Gå til innhold

Alidas bryllupsdagbok ;- )

Alida

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe::hoppe:

Tex, nå fikk du meg nesten til å hoppe i stolen her jeg sitter, for nå ble jeg glad :P

Visste ikke hva ulke var for noe en gang jeg :oops: Men valgte å stole på mannen da han anbefalte det. Men det er så betryggende å få høre fra andre at maten er bra :P

Veldig glad Alida nå :hoppe:

*hopper ut av KG før jeg tar helt av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi hatt noen deilige fridager. Fredag ver det som vanlig fredagspils med jobben. På lørdag var vi og grillet i Sofienbergparken, ble litt amputert fordi det begynte å regne, men hyggelig fordet. Etterpå var vi ute på Grunerløkka.

I går var vi på Ekeberg, der Alidamannen var med på fotballturnering. Var ute igjen på kvelden. I dag har jeg fått en del timer på balkongen, begynner å få en del farge. Dessverre forsvinner sola kl 16 :-? . Er jo greit i helgene , men irriterende på hverdagene.

Bryllup: Endelig er toastmaster i boks. Vi bestemte oss for en av Alidamannens venner. Han svarte ja i dag, etter en dags betenkningstid.

Så da er det også i orden. Føler at vi er rimelig i rute, er i alle fall langt fra stressa :P

Snart er det på tide med tv- kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde jeg og Alidamannen den "O store praten"- ble enige om at jeg slutter på p-pillen etter bryllupet....... :o

Stoooor beslutning for oss det. Har alltid vært enige om at vi skal ha barn en eller annen gang, men det "passer" jo liksom aldri. Men saken er jo den at det egentlig passer ganske bra. Vi har jobber begge to , ganske så bra råd, trenger egentlig bare et litt mer barnevennlig sted å bo....

Men nå er det bestemt, litt uvant og rar tanke, men har allerede begynt å glede meg til å fortelle alle at jeg er gravid...... så nå får jeg bremse ned litt...... slutter i alle fall på pillen etter bryllupet, og så ser vi hva som skjer. Gidder ikke å stresse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet akkurat med forloveren min: Innbydelsene er ferdige :hoppe:

Hun kommer og overleverer dem på søndag. Gjett om jeg gleder meg til å se dem fix ferdige :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare såååååå fornøyd med den nye røykeloven :P

Var ute i går og det var bare helt fantastisk. Satt og smilte fra øre til øre hele kvelden. Så to stykker som tente seg opp en røyk, og da gikk jeg bort til vakten og sa i fra, og de ble kastet ut med en gang :sjarmor:

Kommer til å være skikkelig røykepoliti jeg.....

Ellers synes jeg folk var så flinke til å oppføre seg, ingen sure miner på mine røykende venninner heller. Kommer til å bli så mye hyggeligere for meg å gå ut nå. Har liksom vært min siste vanskelighet: det å sitte ute og se på alle andre som "har lov" til å røyke. Ellers har jeg ingen problemer med å holde meg røykfri.

Må skryte litt av meg selv: sluttet på dagen etter å har røyka 20 +++ hver eneste dag. Har ikke hatt en eneste sprekk, har ikke brukt nikotintyggis eller plaster. Tror ikke jeg har lagt på meg noe særlig heller :wink: Visste ikke at jeg hadde sånn viljestyrke.....

Ok, det får være nok om røyking og skryting for i dag... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer forlovern med invitasjonene (rakk det ikke i går) Er så spent på hvordan det blir. Selv om vi har vært med på å bestemme hvordan de skal se ut ,har vi ikke sett resultatet. Tenk hvis hun har glemt å skrive noe, eller har skrevet feil tlf.nr eller noe sånt :-?

Nervepirrende dette her.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Dritt ! Sitter med hovne øyne etter at Ungkarskvinnen dumpet Matt :-( Han var jo så skjønn... og han andre visste ikke en gang i limoen om han skulle fri ! :frustrert:

Ok, Alida, kanskje ikke nødvendig å bli sååå opphengt i realityserier :oops:

Får forresten ikke invitasjonene før i morgen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he...Visste at hun valgte han jeg, så overraskelsen var ikke så stor. Men Matt virket jo så innmari forelsket, han var jo så god og jeg falt pladask for hans velvalgte ord :cry: Men jeg synes det så ut som om Ian og Meredith var veeeldig forelsket og jeg gråt og gråt med henne!!

Lettrørt og engasjert jeg? Neida.. :roll: :oops:

Blir spennende å få invitasjonene da! Det er veldig kjekt med korrekturlesing, det oppdaget vi..Håper det går bra og at du blir fornøyd med dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er lettrørt juni04 ? Da er vi to....

Nå har jeg sittet slik :grine::grine::grine: og sett den fryktelige triste episoden av Judging Amy. Satt virkelig og gråt så jeg hulket. Jeg lever meg sånn inn i andres situasjoner, og så tenker jeg at "tenk hvis det var meg" og så gråter jeg enda mer.

Nei, nå er det på tide med litt Friends, så jeg kan få ledd litt også. Ansiktet mitt er så hovent at det er nesten så jeg må være hjemme fra jobben i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet slik :grine::grine::grine: og sett den fryktelige triste episoden av Judging Amy. Satt virkelig og gråt så jeg hulket. Jeg lever meg sånn inn i andres situasjoner, og så tenker jeg at "tenk hvis det var meg" og så gråter jeg enda mer.

:hoho: Sånn satt jeg også!! Tårene bare trillet!! :grine:

Godt å se vi er flere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke invitasjonene før i neste uke..... Er bare et par småting som gjenstår, men min forlover har begynt med hjemmeeksamen så jeg ba hun om å prioritere det denne uken.

Ting som gjøres i nærmeste fremtid:

-Må ordne ønskeliste, vet ikke hvorfor , men jeg synes det er et pes !

-Ringe frisøren min og bekrefte time + prøvetime

-Sende inn papirer til kirken + navneendringsskjema. Er litt forvirra når det gjelder det med navneendring. Har bestilt billettene i mitt nye navn. Derfor må vel passet endres ? Derfor må vel navnet mitt endres snart ? Skjønner ikke så mye av det....

-Og selvfølgelig få ut alle innbydelsene

- Bestille bryllupskake

Kommer ikke på mer i farta . Vet det er noe som ligger i bakhodet mitt og lurer, men kommer ikke på det. Jaja, fortsatt over tre måneder igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en ekkel opplevelse. Hadde vært på jobb +trening, og hadde akkurat gått ut av bussen på vei hjem da jeg plutselig ikke så noen ting ! Det var ikke sånn at det ble helt mørkt altså, men helt tåkete. Litt sånn som når du er mennesker gjennom et bål, sånn ulmete på en måte... litt vanskelig å forklare...

Var i alle fall utrolig ubehagelig, gikk sånn i fem minutter og så kastet jeg meg i en taxi og dro rett ned på RødeKors klinikken. Mens jeg var hos legen forsvant det... varte kanskje i 15 minutter. Legen visste ikke hva det var... muligens migrene :-? Pratet med en venninne i går og hun får det samme med jevne mellomrom, helt ufarlig, men gurimalla så ubehagelig !

Glad jeg ikke hadde røyk i nærheten.....Nå er det i alle fall borte, bare litt ømt og vondt under øyet ... og så får vi krysse fingrene for at det ikke kommer tilbake.

Nok om det, denne helgen skal avdelingen min på jobben på hyttetur til Tønsberg :P Blir nok knall. Alidamannen er på golftur i Skottland så det passer bra at vi er borte samme helg, for jeg haater virkelig å sove alene. Var ikke mye høy hatten i går kveld uten han og med øyeproblemer og alt . Pysejente er jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Sånn satt jeg også!! Tårene bare trillet!! :grine:

Godt å se vi er flere :wink:

He he... Her må jeg nok signere jeg også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å se at jeg ikke er den eneste som er lettrørt... hyggelig med nye mennesker som titter innom dagboka mi også :P

Nå sitter jeg her og er rød som en hummer. Har hatt en alldeles fantastisk helg. Var som sagt på hyttetur med jobben. Har kost meg så mye. Bare slappet av, solt meg, lekt litt , kjørt båt , grillet og drikket øl og vin. Hytta lå helt nede ved vannet; helt utrollig idyllisk. Og med knallvær hele tiden. Trodde ikke at sola tok så mye som den gjorde, så jeg er blitt så solbrent at jeg har helt vondt i armene mine.....

Om et par timer kommer Alidamannen hjem også. Synes vi har vært fra hverandre i en evighet (= tre dager...)Gleder meg masse til å klemme på han igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått avtalt møte med blomsterdekoratøren min. Dette er en gammel venninne som har sklidd litt vekk fra vennegjengen i det siste, så jeg var litt engstelig for at hun ikke ville gjøre det... Men i går tok hun endelig kontakt og vi avtalte et møte i neste uke. Hun er kjempeflink, så jeg har tenkt å gi hun litt frie tøyler.

Lurer på når jeg får invitasjonene mine jeg... :klø: Forlover leverer inn hjemmeeksamen på torsdag, så jeg vil ikke mase på henne før det.... men nå vil jeg ha dem snart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg avtalt prøvetime hos frisøren + bestilt time hos hun på bryllupsdagen kl 10. Da skulle vi ha god nok tid da vielsen begynner kl 14.30

Pratet også med forlover som akkurat har levert inn eksamen . Får innbydelsene i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på båttur med jobben i går. Flott tur på Oslofjorden i nydelig vær med reker og øl ! Liker meg utrolig godt på fjorden. Jeg og Alidamannen må bli flinkere til å ta i bruk øyene i sommer.

Skal møte forlover i lunsjen for å få invitasjonene. En time og tolv minutter til ! Veldig spent.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nå har invitasjonene kommet- er bare superfornøyd. Verdens beste og flinkeste venninne har jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...