Gå til innhold

Taffelsesong


Tornerosa

Anbefalte innlegg

Hei, no e eg og med att :) Skal lese meg opp seinare. Ha ein god dag!

Du også! :goodbye:

Tirsdag. Litt forefallende jobb, blant annet på posten for å sende en kasse som må være minst 15 kilo. Som MÅ være framme til fredag. Spurte på posten, og de regnet med det, men "det gies ingen garanti for slikt". Så da spørs det om jeg må sende som ekspress over natten, og det koster flæsk.

Deretter gruppe for 10-åringen, hun likte seg sist og gleder seg til i dag, og så begynner tirsdagsaktiviteten. Veldig spent.

Pus heter Camelia. Eller, egentlig mest Pus, men det ble altså Camelia. Litt dårlig samvittighet for å overkjøre ungenes Nusse, men... :sjenert: Har gått med på to navn, dog; Camelia Nusse. Vakkert. :fnise:

Den er så rar når den utforsker og leker, og allergien går det foreløpig helt greit med. I hvertfall 98%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kassen var 26 kilo, den. :overrasket: Sendt som ekspress til den nette sum av kroner sjuhundreognoe.

For mye kaos rundt meg, for finstilt ift kaos, da blir også jeg kaos.

Går løs på kleshaugen, som knapt har vært større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være oppegående å engasjert pen men ikke for pen, frognerberte med skylapper funker ikke så bra tror jeg:-), øynebryn og hender er viktig

Her er jeg, ja! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være oppegående å engasjert pen men ikke for pen, frognerberte med skylapper funker ikke så bra tror jeg:-), øynebryn og hender er viktig

Her er jeg, ja! :goodbye:

Han har veeeeldig pene øyne ;)

(kjente igjen teksten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Ikke i det hele tatt nysgjerrig på hva du hadde skrevet først... :sjenert:

beklager, sånt er dårlig gjort, men det var ikke noe spennende altså, kors på halsen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, sånt er dårlig gjort, men det var ikke noe spennende altså, kors på halsen! :jepp:

Du er tilgitt ettersom du likevel avslørte det. ;)

Sengetid. Sengetid? Hm. Det er nå jeg begynner å virkelig fungere. Etter tolv. Men en ny dag truer, og det er en dag som inneholder tidspunkt etter tidspunkt etter tidspunkt. Å forholde seg til. Å ikke komme for sent til. Kvart på elleve, tolv, halv to, to, fem, seks. På alle de tidspunktene skjer det noe, som fordrer forflytning og organisering. :sprettoy: Og blir ikke stort bedre på torsdag, heller. Og så kommer helga, slagislag. Men uka etter der... Da skal jeg senke skuldrene. Prøver nå også, men de spretter fort opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! :ler::)

Ikke sant? Hadde ikke hørt om denne gruppa før. Ble tipset av FM' navnebror, Sukkermann. Som faktisk virker ganske....ok? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ny dag truer" er et fantastisk uttrykk :)

Og en fantastisk film. ;) Sett den? Groundhog day.

Bretter opp ermene og kaster meg ut i den truende dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miss O'Hara

Aldri sett hele, bare deler.

Den som hadde fått nye sjanser til å gjøre enkelte valg... det hadde vært no'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å si hei og ikke bare lese i denne boka kanskje? :)

Ang å forelske seg ofte, så er jeg en sånnen. Men jeg forelsker meg egentlig ikke. Jeg blir betatt. Det kan vare kort eller lenge. Av og til går det på utseende, av og til på personlighet. Innimellom på begge deler. Det betyr at det er helt uavhengig av kjønn for min del, men den ekstra kilingen i magen har jeg bare opplevd når jeg betas av menn.

Sånn, da har vi avdekket sommerfuglhjertet mitt. :ler:

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Og en fantastisk film. ;) Sett den? Groundhog day.

Bretter opp ermene og kaster meg ut i den truende dagen.

Det må være den filmen jeg har sett flest ganger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...