Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aww, sendte meld om at jeg ikke fikk sove, og han svarte at han spilte konsert, men at han skulle synge en nattasang til meg, så ringte han fra scenen og sa til publikum "denne er til deg som ikke får sove i natt" og sang en kjærlighetssang. Ah, han er så romantisk hele tiden *smelt*

Anonymkode: c4d81...08a

Ok... Hvorfor er dere i mellomfase? Han vil ikke være kjæresten din? 

Anonymkode: 646df...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok... Hvorfor er dere i mellomfase? Han vil ikke være kjæresten din? 

Anonymkode: 646df...522

Jo, det vil han, men vi får ikke bodd i samme land på et par år, og er usikre på om vi greier å ha avstandsforhold så lenge.. men hvis ting fortsatt er bra når vi får mulighet til å flytte, har vi tenkt å gjøre det.

Anonymkode: c4d81...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Inwe skrev:

OK.. Men som sagt vet ikke du hele historien. Jeg har lest mine egne innlegg og synes de kommer med er godt bilde av situasjonen. Det er godt mulig det ikke blir oss, selvsagt, men jeg vet jeg ikke blir brukt. Både ting han sier og gjør tilsier at han har like sterke følelser som meg. Jeg kan se det på blikkene hans. Jeg vet det av det faktum at han dropper ting som er viktig for han for å være med meg. Det er da virkelig ikke sånn at han ikke har et bosted og at han ikke har penger og derfor bruker meg for et sted å være og å få mat. Grunnen til at han ikke betaler leie hos meg er at han ikke bor hos meg, han har en egen leilighet han betaler leie på.

Han blir sjalu på andre menn jeg henger med, han tar hensyn til ting jeg ikke liker at han gjør. Han jobber faktisk for å holde på meg. Hadde livssituasjonen hans vært en annen hadde vi vært sammen nå. Han slumper ut med ting han egentlig ikke vil si enda (som at han har følelser.. Tilogmed at han elsker meg), da han ikke vet hvor han er om en månede. Han har hatt nok damer som har holdt han tilbake fra det han vil, og på grunn av en jobbsituasjon som kan være veldig positiv for meg kan ikke jeg dra noe sted før jeg vet om jeg får stillingen. 

Jeg har fulgt med på det du har skrevet her en stund.
Og jeg kan forstå hvorfor det kan virke håpløst utenifra.
Men jeg har trua på dere! Han gjør sikkert veldig mange ting som viser hvor mye han bryr seg, men det blir vanskelig å få frem her, fordi man ofte må kjenne personen for å forstå hvorfor det viser at vedkommende bryr seg at han gjør en spesifikk ting.
Og det er faktisk ikke alle som leter etter en kjæreste, iallefall ikke en som bor langt unna eller andre ting som gjør det komplisert.
Min kjæreste ville for eksempel ikke være i et avstandsforhold, og derfor tok det ganske lang tid før vi faktisk ble sammen. For noen tar det lang tid å tørre å hoppe ut i noe som statistisk sett ikke kommer til å fungere (avstandsforhold for eksempel).
Men gi det tid. Jeg tenkte iallefall at jeg ikke ville avslutte mellomfasen før jeg var helt sikker på at ting ikke kom til å fungere. Om det kom til å føre til at jeg "kastet bort" 3 måneder på et forhold som ikke førte noen steder, så fikk det bare være. Det finnes få ting som er verre enn å lure på "hva hvis" jeg bare ga det mer tid osv.

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aww, sendte meld om at jeg ikke fikk sove, og han svarte at han spilte konsert, men at han skulle synge en nattasang til meg, så ringte han fra scenen og sa til publikum "denne er til deg som ikke får sove i natt" og sang en kjærlighetssang. Ah, han er så romantisk hele tiden *smelt*

Anonymkode: c4d81...08a

Åshit, så romantisk :hjerte:

 

Jeg er endelig ute av mellomfasen, hurra:strix:
Det tok et halvt år, men endelig spurte han om jeg ville være kjæresten hans :biggrin:
Det var ikke egentlig så veldig farlig for meg å være kjærester, men de siste ukene startet det å plage meg litt. 
På et tidspunkt blir det litt sånn "Okei, men hvorfor vil han ikke være kjæresten min?"
Kort fortalt har han mange jentevenner, og noen av dem er tidligere fuckfriends. Sammen med at han ikke ville være kjærester, trigget det usikkerheten min. 

Mot slutten sa jeg at jeg ikke forstår hvorfor han ikke vil være et par. Da sa han at han har det bra sånn som vi har det nå, og det virker bare som det blir mer "plikter" av å bli sammen, så "overbevis meg om at vi burde bli kjærester da Pottah. Du skal bli advokat det blir jobben din å overbevise folk". Så jeg lagde en powerpoint, med grafer og pie-chart og alt mulig, og noen dager etter spurte han om jeg ville være kjæresten hans. 


Powerpoint folkens, når har powerpoint sist skuffet dere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Pottah skrev:

Jeg har fulgt med på det du har skrevet her en stund.
Og jeg kan forstå hvorfor det kan virke håpløst utenifra.
Men jeg har trua på dere! Han gjør sikkert veldig mange ting som viser hvor mye han bryr seg, men det blir vanskelig å få frem her, fordi man ofte må kjenne personen for å forstå hvorfor det viser at vedkommende bryr seg at han gjør en spesifikk ting.
Og det er faktisk ikke alle som leter etter en kjæreste, iallefall ikke en som bor langt unna eller andre ting som gjør det komplisert.
Min kjæreste ville for eksempel ikke være i et avstandsforhold, og derfor tok det ganske lang tid før vi faktisk ble sammen. For noen tar det lang tid å tørre å hoppe ut i noe som statistisk sett ikke kommer til å fungere (avstandsforhold for eksempel).
Men gi det tid. Jeg tenkte iallefall at jeg ikke ville avslutte mellomfasen før jeg var helt sikker på at ting ikke kom til å fungere. Om det kom til å føre til at jeg "kastet bort" 3 måneder på et forhold som ikke førte noen steder, så fikk det bare være. Det finnes få ting som er verre enn å lure på "hva hvis" jeg bare ga det mer tid osv.

Åshit, så romantisk :hjerte:

 

Jeg er endelig ute av mellomfasen, hurra:strix:
Det tok et halvt år, men endelig spurte han om jeg ville være kjæresten hans :biggrin:
Det var ikke egentlig så veldig farlig for meg å være kjærester, men de siste ukene startet det å plage meg litt. 
På et tidspunkt blir det litt sånn "Okei, men hvorfor vil han ikke være kjæresten min?"
Kort fortalt har han mange jentevenner, og noen av dem er tidligere fuckfriends. Sammen med at han ikke ville være kjærester, trigget det usikkerheten min. 

Mot slutten sa jeg at jeg ikke forstår hvorfor han ikke vil være et par. Da sa han at han har det bra sånn som vi har det nå, og det virker bare som det blir mer "plikter" av å bli sammen, så "overbevis meg om at vi burde bli kjærester da Pottah. Du skal bli advokat det blir jobben din å overbevise folk". Så jeg lagde en powerpoint, med grafer og pie-chart og alt mulig, og noen dager etter spurte han om jeg ville være kjæresten hans. 


Powerpoint folkens, når har powerpoint sist skuffet dere?

Endelig noen som kan se litt forbi det som går an å formidle over tekst. Jeg vet ikke om det blir oss, men så lenge jeg vet han også har følelser for meg vil jeg ikke gi opp. Nettopp på grunn av den "hva hvis jeg holdt ut lenger?" Så da får det bare være sånn om jeg "kaster bort" et halvt år av livet mitt og ender opp såra.

Han dro en tur til hjemstedet sitt i går (skulle visst tilbake i dag, så aner ikke helt hvor han er nå). Tenkte å ikke forstyrre han så mye med meldinger og slikt der da han antagelig bruker all tid på venner. Fikk plutselig ut av det blå "tenker på deg 😘." Så da ble det plutselig ikke så ensomt hjemme lenger allikevel 😂

Lager powerpoint i kveld 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Inwe skrev:

Endelig noen som kan se litt forbi det som går an å formidle over tekst. Jeg vet ikke om det blir oss, men så lenge jeg vet han også har følelser for meg vil jeg ikke gi opp. Nettopp på grunn av den "hva hvis jeg holdt ut lenger?" Så da får det bare være sånn om jeg "kaster bort" et halvt år av livet mitt og ender opp såra.

Han dro en tur til hjemstedet sitt i går (skulle visst tilbake i dag, så aner ikke helt hvor han er nå). Tenkte å ikke forstyrre han så mye med meldinger og slikt der da han antagelig bruker all tid på venner. Fikk plutselig ut av det blå "tenker på deg 😘." Så da ble det plutselig ikke så ensomt hjemme lenger allikevel 😂

Lager powerpoint i kveld 😂😂

Jeg tenker at nå har du uansett så mye følelser, at såra blir du uansett om du blir dumpa nå eller om et halvt år.
Åååh, sånne meldinger er det koseligste jeg vet om <3 
Haha, bare si ifra hvis jeg skal sende deg min :fnise:

Selv om jeg ikke offisielt er i en mellomfase lenger, så bruker jeg anledningen til å syte litt.
- Speideren blir prioritert over meg i september, så får ikke sett han før oktober. 
- Han er på speidertur  i helgen, så får mest sannsynlig ikke snakket noe på telefon eller skype.
- Vi snakket sammen i går kveld. Jeg klagde over familieproblemer. Han mente løsningen er enkel, og ble irritert fordi jeg klagde over det. Jeg ble irritert fordi han ble irritert. Og nå er jeg usikker og sårbar og redd for at han skal finne seg noen andre på speidertur. Føles akkurat ut som i mellomfasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pottah skrev:

Jeg tenker at nå har du uansett så mye følelser, at såra blir du uansett om du blir dumpa nå eller om et halvt år.
Åååh, sånne meldinger er det koseligste jeg vet om <3 
Haha, bare si ifra hvis jeg skal sende deg min :fnise:

Selv om jeg ikke offisielt er i en mellomfase lenger, så bruker jeg anledningen til å syte litt.
- Speideren blir prioritert over meg i september, så får ikke sett han før oktober. 
- Han er på speidertur  i helgen, så får mest sannsynlig ikke snakket noe på telefon eller skype.
- Vi snakket sammen i går kveld. Jeg klagde over familieproblemer. Han mente løsningen er enkel, og ble irritert fordi jeg klagde over det. Jeg ble irritert fordi han ble irritert. Og nå er jeg usikker og sårbar og redd for at han skal finne seg noen andre på speidertur. Føles akkurat ut som i mellomfasen

Jeg vet, smelter helt av de meldingene. Særlig når jeg ikke har sendt noe først. 

Nå er han din, da holder han seg til deg. La han ha det gøy på speidertur, så kommer han hjem til deg igjen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Inwe skrev:

Jeg vet, smelter helt av de meldingene. Særlig når jeg ikke har sendt noe først. 

Nå er han din, da holder han seg til deg. La han ha det gøy på speidertur, så kommer han hjem til deg igjen ☺️

Åh takk. 
Jeg vet det jo egentlig. Men jeg trengte skikkelig å høre det akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pottah skrev:

Åh takk. 
Jeg vet det jo egentlig. Men jeg trengte skikkelig å høre det akkurat nå.

Man trenger det innimellom 😊 Han brukte et halvt år på å bli sammen med deg, selvfølgelig vil han ha deg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kan kanskje/muligens/forhåpentligvis si jeg er i startgropen av en mellomfase. Han tar en del kontakt med meg, men føler meg så utrolig kjedelig person. Venter bare på melding :pasha:

Anonymkode: 35606...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan kanskje/muligens/forhåpentligvis si jeg er i startgropen av en mellomfase. Han tar en del kontakt med meg, men føler meg så utrolig kjedelig person. Venter bare på melding :pasha:

Anonymkode: 35606...66a

Dvs at du aldri tar kontakt med han? Derfor du er kjedelig?

Anonymkode: 30285...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hallo!

Jente 29 her :) Jeg har et problem når jeg dater fyrer jeg er interessert i, jeg blir så stressa! Haha. Er egentlig ikke morsomt, for jeg blir sliten og usikker av meg selv.. Når jeg er i datefasen med en fyr blir jeg så sykt usikker og hvis jeg ikke hører noe på noen dager, han blir venn med en annen jente på facebook eller noe sånt blir jeg regelrett lei meg og er sikker på at han har møtt en ny, jeg har gjort noe feil eller at han ikke er interessert mer.. Noen med noen tips?

Anonymkode: b99f9...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎10‎.‎07‎.‎2016 at 23.31, AnonymBruker skrev:

Min mellomfase er avsluttet, av meg 😔 Det ble for vanskelig, og jeg følte at det var jeg som "drev" hele "forholdet", i den grad man kan kalle det det... Han har så mye egne greier han må finne ut av, jeg følte meg lite viktig, og det er ikke rett...

så, selvpåført kjærlighetssorg her i gården. Han ble også veldig lei seg, men kunne ikke tilby meg "gull og grønne skoger" akkurat nå heller... Jeg er glad for at han er ærlig om det, men det at han hevder å ha sterke følelser for meg gjør dette enda vanskeligere... The one that got away 💔

Anonymkode: 646df...522

Hvis de sterke følelsene hans ikke kommer til uttrykk på en måte du oppfatter som kjærlighet hjelper det jo ikke.  Da kunne du like gjerne vært sammen med en som ikke brydde seg.  Din opplevelse hadde vært den samme.

I tillegg mye issues...  her tror jeg du slapp unna trøbbel.  Bra jobba, selv om jeg skjønner det er veldig trist.  Klem på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Var på en vellykket date med en fyr og fikk melding av han dagen etter. Vi holdt så kontakten på meldinger en ukes tid, foruten noen dager da han besøkte en kompis. Når han kom hjem igjen inviterte jeg han på en konsert som skulle være to dager etter, men da kunne han ikke (og virket oppriktig leiseg for at han ikke kunne bli med). Nå har det gått fire dager siden jeg inviterte han og har ikke hørt noe fra han siden. Begynner å bli stresset, jeg :bond: 

Skal jeg avvente å se om han kontakter meg, eller skal jeg sende han en melding igjen om et par dager? Føler meg så masete siden jeg har tatt insj til to dater nå uten at han har gjort det :icon_frown: 

Anonymkode: 35606...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Var på en vellykket date med en fyr og fikk melding av han dagen etter. Vi holdt så kontakten på meldinger en ukes tid, foruten noen dager da han besøkte en kompis. Når han kom hjem igjen inviterte jeg han på en konsert som skulle være to dager etter, men da kunne han ikke (og virket oppriktig leiseg for at han ikke kunne bli med). Nå har det gått fire dager siden jeg inviterte han og har ikke hørt noe fra han siden. Begynner å bli stresset, jeg :bond: 

Skal jeg avvente å se om han kontakter meg, eller skal jeg sende han en melding igjen om et par dager? Føler meg så masete siden jeg har tatt insj til to dater nå uten at han har gjort det :icon_frown: 

Anonymkode: 35606...66a

Jeg vet det er dritvanskelig, men jeg hadde latt være å ta mer kontakt nå, ballen er hos han nå. Han vet jo nå at du er interessert, så hvis han er interessert, så vil han gi lyd fra seg. (Jeg tenker han burde gi lyd fra seg innen maks et par uker, etter det tror jeg at jeg hadde gått videre). 

Anonymkode: 036c8...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det er dritvanskelig, men jeg hadde latt være å ta mer kontakt nå, ballen er hos han nå. Han vet jo nå at du er interessert, så hvis han er interessert, så vil han gi lyd fra seg. (Jeg tenker han burde gi lyd fra seg innen maks et par uker, etter det tror jeg at jeg hadde gått videre). 

Anonymkode: 036c8...d40

Takk for svar! River meg i håret her. Jeg er litt enig i det du sier, men samtidig er det er jo han som har tatt kontakt på melding tidligere da, men jeg som har tatt insj til og møtes. Om jeg tar kontakt på melding en gang så er ikke det noen krise tenker jeg. Men da er det slutt altså :laugh: Eller tenker jeg feil? haha

Anonymkode: 35606...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2016 den 10.36, AnonymBruker skrev:

Jo, det vil han, men vi får ikke bodd i samme land på et par år, og er usikre på om vi greier å ha avstandsforhold så lenge.. men hvis ting fortsatt er bra når vi får mulighet til å flytte, har vi tenkt å gjøre det.

Anonymkode: c4d81...08a

Hei! Du har kanskje skrevet lengre opp i tråden, men den er jo så lang å lese gjennom! Men hvilke "regler" har dere i tiden fremover, siden det ikke passer å bli sammen nå? Er det fritt fram og at dere kan date andre og heller ha kontakt/møtes når det passer? Hvordan merker du at det kanskje er kjærestepotensiale og ikke bare en som roter rundt?
Heier på dere og håper det klaffer på et senere tidspunkt og at dere kan bli sammen da :) 

Anonymkode: 87580...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke i mellomfasen mer!  Har ikke skrevet her inne på evigheter,  men den siste tiden har han tydelig fått mer følelser for meg.  De gode sidene hans kommer bare mer og mer frem.  Han er helt fantastisk,  veldig omtenksom. Han stiller opp når jeg er syk,  tar meg med på kino og hotell,  holder rundt meg hele natta,  passer på meg hvis jeg er engstelig,  tar mye hensyn i forhold til fortiden min,  lager middag til meg, tar meg med på romantiske fjellturer,  gir meg massasje,  koser og stryker på meg hele tiden,  gir mye komplimenter og så mye mer.  Han sier han savner meg og at han er glad i meg.  Han føler vi har vært i et forhold lenge,  men jeg har holdt litt tilbake fordi han ikke har vært forelska. Men vi snakket om det i forrige uke,  og han er forelska nå,  så ble vi sammen da ❤️ Vi har holdt på i nesten 6 måneder,  jeg synes det er ganske kort tid,  men ser mange her synes det er veldig lang tid? 

 

Også føler jeg meg ikke bra nok for han.  Han er helt fantastisk og gjør så mye for meg.  Jeg bare ligger i armkroken hans,  jeg . . 

-Fia

Anonymkode: 6e03d...ced

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i mellomfasen mer!  Har ikke skrevet her inne på evigheter,  men den siste tiden har han tydelig fått mer følelser for meg.  De gode sidene hans kommer bare mer og mer frem.  Han er helt fantastisk,  veldig omtenksom. Han stiller opp når jeg er syk,  tar meg med på kino og hotell,  holder rundt meg hele natta,  passer på meg hvis jeg er engstelig,  tar mye hensyn i forhold til fortiden min,  lager middag til meg, tar meg med på romantiske fjellturer,  gir meg massasje,  koser og stryker på meg hele tiden,  gir mye komplimenter og så mye mer.  Han sier han savner meg og at han er glad i meg.  Han føler vi har vært i et forhold lenge,  men jeg har holdt litt tilbake fordi han ikke har vært forelska. Men vi snakket om det i forrige uke,  og han er forelska nå,  så ble vi sammen da ❤️ Vi har holdt på i nesten 6 måneder,  jeg synes det er ganske kort tid,  men ser mange her synes det er veldig lang tid? 

 

Også føler jeg meg ikke bra nok for han.  Han er helt fantastisk og gjør så mye for meg.  Jeg bare ligger i armkroken hans,  jeg . . 

-Fia

Anonymkode: 6e03d...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...