Gå til innhold

Alidas bryllupsdagbok ;- )


Alida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsener jenter :klem:

Ja, nå nærmer det seg avreise. Har vasket alle klærne, så nå er det i gang med stryking. Vi fikk to kjempefine kofferter til bryllupet, som nå skal tas i bruk. Er litt usikker på hvor mye jeg skal pakke... pakker alltid med meg for mye. Men jeg er litt usikker på hvor varmt det er der om kvelden: buksevær eller skjørtvær ? Lange ermer eller korte ermer ? Så da må jeg jo ta med meg begge deler....

Flyet går ukristelig tidlig: 06.40 :hakeslepp: noe som betyr at vi må stå opp kl 03 i natt. Uff, det er tidlig det, men verdt det (forhåpentligvis ) Jeg og mannen er i alle fall enige om at det skal bestilles champagne på flyet. Synes det er litt stilig å drikke sjampis kl 07 om morgen.... Er man på bryllupsreise så er man på bryllupsreise !

I morgen begynner jeg også på mitt aller siste brett med p-piller, og etter det er vi klare for babylaging.

Spennende tider vi går i møte, men først : to uker med sol, sand, paraplydrinker , god mat , ja rett og slett bare kos. Å som jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, da er jeg fornøyd og blid tilbake fra bryllypsreisen. Tenk at to uker har gått så fort- helt utrolig som tida fløy.

Får vel ta et ørlite referat. Vi startet altså grytidlig fredag morgen- var ikke særlig våken etter to timers søvn. En jeg har studert sammen med var tilfeldigvis flyvertinne, så da jeg hadde visket henne i øret at vi var på bryllupsreise fikk vi gratis champagne på flyet :P

Hotellet vi bodde på var rett og slett nydelig. Ordentlig luksushotell og vi levde som grever. Da vi kom hadde dekorert sengen vår med roseblader i hjerteform og en stor flaske champagne ventet på oss.

I de ukene gjorde vi ikke så altfor mye- solte oss hver eneste dag. Spiste gode middager om kveldene- ja bare slappet av. Rethymnon er en utrolig nydelig by. Er så flott i gamlebyen og nede ved havna. Fant masse hyggelige restauranter.

Så nå er vi altså tilbake igjen, og på mandag er det tilbake til jobb igjen- kan ikke si at jeg gleder meg så alt for mye, men det skal nå bli hyggelig å se alle sammen igjen.

Etterhvert blir vel denne dagboken avsluttet også- og så blir det vel en ny på Generell ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planla den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planla dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...