ViljaH Skrevet 11. mai 2013 #3721 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Min øver på å gå mellom møbler nå, og slipper seg og står alene strak i 30 sek Morsomt å se. Driver og ordner med bilder igår, og så igjennom fra han var nyfødt og fremover. Han er nå bra nydelig da Endret 11. mai 2013 av ViljaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. mai 2013 #3722 Del Skrevet 12. mai 2013 Han her slipper ikke noen ting når han er oppe og står. Holder seg godt fast. Men han prøver å reise seg rett fra gulvet. Setter beina og henda nedi og rompa rett i været, lenger kommer han ikke Jeg har også sett igjennom bilder og felt mange tårer. Blir så rørt over det hele. De er så skjønne og herlige, og tiden bare flyr av sted. De går fra små, hjelpesløse bylter til å bli rampete, store, grisete og morsomme 1åringer Vi skal i konfirmasjon i dag. Lurer på åssen L kommer til å ha det der. Masse folk og styr. Men han trives med familien så det skal nok gå bra Hvor mange dagdupper sover barna deres nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 12. mai 2013 #3723 Del Skrevet 12. mai 2013 Lillemann sover 2x30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. mai 2013 #3724 Del Skrevet 12. mai 2013 Fløtepusen sover alltid en lang formiddagslur, ca 1.5-2.5 timer. Og har som oftest, men ikke alltid, en liten times lur i 16 tida. Så flinke unger som står og løfter seg! Ara, FP klarer heller ikke reise seg rett opp uten å ha noe å dra seg etter. Krever vel en god del styrke og teknikk for å klare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 12. mai 2013 #3725 Del Skrevet 12. mai 2013 Småen har to dupper på 1,5 time cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nektarin Skrevet 12. mai 2013 #3726 Del Skrevet 12. mai 2013 E slipper seg heller ikke enda, men han holder seg mye med bare en hånd Han sover enten 2x1,5 time eller en gang på ca 2 timer. Han har vært syk igjen denne helga, og nesten ikke villet hatt annet enn pupp og vann. Puppene mine hadde endelig redusert produksjonen til et fornuftig nivå, nå regner jeg med en ny uke eller to med håndmelking i pausen på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 13. mai 2013 #3727 Del Skrevet 13. mai 2013 Vår sover i snitt to ganger, litt ettersom hvordan dagene går. Lurer på om han holder på å klare seg med en dupp, men det blir som regel to. Noen ganger en halvtime, andre ganger to timer. Søvn er fortsatt et mysterium med denne gutten. Men han sover godt om natta nå! Vi har hatt langhelg hos familien min og feiret ettårsdagen enda mer. Stor stas med de voksne, veldig skummelt med små barn... Han reiser seg opp, setter seg ned og har god kontroll. Holder seg med ei hånd, men er langt fra stødig nok til å slippe seg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. mai 2013 #3728 Del Skrevet 13. mai 2013 Vi har ligget på 3 dupper pr.dag i mange måneder. Men nå tror jeg han prøver å regulere selv, for han er ikke så ivrig på å sovingen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #3729 Del Skrevet 13. mai 2013 Her er det én lur, sjelden på mer enn en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 13. mai 2013 #3730 Del Skrevet 13. mai 2013 Frøkna sover to dupper, fra 30 til 60 minutter (90 minutter en sjelden gang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 14. mai 2013 #3731 Del Skrevet 14. mai 2013 T sover 2 ganger, en dupp på 1 time og en på 2 timer ca. Men sover han etter 14 så sovner han ikke til kvelden, så begynner å bli vanskelig å få til sovingen. Tror snart vi får prøve å holde han våken lenge nok på formiddagen så han bare sover en gang Her er bursdag i morgen, og jeg er egentlig veldig stresset og har mye å gjøre. Likevel kommer jeg meg ikke opp av sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. mai 2013 #3732 Del Skrevet 14. mai 2013 Huff, de bursdagene! Vi skal feire til helgen og jeg kjenner jeg stresser allerede. Men av erfaring fra navnefesten så vet jeg at dagen blir super uansett og at man egentlig ikke burde styre og stelle så fælt! Men man gjør det jo likevel Hva serverer dere i bursdagene? Kun kaker? Eller mat av noe slag? Jeg lurte på om jeg skulle ordne noe enkelt som innbakte horn med ost og skine, eller rundstykker eller bare wienerpølser i lompe.. Tips, ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. mai 2013 #3733 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg serverte en rimelig enkel salat med nektariner, spekeskinke, fersk mozzarella og tomater i, med kjøpt brød til. Det var vellykket. Og så en sjokoladekake og en blåbærdessert. Lykke til med planlegging og gjennomføring! Gjør det enkelt og gi deg selv mindre stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #3734 Del Skrevet 14. mai 2013 Vi pleier å gå for en mettende suppe i bursdager - dvs voksenselskap. Enkelt, greit og billig, og de fleste liker det. I Turneroses bursdag nå serverte vi denne (favorittsuppa mi), i Snorkfrøkens potet- og purresuppe. Tidligere år har vi hatt mer thaiinspirerte greier (med kylling, currypaste og kokosmelk) og hjemmelaget tomatsuppe. Jeg er glad for å få noe skikkelig mat i bursdager, jeg, synes det blir litt vel søtt med bare kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 14. mai 2013 #3735 Del Skrevet 14. mai 2013 Vi serverte hot-dogs, noe spekemat og kaffe+kaker. Ellers ringte jeg nettopp rundt til barnehagene vi har søkt, og det ser mørkt ut. Jeg har sagt opp jobben min (pga. 4-5 seinvakter i uken), og kan ikke søke på fulltidsjobber før barnehagesituasjonen er avklart. Utrolig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 14. mai 2013 #3736 Del Skrevet 14. mai 2013 Vi kommer nok til å gå for noe enkelt til mat (grilling av pølser eller spyd med div. godt, spekemat, pai eller rett og slett rundtstykker med godt pålegg) og så litt kaker og frukt etterpå. Synes det gjør seg med litt (salt) mat før man skal spise kaker, så det ikke blir bare søtsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 14. mai 2013 #3737 Del Skrevet 14. mai 2013 Her blir det taco og kaker. Tenkte det var greit å servere "middag" siden vi tar selskapet rett etter jobb/skule/bhg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nektarin Skrevet 14. mai 2013 #3738 Del Skrevet 14. mai 2013 Vi skal grille om alt går etter planen. Med over 30 gjester så må det være noe raskt og enkelt. Hva ga/gir dere i gave til 1-åringen da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. mai 2013 #3739 Del Skrevet 14. mai 2013 Grilling er jo helt supert da! Det skal jammen vi vurdere også tror jeg Gave ja..Huff, har ikke tenkt så langt. Mulig vi kjøper noe han trenger til bhg. Eller at han får noen nye spennende leker. Begynner å bli lei det han har, selv om han har en hel haug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 14. mai 2013 #3740 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg bakte scones og smurte på diverse pålegg. Så lagde jeg et stort fruktfat med masse godt; mango, bringebær, blåbær, kiwi, ananas, druer osv. Det var veldig populært, både hos babyer, barn og voksne. Og kake og kaffe da. Serverte alt på en gang, så fikk folk både mat, søtt, salt og frukt. Til gave kjøpte vi et badebasseng til å plaske i sommer. På bursdagen var vi på bading, som han elsker. Har ikke stresset særlig med gave, synes jeg handler til småen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå