Gå til innhold

Alidas bryllupsdagbok ;- )


Alida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grrr, nå hadde jeg akkurat skrevet det lange innlegget- og så klarte jeg på en eller annen måte å slette det- så da får vi ta det om igjen - hmpf :evil:

Vel - nå har det gått nesten en uke uten at jeg har skrevet i dagboka. Har vært ganske stille på bryllupsfronten, men jeg hadde jo tenkt å skrive om en del andre ting i denne dagboken også. Skal skjerpe meg.

Denne uken har jeg vært ganske aktiv. Har vært og gått på skøyter (et par år siden sist- er kjempegøy ) + vært flink og trent med Kari Jaquesson (skrives sikkert ikke sånn ) videoen min. Er livredd for å legge på meg siden jeg jeg har sluttet å røyke. Ligger akkurat på trivselsvekt fra før av, og vil ikke gå opp et eneste kilo til. Kunne heller tenke meg å ta av et par kilo. Så i tillegg til å ha sluttet å røyke , spiser jeg sunt og trener.... Dessverre elsker jeg all usunn mat - så det er litt trist å ikke kunne kose seg med noe ekstra når man har vært så flink å slutte å røyke :-?

Vel, kanskje jeg kan unne meg litt ekstra siden det er helg- er jo ikke vits å være fanatisk heller....

I dag vet jeg ikke om vi skal gjøre noe spesielt. I morgen skal vi til middag hos forloveren min. Gleder meg til å se lille fadderungen min igjen. Er et par uker siden sist, og nå har han begynt å smile, så nå er han sikkert enda nydeligere... sukk... Gleder meg til jeg får min egen (hvis jeg kan da, har aldri prøvd....)

Eller er jeg blitt en kløpper på striketøyet- må jo ha noe annet enn røyk mellom fingrene :wink:

I dag har jeg vært røykfri i fire uker og det fortjener en blomst :blomst:

Er mye lettere nå- har ikke lenger gråtetokter annenhver dag, og det må kalles fremskritt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :blomst: til deg fordi du har vært flink og ikke røyka på over fire uker. En :klem2: fordi du var så søt og tok turen innom boken min på bursdagen min. :D

Når det gjelder min røykeslutt, så har jeg ikke røyka på snart 3 uker.. Er så fornøyd! :ler:

Lykke til videre i bryllupsforberedelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er nok en helg over. På fredag var jeg ute og tok noen øl med annamannen + noen kollegaer. På lørdagen var vi hos forloveren min. Spiste tre-retters middag og spilte TP. Vi var tre par som spilte mot hverandre. Jeg og annamannen vant , og det var ikke takket være annamannen for å si det sånn :wink: Har funnet ut at jeg kan litt om ganske mye, snapper opp ting her og der. (Og, ja- noen ganger lønner det seg faktisk å lese Se & Hør :ler: )

Ellers klarte jeg å komponere litt fantasifull middag i dag- ikke dårlig til å være meg.

Har ellers ikke så mye å berette i dag- men har jo bestemt meg for å bli flinkere å skrive i dagboka , så jeg får prøve å følge opp....

Nå skal jeg bare få ryddet litt før jeg slenger meg ned på sofen sammen med strikketøyet og Unkaren Bob- blir spennende å se hva slags intriger de klarer å finne på i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi gjort en avtale med hun som (mest sannsynlig ) skal ta bryllupsbildene vår. Her er hjemmesiden hennes. Hun virker veldig hyggelig og dyktig- så jeg tror at dette skal bli bra :P

Tenkte at jeg skulle unne meg noe ekstra i dag, har vært røykfri i over en måned og synes jeg har fortjent noe da. Av en eller annen grunn har jeg så vanskelig med å bruke penger på meg selv. Til slutt endte jeg riktignok opp med to gensere og en ansiktskrem, men jeg "unner" meg liksom ingenting. Kunne tenkt meg både ny lommebok og veske , men jeg begynner å tenke "har jeg nå virkelig bruk for det da ", og så blir det ikke noe av. Vet at mange andre jenter har motsatt "problem, men jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne være litt flinkere med å skjemme bort meg selv en gang i blant. Både jeg og annamannen tjener bra, så det er ikke der det ligger heller...

Vel, når det kommer til den store dagen , blir det i alle fall ikke spart på noen ting :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud- i natt (eller dag tidlig ) hadde jeg litt av en drøm...

Det var på bryllupsfesten vår. Jeg gikk rundt i en sort kjole.... hadde glemt brudekjolen min, og ingen var edru nok til å kunne kjøre og hente den, Forloveren min (som er verdens snilleste jente ) oppførte seg som en skikkelig f***e, og en mann tvang meg til å røyke :roll:

Da jeg våknet var jeg rimelig svett, og i tillegg var klokka fem over åtte: ergo skulle jeg vært på jobb for fem minutter siden...

Ikke den beste starten på dagen altså :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anna!

Du er kjempeflink som har holdt deg unna røyken så lenge!! Det går bra med meg også, 4 uker i dag! :D

Ha en fortsatt fin uke!

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en helg over :-(

I går fikk jeg et stooort valentineskort (ca en halv meter ) + hjertepute med bamse på + hjerteanheng til armbåndet mitt. Annamannen er snill han :hjerte:

Jeg spanderte middag på han på cafe Sorgenfri og etterpå var vi sammen med noen venner på Zinatra og sang karaoke.... :oops: Jeg og annamannen sang duett og det er noe av det verste jeg har hørt....

Ellers har humøret mitt vært noe ustabilt den siste uken. Får så INNMARI lyst på røyk noen ganger. Må prøve å skjerpe meg, for jeg kjefter mer enn godt er innimellom. Både kollegaer og annamannen har fått unngjelde den siste uken :oops:

Neste uke skal jeg BARE være blid og snill !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skriver en liten hilsen i dagboka di jeg.. :) Synes du er kjempe flink som slutter å røyke. Samboen min sluttet for ca 1 år... Og det var en stri tørn, for han og alle rundt han!

Lykke til masse :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs- har blitt syk igjen :evil:

Begynte å bli litt sår i halsen da jeg så på Homsepatruljen i går, og i hele natt har jeg ligget og fryst og svettet om hverandre. Har feber i dag, og da holder jeg meg hjemme. Får oppdatere meg på alle såpeoperaene :oops:

Ellers fikk jeg mail av kusina mi i går. Hun bor i England og tvillingdøtrene hennes skal være to av brudepikene. Hun hadde funnet de bedårende kjolene, så hvis min andre kusine (brudepike nr tre.. ) liker den- blir det de kjolene. Og det er jeg sikker på at hun gjør. Så da er den saken ute av verden uten at jeg behøvde å løfte en finger :P Greit at andre fikser enkelte ting synes jeg, særlig når resultatet blir så bra.

Nei , nå får jeg gå og se om Oprah har noe spennende på programmet i dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpfh- fortsatt syk- og ikke noe bedre- heller verrre :evil: Og det passer litt dårlig med tanke på at vi skal til Ålesund til helgen. Skal i barnedåp til lille fadderbaby, og det har jeg ikke lyst til å gå glipp av. Har heller aldri vært i Ålesund før, så det har jeg gledet meg til. Ikke har vi kjøpt gave ennå heller .... Bra jeg har et par dager på meg ennå...

I dag er det SYV MÅNEDER igjen !! Gleder meg så mye :P Er ikke i nærheten av å stresse med noe som helst, vi tar ting litt etter litt, og føler at vi har god kontroll.

Kan jo oppdatere har-ordnet-listen :

- kirke

- lokale

- forlover

- brudekjole

- brudepiker

- frisør

- brudebukett /blomsterdekorasjoner (er ikke laget ennå altså, men vet hvem som skal gjøre det...)

- brudepikekjoler

- fotograf

Egentlig skulle vi ha ordnet bryllupsreise også, men det har blitt lagt litt på is. Har jo egentlig bestemt oss for Mauritius- det eneste som holder oss tilbake er min "uvilje " mot å fly.... Tror annamannen er litt redd for at jeg skal angre meg og så anklage han for å ha "tvunget" meg til å fly så langt... :oops:

Men har veldig lyst til å dra dit- så det blir nok Mauritius, må bare få ut fingeren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min .... du har rett i at jeg forsvant fort fra bryllups sidene , men man får liksom nok å konsentrere seg om når man skal ha barn for første gang , så mye man vil bli oppdatert på .

Så ja nå har jeg brukt min tid på nett til alt av baby sider i stedet for bryllup ....

SÅÅÅÅÅÅ FLINK du er som har stumpet røyken !!!!!!!

Jeg vet hvor vanskelig det er så det er virkelig imponerende,,,, hadde det ikke vært for at jeg ble gravid så hadde jeg nok røyket enda... prøvde mange ganger å slutte men jeg sprakk alltid nesten med en gang ... men nå har jeg vært røyk fri i 3 måneder... :P

Jeg ser det går fremover med bryllupsplanleggingen din også ... og må jo si jeg er suuuuper misunnelig på den suiten du har klart å anskaffe !!!!!!!!Det blir nok en natt verdt å huske ja !!!

Jeg lover å stikke innom litt oftere heretter og se hvordan planene går....

God klem fra marre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag og jeg er fortsatt syk :-(

Hjalp vel ikke på formen at jeg var på reisefot i helgen. Var i Ålesund på barnedåp til min lille fadderbaby, og det var hyggelig, men er nå ennå verre- men i morgen karrer jeg meg på jobb okke som - er såååå kjedelig å være hjemme.

Satt og leste litt gjennom nye innlegg- og så at faktisk to stk har "tatt" avataren min. Ikke så rart, det er en så søt delfin :wink:

Men jeg strevde sånn med å få til det avatar-greiene, og jeg har hatt den lengst, så jeg bytter ikke ! Så det så ! :sur::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du er bedre nå.

Jeg så at noen andre hadde din avatar. Ble litt forvirra. :D

Jeg skifta avatar jeg også for ikke så lenge siden, fordi en hadde det samme fjeset som meg, bare litt mer i nærbilde. Det viste seg at hun bare bytta tilbake til sin gamle, så da bytta jeg min. :wink:

Liker forsåvidt den jeg har. :D

God bedring! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god bedring hilsen, Saeria :P

Er bedre nå- og har vært på jobb de siste dagene , formen er fortsatt ikke helt på topp, men det kommer seg vel...

I dag var vi i møte med fotografen vår. Fikk et kjempegodt inntrykk av hun. Tror og håper at vi kommer til å få fine bilder. Vi skal ta bildene ved Fossekallen , der vi skal ha bryllupsfesten. Var litt bekymra for hva vi skal gjøre hvis det regner (noe det selvfølgelig ikke kommer til å gjøre :wink: , men nå er jeg ikke bekymret lenger. Fikk se andre bilder hun har tatt der i regnvær, og det er helt umulig å se at det regner. Blir det storm og orkan er det også fine fotomuligheter inne, så da er ikke det noe å bekymre seg for. Været får man ikke gjort noe med likevel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann Anna!

Ville bare stikke innom og takke for koselig besøk i herberget mitt!

Mannen min har det bra. :D Han er sikkert ikke så fornøyd med at det bare ble uavgjort til Liverpool i dagens kamp mot Leeds, men ellers så har han det fint. :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig å ha noe til felles. :D

Min mann har vært Liverpool supporter siden han var liten gutt. Gjett om jeg ble populær da jeg skaffet han et trøye (reservebortelagstrøya) som var signert av 28 av spillerene fra den sesongen de vant The treble! Det var vel i 2001. :D Jeg stod også høyt i kurs da jeg gav han bortelagsdrakten fra samme sesong med hans navn og lykkenummer på ryggen. :ler:

Selv om jeg, og sikkert du, må leve med sure miner når Liverpool taper så er hvertfall min (og kanskje din også) enkel å glede ellers. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg, og sikkert du, må leve med sure miner når Liverpool taper så er hvertfall min (og kanskje din også) enkel å glede ellers. :wink:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...