Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si at du har slettet Tinder da? 😀  "Jeg slettet forresten tinder her om dagen" 

Anonymkode: 6e03d...ced

Den funker jo 😊 Greia er vel at jeg går litt å stå når jeg skal fortelle følelser (eller noe som kan minne om det) face2face. Alt sånt går bedre på meldinger, noe jeg også har fortalt han (på melding 😂). Herregud! Mulig å være så feig 😅 Jaja, nå skal vi møtes søndag, så får manne meg opp! Fått både savner deg og lengter etter deg denne uka, så egentlig bør jeg ikke være så feig. Føler at resten er opp til meg, siden jeg kan være litt reservert når vi møtes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måneder uten å møtes? Oi,  det hadde jeg ikke taklet!  Men skal prøve å holde meg opptatt denne uken, så går vel tiden.  Umulig å ikke tenke på han da :rodmer: 

Han har bursdag snart,  og jeg føler han må få en gave.  Vi er jo ikke kjærester,  men føler det blir rart å ikke gi noe.  Spørsmålet er hva i all verden kjøper man til nesten-kjæresten sin??  Kan liksom ikke være noe fancy eller dyrt.  Jeg er helt blank.  Tips mottas med tusen takk! 

Anonymkode: 6e03d...ced

Det er sykt vanskelig, men vi har ikke noe valg. Nå blir det ikke så lang pause på lenge da. Skal møtes minst en gang i måneden fra august fram til langt uti neste år, og prøver å få til mer! Vanskelig når man bor i ulike land og ikke bare kan dra fra jobb og sånn. Er mye det som gjør at det ikke kan bli forhold nå. Vi prøvde å avslutte ting tidligere i år, pga omstendighetene, men det tok ikke lang tid før vi innså at det ikke ville gå!

Gave kan jeg dessverre ikke hjelpe med. Har ikke gitt ham gave selv. Jeg er sykt dårlig med gaver :-P

Anonymkode: c4d81...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen svar. Vi sendte stort sett meldinger i hele går. Han ville gjerne at jeg skulle komme til han (mye hinting om sex, men jeg vet jo han liker å henge også). Jeg skulle ut å spise med mine foreldre så kunne ikke dra til han, fortsatte og snappe mens vi spiste og drakk øl. Sa han gjerne kunne komme ned, men vi bor litt fra hverandre så var litt vanskelig. Litt småfull sende jeg en melding på vei hjem, og når jeg kom hjem ringte han. Snakka sammen i nesten tre timer ☺️ fikk fortalt at jeg er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til han og kan bli litt småanalyserende da jeg ikke vet hva vi er. Han sa han hadde lagt merke til det og ikke skjønte hvorfor jeg var så usikker. Han sa også at grunnen til at han vanligvis ikke sender masse meldinger hele tiden er at han trekker seg litt unna når ting går for fort for å kjenne litt på hva han føler også. Han har stort sett vært i forhold hele sitt voksne liv med damer som ville bestemme alt og behandles som prinsesser. Så han hadde bestemt seg for at ting skulle ta tid neste gang han møtte noen. Han møter ikke andre enn meg, men snakker med noen fler. Noe som er helt greit, jeg vil også ta det sagte og vite helt sikkert før jeg går inn i noe. Han forsikret meg om at han skulle si fra om han ikke ville mer også, som er det jeg var mest redd for. 

Så ja, fortsatt i mellomfasen, men det funker helt fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på reise utenfor Europa nå, i et land med lite wifi, så vi har svært lite kontakt for tida. Det er jo pga min reise at det er sånn, men man blir jo så nervøs når man har veldig lite kontakt. Og nå som jeg endelig har wifi i noen timer, har ikke HAN tid til å snakke!! Aah, mellomfasen altså.. alt blir vanskelig :P

Anonymkode: c4d81...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på reise utenfor Europa nå, i et land med lite wifi, så vi har svært lite kontakt for tida. Det er jo pga min reise at det er sånn, men man blir jo så nervøs når man har veldig lite kontakt. Og nå som jeg endelig har wifi i noen timer, har ikke HAN tid til å snakke!! Aah, mellomfasen altså.. alt blir vanskelig :P

Anonymkode: c4d81...08a

Min er på tur nå, så vi skriver et par meldinger sammen en gang om dagen, og har snakket på telefon en gang to ganger siden han dro for snart tre uker siden. Det er så fælt! Du er heldig med at det er du som er på tur, mindre tid til å savne og gruble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mellomfase er avsluttet, av meg 😔 Det ble for vanskelig, og jeg følte at det var jeg som "drev" hele "forholdet", i den grad man kan kalle det det... Han har så mye egne greier han må finne ut av, jeg følte meg lite viktig, og det er ikke rett...

så, selvpåført kjærlighetssorg her i gården. Han ble også veldig lei seg, men kunne ikke tilby meg "gull og grønne skoger" akkurat nå heller... Jeg er glad for at han er ærlig om det, men det at han hevder å ha sterke følelser for meg gjør dette enda vanskeligere... The one that got away 💔

Anonymkode: 646df...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mellomfase er avsluttet, av meg 😔 Det ble for vanskelig, og jeg følte at det var jeg som "drev" hele "forholdet", i den grad man kan kalle det det... Han har så mye egne greier han må finne ut av, jeg følte meg lite viktig, og det er ikke rett...

så, selvpåført kjærlighetssorg her i gården. Han ble også veldig lei seg, men kunne ikke tilby meg "gull og grønne skoger" akkurat nå heller... Jeg er glad for at han er ærlig om det, men det at han hevder å ha sterke følelser for meg gjør dette enda vanskeligere... The one that got away 💔

Anonymkode: 646df...522

Akkurat gjort det samme selv, hun sa også at hun hadde sterke følelser for meg.. Men vi vet da bedre enn som så. Hadde det vært sant hadde de kjempet for oss. Det at han sier det betyr ikke at det er sant. De ordene er derimot en enkel måte å holde andre på gress med.

Anonymkode: 4bc7c...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Nå blir jeg gal her. Skulle møte daten hjemme hos han i går. Skulle dra rett fra et arrangement fra dagen før og til han, så det var relativt tidlig. Ringte da jeg kom meg i bilen, men kom rett til mobilsvar. Tenkte ikke mye over det da det var tidlig på morgenen, så dro hjem. Fortsatte å ringe med gjevne mellomrom resten av gårsdagen og kom fortsatt til mobilsvar. Sendt melding om at jeg vil han skal kontakte meg når telefonen hans er operativ. Han har ikke åpnet snapper eller økt i poeng siden fredag formiddag, i tillegg til dette sier tinderprofilen hans at han ikke er hjemme, denne oppdaterer seg heller ikke. Alt tyder dermed på at telefonen ikke har strøm. Ikke første gang jeg ikke har fått tak i han når vi skal møtes, men de andre gangene har han ringt og møtt opp når vi skal møtes. Han er nemlig ikke flink til å huske å ta med lader.. Har ikke hørt noe i dag heller. Er mulig han er opptatt med noe, ikke har strøm på telefonen og har glemt avtalen vår. Veksler mellom å være bekymra for at det har skjedd noe og sur for at han ikke kunne avlyse avtalen når han ikke opprettholdt den. Sitter dermed fortsatt å venter på kontakt og aner ikke hva jeg skal gjøre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Inwe skrev:

Herregud! Nå blir jeg gal her. Skulle møte daten hjemme hos han i går. Skulle dra rett fra et arrangement fra dagen før og til han, så det var relativt tidlig. Ringte da jeg kom meg i bilen, men kom rett til mobilsvar. Tenkte ikke mye over det da det var tidlig på morgenen, så dro hjem. Fortsatte å ringe med gjevne mellomrom resten av gårsdagen og kom fortsatt til mobilsvar. Sendt melding om at jeg vil han skal kontakte meg når telefonen hans er operativ. Han har ikke åpnet snapper eller økt i poeng siden fredag formiddag, i tillegg til dette sier tinderprofilen hans at han ikke er hjemme, denne oppdaterer seg heller ikke. Alt tyder dermed på at telefonen ikke har strøm. Ikke første gang jeg ikke har fått tak i han når vi skal møtes, men de andre gangene har han ringt og møtt opp når vi skal møtes. Han er nemlig ikke flink til å huske å ta med lader.. Har ikke hørt noe i dag heller. Er mulig han er opptatt med noe, ikke har strøm på telefonen og har glemt avtalen vår. Veksler mellom å være bekymra for at det har skjedd noe og sur for at han ikke kunne avlyse avtalen når han ikke opprettholdt den. Sitter dermed fortsatt å venter på kontakt og aner ikke hva jeg skal gjøre.. 

Du sender bare melding om der du lurer på om han kan ringen når han hører noe, og at du antar han er opptatt inntil da. Hører du ikke noe fra han i det hele tatt etter det, så er han nok ikke så interessert. Med mindre man er i et område uten dekning eller det har skjedd noe så greier man å bruke 10 sekunder på å skrive en melding om at man er forsinket eller hva det nå måtte være.

Personlig vet jeg ikke om jeg hadde giddet å date noen som sjelden er tilgjengelig dersom man har avtale på gang. Da viser man liten interesse, evt. dårlig evne til å planlegge hverdagen. Det behøver jeg ikke i min egen hverdag. 

Anonymkode: b71cf...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sender bare melding om der du lurer på om han kan ringen når han hører noe, og at du antar han er opptatt inntil da. Hører du ikke noe fra han i det hele tatt etter det, så er han nok ikke så interessert. Med mindre man er i et område uten dekning eller det har skjedd noe så greier man å bruke 10 sekunder på å skrive en melding om at man er forsinket eller hva det nå måtte være.

Personlig vet jeg ikke om jeg hadde giddet å date noen som sjelden er tilgjengelig dersom man har avtale på gang. Da viser man liten interesse, evt. dårlig evne til å planlegge hverdagen. Det behøver jeg ikke i min egen hverdag. 

Anonymkode: b71cf...88d

Han er tilgjengelig hjemme, og stort sett ellers også, bare når han drar bort han glemmer lader/å lade telefonen. Men jeg er enig, han burde ha klart å lade den for å si fra. Ganske sikker på at han ikke er i Norge akkurat nå, så ingen dekning kan faktisk være passende. Egentlig ikke redd for at han aldri skal kontakte meg igjen, mer for at det kan ha skjedd noe. Ja, er vel bare å vente.. Bare blir helt gal her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Inwe skrev:

Han er tilgjengelig hjemme, og stort sett ellers også, bare når han drar bort han glemmer lader/å lade telefonen. Men jeg er enig, han burde ha klart å lade den for å si fra. Ganske sikker på at han ikke er i Norge akkurat nå, så ingen dekning kan faktisk være passende. Egentlig ikke redd for at han aldri skal kontakte meg igjen, mer for at det kan ha skjedd noe. Ja, er vel bare å vente.. Bare blir helt gal her.. 

Ok, om han reiser mye så kan det jo hende at han faktisk ikke har dekning. Men da er jo spørsmålet om man kan leve med det på sikt. Personlig har jeg ingen tro på at folk som sjelden lar seg kontakt kommer til å slutte med det med det første, så jeg dater ikke kvinner som viser seg vanskelig i å få tak i når man har avtaler der man må avklare noe på forhånd. For min del handler det også litt om respekt for andres tid og det at man innser at den andre som ikke får tak i deg jo har satt av tiden sin til å møtes. 

Men det er kanskje bare meg. For min del virker det rart å bare kunne koble seg fra verden uten videre, men så har jeg også en jobb som krever tilgjengelighet 24/7/365, og det er helt utenkelig å ikke ta med mobil. Jeg forventer det samme av en date. 

Anonymkode: b71cf...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tak i han, og han hadde en god unnskyldning på hvorfor han ikke hadde kontakt. Hadde skjedd noe i livet hans som gjorde at han ikke hadde mulighet til å kontakte meg. Vi sendte litt mld på mandag, men han var trøtt og sliten og sa vi kunne ta opp tråden igjen i går. I går åpnet han ikke snapper og jeg hørte ingenting. Snappene er heller ikke åpnet i dag. Tror ikke han unngår meg, da han ikke går opp i poeng på snap noe som tyder på at han antagelig ikke er på telefonen. Nå begynner jeg å bli bekymra, ikke for oss, men for han. Om det faktisk går bra. Vil gjerne kontakte han i dag for å spørre om dette. Enten ved å sende en SMS (har bare sendt en chatmelding på snap til nå) med noe ala dette "hei. Går det bra med deg? Jeg har fri i dag og helga om du har lyst til å ha noen å snakke med. Om du har lyst å være alene er dette forståelig og da kan du bare ta kontakt igjen når du føler for det. Hadde bare vært fint å høre fra deg for å se om alt er fint 😊" evt vurderer jeg å ringe. Bare er redd for å virke masete. Vet at det som har skjedd ikke har noe med meg og han å gjøre og det er forståelig om han trenger tid for seg selv til å samle tankene. 

Og om jeg skal sende dette, hvor lang tid skal jeg gi han i dag til åpne snappen fra i går? Meget mulig han svarer på denne senere i dag nemlig..

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inwe skrev:

Fikk endelig tak i han, og han hadde en god unnskyldning på hvorfor han ikke hadde kontakt. Hadde skjedd noe i livet hans som gjorde at han ikke hadde mulighet til å kontakte meg. Vi sendte litt mld på mandag, men han var trøtt og sliten og sa vi kunne ta opp tråden igjen i går. I går åpnet han ikke snapper og jeg hørte ingenting. Snappene er heller ikke åpnet i dag. Tror ikke han unngår meg, da han ikke går opp i poeng på snap noe som tyder på at han antagelig ikke er på telefonen. Nå begynner jeg å bli bekymra, ikke for oss, men for han. Om det faktisk går bra. Vil gjerne kontakte han i dag for å spørre om dette. Enten ved å sende en SMS (har bare sendt en chatmelding på snap til nå) med noe ala dette "hei. Går det bra med deg? Jeg har fri i dag og helga om du har lyst til å ha noen å snakke med. Om du har lyst å være alene er dette forståelig og da kan du bare ta kontakt igjen når du føler for det. Hadde bare vært fint å høre fra deg for å se om alt er fint 😊" evt vurderer jeg å ringe. Bare er redd for å virke masete. Vet at det som har skjedd ikke har noe med meg og han å gjøre og det er forståelig om han trenger tid for seg selv til å samle tankene. 

Og om jeg skal sende dette, hvor lang tid skal jeg gi han i dag til åpne snappen fra i går? Meget mulig han svarer på denne senere i dag nemlig..

Åååh vanskelig.
Jeg synes det er suupervanskelig å gi noen space uten å kontakte han.

Men jeg hadde nok ringt kanskje sånn klokken 17 om han ikke har svart.
Svarer han ikke da, ville jeg sendt en sms ala den du skrev her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pottah skrev:

Åååh vanskelig.
Jeg synes det er suupervanskelig å gi noen space uten å kontakte han.

Men jeg hadde nok ringt kanskje sånn klokken 17 om han ikke har svart.
Svarer han ikke da, ville jeg sendt en sms ala den du skrev her.

Fikk svar, han kommer hit i dag 😁 Herregud så mye vi bekymrer oss uten å behøve 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Inwe skrev:

Fikk svar, han kommer hit i dag 😁 Herregud så mye vi bekymrer oss uten å behøve 😂

Hah, vet akkurat hvordan det er. Man tenker så mange rare tanker når man ikke får svar med en gang!

I dag fikk jeg heldigvis den koselige god morgen-meldingen. Han savner meg, fullt av hjerter :-D fem uker til vi ses igjen. Aaah!

Anonymkode: c4d81...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og hører på CD-en hans og kommer på noe han gjorde sist jeg var på en av konsertene hans. Han sang favorittsangen min, som er en kjærlighetssang, og sa før sangen "jeg har visst glemt å si at jeg elsker deg, så da synger jeg denne sangen" og jeg VET ikke hva han mente med det, men altså :P
Det er jo så romantisk at det er merkelig at det fortsatt er en mellomfase dette her :P men men.. forhold er det i hvert fall ikke akkurat nå, så det må vel nesten defineres som mellomfase likevel. Aah, dette her altså. 

Anonymkode: c4d81...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter og hører på CD-en hans og kommer på noe han gjorde sist jeg var på en av konsertene hans. Han sang favorittsangen min, som er en kjærlighetssang, og sa før sangen "jeg har visst glemt å si at jeg elsker deg, så da synger jeg denne sangen" og jeg VET ikke hva han mente med det, men altså :P
Det er jo så romantisk at det er merkelig at det fortsatt er en mellomfase dette her :P men men.. forhold er det i hvert fall ikke akkurat nå, så det må vel nesten defineres som mellomfase likevel. Aah, dette her altså. 

Anonymkode: c4d81...08a

Han mente det antaglig for deg, samt resten av de andre som han har mellomfase med.

Anonymkode: 09822...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han mente det antaglig for deg, samt resten av de andre som han har mellomfase med.

Anonymkode: 09822...d6e

Det var ikke snilt sagt. Vet at han ikke holder på med andre av de som var på konserten. 

Det er ikke han som har bedt om at vi ikke skal være i et forhold. Det er begge som ønsker det, så det er ikke som om jeg føler meg brukt eller noe. Vi er klare på hva dette er, men det må da være lov å ha romantikk likevel?

Anonymkode: c4d81...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke snilt sagt. Vet at han ikke holder på med andre av de som var på konserten. 

Det er ikke han som har bedt om at vi ikke skal være i et forhold. Det er begge som ønsker det, så det er ikke som om jeg føler meg brukt eller noe. Vi er klare på hva dette er, men det må da være lov å ha romantikk likevel?

Anonymkode: c4d81...08a

Helt enig, man behøver da ikke være sammen selv om begge har følelser og romantikken er der. Her er det han som ikke vil ha et forhold enda, da de tidligere forholdene hans har gått alt for fort. Men jeg ser da allikevel at jeg er den eneste og han sier han liker meg på alle måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brontosaurus

Laget meg bruker bare for å skrive her, jeg holder på å sprekke. Må bare skrive et lite hjertesukk her inne så jeg ikke tar kontakt med han jeg er så glad i..

Mellomfasen er over, vi har møttes i 7 måneder, og nå har han flyttet til andre siden av verden og vil ikke ha kontakt. Han har slettet meg fra alle sosiale medier og har sagt fra at han er ferdig med dette nå.

Det gjør så utrolig vondt. Jeg har egentlig lurt meg selv, siden jeg visste at han skulle flytte. Han sa det allerede på første date. Jeg vil egentlig ikke innrømme det, men jeg har hatt et håp om at han skulle droppe det. At han ble så knyttet til meg at han ikke klarte å dra. Haha, utrolig egoistisk og oppblåst av meg. Men jeg har ikke sagt dette til han, jeg har bare støttet flytteplanene.

Jeg vet at han er glad i meg, at jeg er den første han har følt noe som helst for på 7 år. Han valgte jo å innlede et forhold til meg på tross av at han visste det ville bli vondt. Jeg vet han satt pris på meg, kompisgjengen hans inviterer meg fortsatt på ting selv om han har dratt, jeg har tilbragt mange dager hos familien hans i sommer, han har vist meg frem offentlig, "alle" visste at det var oss, han har tatt mye initiativ og også lent seg på meg når han ikke har hatt det lett. Alt dette er tegn på at jeg var viktig for han, men tvilen kommer likevel snikende; han valgte jo tross alt å flytte, og han valgte å kutte meg ut i stedet for å ha avstandsforhold.

Først og fremst føler jeg meg dumpet, men jeg blir veldig forrvirret av tanken på at vi avsluttet fordi vi måtte, ikke fordi vi ikke passet sammen eller ikke hadde følelser. Blir du dumpet pga. mangel på følelser er det enklere å akseptere det og gå videre. Da finnes det ikke en alternativ løsning. Er redd jeg skal vente på han det året han er borte..

Er det i det hele tatt mulig at han hadde sterke følelser for meg, når han drar fra meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...