Gå til innhold

Alidas bryllupsdagbok ;- )


Alida

Anbefalte innlegg

Du er ikke rar :)

Pms skjer nok med de fleste, men jammen kan det være slitsomt. Har dager innimellom der alt bare føles kjipt (og det kan være "små" fillesaker som plutselig føles som katastrofer). Men så kommer kanskje mensen noen dager senere, og da forstår jeg bedre og slipper å lure på om jeg begynner å bli helt rar :wink:

God :klem: fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom meg i parken i går også, og jommen var det varmt. Måtte ta meg en iskald dusj når jeg kom hjem.

I dag er det foreløpig en del skyer , hadde egentlig tenkt å ta en tur på Brygga etter jobb. Får se hva vi gjør...

Bryllup.... er nesten litt lei av å tenke på det... gleder meg til å ligge og sole meg på Kreta jeg. Føler at det er ferie jeg trenger nå. Ble liksom litt for lite med en hektisk uke- vil ha mer ! Nå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det fort til bryllupet!! Men jeg kjenner igjen den følelsen av å bli lei..Det var jeg også! På slutten var det bare sånn at jeg gledet meg til å få det overstått!! Bare bli ferdig, hadde jo planlagt så lenge..Men nå ville jeg gjort det tusen ganger til!!! Så du kan glede deg..

Og du er ikke rar! Pms er noe vi ikke styrer og vi kan ikke noe for det :wink: Jeg hadde også en tendens til å være litt smådeppa før, men det merker jeg ikke noe til lenger nå! Nå merker jeg bare svangerskapshormonene som raser i meg..Neida, det er ikke så ille, men jeg merker jeg kan være ganske vrang innimellom!!

Ha en superduper dag!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er møte overstått. Tror det blir bra. Vi kommer til å satse på farger som rødt, rosa og oransje sammen !

Buketten overlater jeg litt til hun, men vil i alle fall ha roser og orkideer i, sammen med litt bær og grønt !

Spennende, spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:evil: Grmpfhj :frustrert:

JÆVLA VEPS !!!

I dag var det nok en gang ut på parktur etter jobb og trening. I dag gadd vi ikke å grille eller å lage noe annen mat, så vi dro innom Meny og kjøpte to halve kyllinger og loff. Satte oss ned for å spise og vips: ca 10 veps som til enhver tid hveste rundt oss, De var så hissige at vi til slutt ble nødt til å kaste maten etter å ha tatt ca fem biter !

Så nå er det en sulten Alida som skal sette til livs to brødskiver med leverpostei istedenfor :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bååååring :sur:

Jobber til 17 i dag, og her skjer det ikke mye....

Den siste timen har jeg satt til livs en stor japp og en hel pose med dundersalt :o så nå er ganen helt sår....

Deilig med litt godteri igjen, er jo over en uke siden sist. Er flink til å holde meg unna snop på hverdagene, men når klokka bikker 16 på fredag er det lov !

Aner ikke hva vi skal gjøre i helgen- deilig å ikke ha en eneste plan, men kan tingene slik de kommer. Satser på i alle fall en utepils eller åtte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan for helgen, godt å bare slappe av og ta ting som de kommer. Kos deg :-)

Nå fikk jeg foresten lyst på dundersalt, er jo så godt!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra ! I dag skal vi være med Alidamannens kollega + noen venner på båttur i Oslofjorden hele dagen :P

Nå drar vi ... håper å komme solbrent hjem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk dag vi hadde i går !

Jeg er ikke så vant til å være på fjorden, men har så innmari sansen for det. La oss til ute i Oslofjorden mens vi så på båtrace og spiste reker. Koste meg glugg i hjel og hadde et stort glis rundt munnen hele dagen. Har fått en kjempefin farge. Er bare så lysten på (stor) båt eller hytte på en øy i Oslofjorden... Kankje jeg bør begynne å spille Lotto ?

Alidamannen er på sykkeltur... jeg lurer på om jeg skal holde brunfargen ved like, og kravle ut på min mikroskopiske balkong. Har jo sola til klokken tre, og selv om det ikke er som å være på fjorden, tar jo sola her også... Får høre på radio og prøve og stenge biltrafikken ute. Kan jo prøve å late som om jeg ligger og gynger på en båt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så lysten på (stor) båt eller hytte ... Kankje jeg bør begynne å spille Lotto ?

Jeg også! :Nikke: Kanskje vi bør begynne å spile Lotto ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha en liten pause i solinga... fytti katta så varmt det er på balkongen vår, ikke et vindknyst. Holder på å renne vekk jeg. Er nok bedre på fjorden ja, med deilig vind i håret.....

Har på OL i bakgrunnen. Det er jammen meg mange rare "idretter" de har med. Nå er det skyting.... synes ikke det er sport jeg. Da kunne de likesågodt hatt med sjakk og poker også :wink:

Nei, får vel vralte meg ut i sola igjen :wink: Føler meg en smule kokt for øyeblikket. Er heldigvis ingen veps som har oppdaget meg enda,men det er vel bare et spørsmål om tid før det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det EN MÅNED IGJEN :hakeslepp:

Hvor ble det av tida ??? Synes ikke det er lenge siden det var ni måneder igjen og seks måneder igjen...

Er litt opptatt av at vi skal prøve å nyte denne siste tiden, men akkurat nå er jeg littegranne stressa- synes det er for mange løse tråder. Alidamannen derimot, er totalt avslappet- så jeg får prøve å følge hans eksempel..

I dag skal vi og kjøpe ny ring til meg, og levere den + hans til inngravering :P

Utdrikningslag.... skal møte forlover på lørdag kl 11.... men er nesten sikker på at utdrikningslaget er neste helg der igjen og ikke denne :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, spennende..1 måned igjen!! Det kommer til å gå kjempe fort, husker også jeg talte ned og så var det 10 måneder igjen og så fløy liksom tiden av sted! Plutselig var det bare 10 dager igjen!! Men du har noe å glede deg til i allefall!!

Kanskje det blir utdrikningslag?! Det blir moro å se..

Ha en fin dag i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi altså og kjøpte ringer. Helt enkle glatte gullringer med inskripsjonen : "Din for alltid 18.09.04"

Vi valgt å kjøpe ny ring til Alidamannen for vi (les: jeg ) mente at den han hadde var litt for tynn. Så nå blir det nye ringer på oss begge.

I dag er det først trening, så middag med pappa som er i byen på møte. Synes dagene går så fort - altfor fort...

Er mye å gjøre her på jobben også, så jeg får ikke mye KG-tid , og ikke så mye tid til å skrive andre steder enn min egen dagbok.... Skal skjerpe meg etterhvert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går var vi altså og kjøpte ringer. Helt enkle glatte gullringer med inskripsjonen : "Din for alltid 18.09.04"

Syns de ordene, din for alltid, sier det meste jeg :hjerter: Ikke lenge igjen nå da, spennende!

Blir sikkert et kjempefint bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå er jeg sliten. Helgen begynte med triste nyheter for oss. Alidamannens farmor døde i går, 93 år gammel. Hun fikk slag i forrige uke, så det kom ikke som noe sjokk. Hun fikk leve lenge og hadde et fint liv, men det er allikevel trist. Så da blir det nord- Norge tur på oss i neste uke. Det er mange av Alidamannens familie der oppe som jeg ikke har møtt ennå , og ikke hadde regnet med å møte før i bryllupet vårt, så da får jeg i alle fall møtt dem nå, men det kunne jo vært under litt hyggeligere omstendigheter da...

Skulle egentlig til Trondheim med jobben fra tirsdag til torsdag, men vet ikke når begravelsen blir enda, men det kan hende jeg ikke får dratt dit.

Kom på i dag at det begynner å haste med å kjøpe seg nye briller :-? Har hele tiden vært planen at jeg skulle kjøpe nye briller før bryllupet, men nå begynner tiden å renne fra meg.... Kom meg ikke av gårde i dag, fordi mine øyne var så hovne av gråt etter gårsdagens triste beskjed , at jeg ikke hadde så lyst til å prøve briller da. Nå kan det hende at jeg faktisk ikke får tid hele neste uke (det avhenger om jeg drar til Tr.heim eller ei ) Ventetid på nye briller er jo ca tre uker, og da kan tiden bli knapp. Jaja, er vel ingen krise å ha de gamle brillene heller- alt kler den smukke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...