Gå til innhold

Taffelsesong


Tornerosa

Anbefalte innlegg

Fredag! :hoppe: Ha en strålende helg! Du virker mer på g enn jeg har sett deg på mange år, om det er lov å si det :)

Jepp. Det er det lov til å si. :) Og det er fordi jeg har gitt alle tanker om kjæresterier på båten, jeg er vaksinert, jeg er lobotomert, jeg har fått kuttet alle nerver og kabler som er nødvendige for å fyre opp under den slags følelser. Jeg har resignert, og det var det som skulle til for å få det bedre, jeg visste jo det. Jeg måtte slutte å ønske det. Nå ønsker jeg det ikke lenger. Jeg synes det er uendelig sårt og vondt å innse det, for jeg tror det hadde vært bedre, både for barna og for meg. Ikke bare trodde, jeg vet. Men den rette personen, selvfølgelig. Men nå vil jeg ikke. Jeg ville ikke gjenkjent den rette personen om jeg så fikk ham kastet etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

. Jeg ville ikke gjenkjent den rette personen om jeg så fikk ham kastet etter meg.

Tull og tøys på deg, jente! Klart du ville! Bare slikk sårene dine du, så dukker han nok opp en dag du minst venter det <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys på deg, jente! Klart du ville! Bare slikk sårene dine du, så dukker han nok opp en dag du minst venter det <3

Bra du er optimistisk på mine vegne! ;)

Du har tidligere antydet merkverdigheten i at jeg fortsatt har åpne dører mot Sukker, når jeg vet at jeg ikke vil. Godt poeng, jeg vet ikke hvorfor. Kanskje det er underbevisstheten som overvinner mitt bevisste jeg. For på mandag skal jeg i hvertfall spise lunsj med Baker'n.

Endret av Tornerosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er optimistisk på mine vegne! ;)

Du har tidligere antydet merverdigheten i at jeg fortsatt har åpne dører mot Sukker, når jeg vet at jeg ikke vil. Godt poeng, jeg vet ikke hvorfor. Kanskje det er underbevisstheten som overvinner mitt bevisste jeg. For på mandag skal jeg i hvertfall spise lunsj med Baker'n.

Nei, jeg tror jeg skrev (eller mente å skrive! :) ) at jeg ikke hadde giddet møtt menn som jeg var så uinteressert i i utgangspunktet. Jeg hadde ikke klart å motivere meg for å spise lunsj eller drikke kaffe med noen jeg syntes virket tåpelige eller totalt uinteressant. For meg ville det blitt negativt, slitsomt og energisluker, og jeg ville blitt "daten fra helvete" :ler:

Utover det syns jeg absolutt ikke det er noe rart at du har Sukkerprofil, det har da noen og envher :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror jeg skrev (eller mente å skrive! :) ) at jeg ikke hadde giddet møtt menn som jeg var så uinteressert i i utgangspunktet. Jeg hadde ikke klart å motivere meg for å spise lunsj eller drikke kaffe med noen jeg syntes virket tåpelige eller totalt uinteressant. For meg ville det blitt negativt, slitsomt og energisluker, og jeg ville blitt "daten fra helvete" :ler:

Utover det syns jeg absolutt ikke det er noe rart at du har Sukkerprofil, det har da noen og envher :sjenert::ler:

Har de? ;)

Men jeg synes ikke at de virker tåpelige eller totalt uinteressante, de jeg ender opp med å møte. Da har jeg jo allerede silt bort de tåpelige og uinteressante. De er helt kurante, normale, sikkert interessante nok. Sånn rent objektivt sett. Men ettersom jeg har kuttet kabelen (eh), så greier jeg ikke å ta dem inn. Det er ikke dem, det er meg.

Eller?

Eller kanskje det er dem. Vi sier det sånn.

Tidsfordriv, kanskje. Eller for å én dag kunne si: Hvor feil kan man ta! Hvor bra det var at jeg likevel dro for å drikke den kaffen! Hvem skulle trodd!

Noe sånt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes katta skal hete Katitsi, Muskatt eller Katja.

Eller Salsa. Sjokoline, kanskje. Stella.

Camelia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille Muskatt! <3 det klang bra, også har det jo en fin dobbel betydning med mus og katt :ler:

du burde uansett prøve navnene før du bestemmer deg, det er tross alt noe du skal stå og rope ute på trappen, så det bør være ropevennlig iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

På en jentekatt?! hvorfor ikke heller Geir Fredrik?

Fordi det er mer naturlig å stå på trappen og rope Bjørn når katten ikke har kommet hjem. Eventuelt Storm. Av schtilige navn har vi da Pucifer. Katja kan til nøds gå, spesielt i Trøndelag. Tenk å bo i Trøndelag og hete Katja Sjø....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Muskatt var et festlig navn.. :-D Ser for meg at å stå å rope på Bjørn, etterfulgt av "kissing" kan se litt snålt ut.. Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskatt er desverre nedstemt av ungene. Bjørn heter min far. :fnise:

Synes Camelia er kult, av naturlige årsaker. ;)

Mens Katitsi også inneholder "katt", samt at tsts erl liksom litt sånn kattete.

Kanskje den kan hete Camelia Katitsi. Sleng så på etternavnet vårt, og man får tre ganger k. :)

Men vi får smake litt på det. Jeg står i hvertfall ikke ute på trappa og hyler Nusse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Men vi får smake litt på det. Jeg står i hvertfall ikke ute på trappa og hyler Nusse. :ler:

Tja... Tenk om en ridder missforstår og tar deg på ordet? :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vi er i velge-nav n-til-kjæledyr-modus her også. Hund. :hjerte: Aktuelle jentenavn hos oss er Lilje, Bella, Bonnie, Iben og Hedvig.

Og jeg synes også det var en god ide å stå på trappen og rope "Nusse!" Plutselig dukker det opp en nusser av rang, også blir livet rosa. :rodmer:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, "Bonnie" etter boken om Lille Blå Bonnie <3 Pøbelsara, hvilke hundetype er det?

Tornerosa; Jeg kjente en katt i byen din som het Vaffel en gang i tiden, det er et koselig kattenavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal kjøpe en Bichon havanais.

Jeg er egentlig en storhundperson. Men disse småtassene er praktiske i størresle. Også røyter de ikke. Fint når man har kløende eksembarn i hus.

Vaffel var fint kattenavn. :hjerte: Kake? Vetikkehelt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...