstra inntekt der Jeg må slutte å tenke rett og slett. K ringte i går, og jeg klarte nesten ikke få ut et eneste ord. Sykt kleint! Tror jeg faktisk må prøve se på han som kun en venn, for da tror jeg at jeg ikke blir så nervøs og sjenert Han kommer på besøk snart da! Vi snakker 3 uker til. Før den tid må jeg virkelig ha fått orden på meg selv, for kan ikke være så stille når han kommer. Har jo vært meg selv rundt han i alle år, men nå plutselig blir jeg en helt annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 31. januar 2012 #169 Del Skrevet 31. januar 2012 Å så deilig med godt vær Her er det også sol, men isende kaldt derimot. Men hva gjør vel det når jeg sitter inne (?) Viktig å ha noen som en kan snakke med. Men du vet ha de sier: "Bedre med noen få og skikkelig gode, enn mange ikke fullt så gode" Men ingen kan erstatte de venninnene en har vokst opp sammen med og har masse tilfelles med uansett. Hehe! Det er jo helt vanlig det, så lenge det er noe mer enn vennskap i lufta Så moro! 3 uker er jo ikke så lang tid, tiden flyver nok fort skal du se. Plutselig så er han der Men det er jo bare søtt og sjarmerende at en blir litt blyg og nervøs da, tenk positivt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 31. januar 2012 #170 Del Skrevet 31. januar 2012 3 uker går nok veldig fort ja. Har mye skole å gjøre de neste ukene, både prosjekt og eksamen ( ) i tillegg til å lese jevnt og trutt. Hehe, ja skal prøve å ikke sjokklese alt pensum i mai! Og jeg trenger faktisk de 3 ukene på å bli litt mer fit Så nå er jeg sunn og skal begynne å gå fjellturer. Haha! K er jo så aktiv, og da kan ikke jeg være en slabbedask. Seriøst, jeg ble helt sjokkert av Gossip-episoden i dag Tenk at prinsen kan være så slem! Stakkars Blair! Og Chuck! Og Serena som er så forelsket i Dan! Og Dan som er så forelsket i Blair! Åh så trist Nå må jeg lese noen artikler, æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 1. februar 2012 #171 Del Skrevet 1. februar 2012 Ender jo alltid opp med skippertak i mai, uansett hva en har lovt seg selv. Men bra du får fokusert på skole, og har litt å gjøre – for da går jo dagene enda fortere! Det er så kjekt å ha noen som er sånn, som orker å være med og liker å holde seg i god form. I tillegg smitter mye av treningsgleden over på andre parten. I forhold til Mr. Mann som sitter å drikker brus og spiser kokosboller til den o’store gullmedaljen Jeg også! Kjente jeg ble skikkelig sur! Hva slags ”prins” sier noe sånt eller gjør noe sånt! Det er så spennende, og så masse drama – klarer nesten ikke vente til neste episode er ute. Chuck og Blair mååå jo bare bli sammen – det er nesten selvskrevet: De hører jo sammen! Dan og Serena hører jo også sammen, men hva i alle dager tenker Dan som har blir forelska i Blair. :klø: Lampe! Ikke heng deg så masse opp i det, det er en TV serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 1. februar 2012 #172 Del Skrevet 1. februar 2012 Hehe, jeg lever meg også helt inn i serien. Ble så sykt sjokka og lei meg. Nesten som at det var en god venninne som opplevde det! I dag har jeg prøvd å gjøre prosjekt. Sykt vanskelig, så har egentlig ikke kommet noen vei. Skal møte gruppen i morgen, så da håper jeg at vi får til noe Jeg må google litt mer i dag, selvom wiki er fy fy K har bursdag i dag, så da ringte jeg han for å gratulere. Begynner å bli mer normalt å ringe han nå, men fortsatt litt rart å prate sammen på telefon. Jeg er elendig på telefonsamtaler, blir jo et helt annet menneske. Jeg spør han masse, så han kan prate, men han vrir alltid samtalen over på meg Har lyst å sende han melding nå, men får holde meg i skinnet. Han kan jo ikke gå lei av meg med en gang heller. Sendte han nattamelding i går kveld og Lurer på hvor mye lyd jeg kan gi fra meg før han ditcher meg Nei, nå skal jeg være helt taus frem til han kontakter meg. Egentlig liker jeg ikke å like en person. Det er så slitsomt. Tenker jo på han hele jævla tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 2. februar 2012 #173 Del Skrevet 2. februar 2012 Hehe jeg kjenner meg igjen der ja! I eksamensrelaterte ting, eller prosjekt er google den beste vennen en kan ha! Aner ikke hvor mye jeg har brukt google eller wiki de siste årene for å komme meg bedre i gang, men det funker jo så jeg kan ikke klage. Bruk wiki så mye du kan, bare ikke skriv det rett av Så koselig at du ringte han på bursdagen da! Skjønner godt at du prøver å vri det til at han skal snakke, men om han gjør det samme så er det jo for å høre/lære mer om deg. Så du får se på det som en stort kompliment Du må huske og gi litt, og ta litt - derfor så er jeg enig med deg at du skal vente til han sender melding eller ringer Alltid litt slitsomt det der, ender vel opp med at du tenker på han 24/7 snart. Men det blir nok bedre når dere har fått møtt hverandre, da har du forhåpentligvis masse mer å tenke på han om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. februar 2012 #174 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er så rart. Jeg har aldri vært sjenert med han før. Har jo vært litt sommerfugler i magen, men jeg oppførte meg normalt da. Han hadde forsåvidt kjæreste når vi møttes før, så jeg tenkte aldri på at han likte meg eller at jeg likte han. Men nååå, herregud. Oppfører meg jo helt dust rundt han. Blir helt taus Sendte han ikke melding i går, det var vanskelig å motstå! Føler meg flink. Nå skal jeg på skolen! Herregud, bare 2 uker til eksamen. OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 2. februar 2012 #175 Del Skrevet 2. februar 2012 hehe det er rart ja. det skal være sikkert Men tenk så gøy det er da :-) kjente dere godt til hverandre fra før eller? Sitter på skolen og prøver å regne makroøkonomi.. Og trykker på mobilen selvsagt Bare to uker til?! Stakkar Lest mye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. februar 2012 #176 Del Skrevet 2. februar 2012 Kort skoledag Gruppeoppgave er litt gøy når alle er flinke og vil gjøre det bra Vi fikk diskutert en del, og satt opp disposisjon. Har en del artikler jeg må lese i dag, så blir det bra! Har ikke begynt å lese til eksamen enda. Begynner i morgen, og da blir det eksamensmodus i 2 uker. Men litt vanskelig når jeg har forelesninger og prosjekter i de andre fagene samtidig Så flink du er da! Hehe, mobilen er alltid mer interessant enn bøker. Har du wordfeud? Jeg måtte slette det Gleder meg til om 2 uker, for da kan jeg laste ned wordfeud igjen K og jeg har egentlig ikke kjent hverandre. Men vi har en felles venn, så vi har vært på samme steder innimellom og sånt. Pratet med han for 2-3 år siden, og jeg merket at jeg likte han litt. Men han hadde kjæreste da, så jeg prøvde ikke å holde kontakten. Ville jo adde han på facebook den gangen, men turte ikke fordi han hadde dame Men nå har jeg jo fått vite av andre kilder at han likte meg litt også allerede da Det la ikke jeg merke til da. Heldigvis. Han er en supersnill person, til å stole på Men nå endrer liksom alt seg. For nå er det følelser involvert, og det var det ikke før. Nå liker jeg han, og da blir jeg helt mongo Snakket med en venninne i går, og hun fortalte at hun hadde vært tause birgitte det første halve året etter at hun møtte han som hun er sammen med nå. Så det er håp likevel Jeg kjøpte i hvertfall en litt fin pysj i dag, sånn i tilfelle vi skal sove sammen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 2. februar 2012 #177 Del Skrevet 2. februar 2012 Alltid godt å komme hjem med en "good feeling" etter en skoledag Eksamensmodus hørtes ikke gøy ut, begynner heldigvis ikke før i mai jeg. Men Mai kommer fortere enn hva man aner, så det er bare å brette opp armene. Wordfeud ja! Sitter jo å spiller (nesten) hele tiden, bare måååå innom å få brukt hodet litt - selv om jeg er usselt dårlig Ahh, sånn å forstå ja.. Så gøy når kilder hjelper til enkelte ganger (ikke alltid det går like bra). Men det er jo veldig greit når dere kjente hverandre litt fra før Hehe det er normalt å bli litt mongo. Begynte å tenke på første møtet til meg og Mr. Mann, etter firmafesten. Det var jo helt rart og ikke være full, og alikvel hadde vi jo blitt litt kjent gjennom meldinger hele dagene. Men var absolutt ikke høy i hatten den første gangen, men heldigvis kunne han bare stikke innom en snartur den gangen, så han dro fort igjen. Men et par dager etterpå kom han på overnatting, og han dro aldri Noe riktig måtte jeg ha gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 4. februar 2012 #178 Del Skrevet 4. februar 2012 Var hos en venninne i går og så The Voice, koselig! Hun har akkurat fått en kattunge, verdens søteste Hva heter du på wordfeud, lampe? Kan adde deg når jeg er ferdig med eksamen Haha, sykt komisk at Mr.Mann aldri dro igjen Har hatt en sykt digg dag hittil. Ble vekket kl 11 av at en venninne ringte meg. Vi snakket i over en time Så var det frokost med en av jentene i kollektivet. Hun holder på meg en fyr, så der må det en del analysering til :gjeiper: Så dro jeg på posten og hentet denne kjolen. Den satt ganske fint på, må bare få litt brunfarge før jeg kan bruke den Nå har jeg lagt meg på sofaen og leser artikler til prosjektet. Vel, henger egentlig mest på ulike nettsider, men leser litt artikler innimellom Funderer på hva jeg skal ha til middag i dag. Lyst på noe digg. Har ikke hørt noe fra K siden onsdag! Er ikke det litt lenge a? Men det er hans tur til å ta kontakt, så jeg kan ikke gjøre det. Håper han skjønner at det er hans tur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. februar 2012 #179 Del Skrevet 5. februar 2012 Jippi, fikk melding av han i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. februar 2012 #180 Del Skrevet 5. februar 2012 Han ringte i stad Var visst fyllemelding i går, så det husket han ikke Koselig at han ringer! Men faen heller, jeg skaper så mange pinlige tausheter. Jaja, øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå