Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, OppNedPåAlt skrev:

 

Ja, det blir vel det. Jeg har mest lyst å få avsluttet det helt konkret, men føler det blir litt "masete" å allerede komme med enten eller valg. Silent mode activated.

Bra, selv om du kanskje vil ha en avklaring kan det hende at et press om det vil styre han lenger vekk fra deg. For nå kan det hende at han sitter litt på gjerdet, og at du trekker deg tilbake kan få han til å tenke seg om. Er han en bra fyr er han vel verdt å vente på (i så fall). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, padawan skrev:

ut ifra det du har skrevet vedder jeg en tier på at han ikke tar kontakt for ny date. 

Godt mulig.

2 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Bra, selv om du kanskje vil ha en avklaring kan det hende at et press om det vil styre han lenger vekk fra deg. For nå kan det hende at han sitter litt på gjerdet, og at du trekker deg tilbake kan få han til å tenke seg om. Er han en bra fyr er han vel verdt å vente på (i så fall). 

Ja, det er sant :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i mellomfasen, og her ser det ut til at jeg blir en stund. Forsøkte å få avklart litt hva vi er, eller hva han ser for seg at vi skal være, men fikk ikke noe konkret svar. 

 

Jaja. 

Anonymkode: 930cf...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/24/2017 den 21.53, AnonymBruker skrev:

^ samme her.. 7 måneder and still going.

Anonymkode: 5497b...e4a

Og det gidder du, fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, sol87 skrev:

Og det gidder du, fordi?

Fordi "jeg er så bra, fortjener det aller beste" og fordi jeg bare "må gi han litt tid". En fantastisk type egentlig, men dating i 2017 er bra fucka...

Anonymkode: 5497b...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi "jeg er så bra, fortjener det aller beste" og fordi jeg bare "må gi han litt tid". En fantastisk type egentlig, men dating i 2017 er bra fucka...

Anonymkode: 5497b...e4a

Nei, det er ikke dating i 2017 som er fucka, det er det han sier som er fucka. Man klarer å finne ut av hva man vil på 7 måneder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sol87 skrev:

Nei, det er ikke dating i 2017 som er fucka, det er det han sier som er fucka. Man klarer å finne ut av hva man vil på 7 måneder. 

Jo.. jeg ser den. Jeg har aldri hatt det som med han - når ting et bra. Håper det et verdt å vente på. Har gitt han et dusin muligheter til å gå, men han vil ikke avslutte. Nysingel, har behov for å gjøre litt det han vil.. jeg håper bare. Føler jeg blir like lei meg om jeg bare går, som jeg blir om han dumper meg om to måneder... 

Anonymkode: 5497b...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo.. jeg ser den. Jeg har aldri hatt det som med han - når ting et bra. Håper det et verdt å vente på. Har gitt han et dusin muligheter til å gå, men han vil ikke avslutte. Nysingel, har behov for å gjøre litt det han vil.. jeg håper bare. Føler jeg blir like lei meg om jeg bare går, som jeg blir om han dumper meg om to måneder... 

Anonymkode: 5497b...e4a

Han er ikke nysingel hvis dere har holdt på i 7 måneder, han vil bare ha muligheten til å ligge med andre. Det virker i alle fall sånn på meg. Jeg prøver ikke å være slem altså, men jeg sier bare det folk burde sagt til meg en gang for en god del år siden. :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sol87 skrev:

Han er ikke nysingel hvis dere har holdt på i 7 måneder, han vil bare ha muligheten til å ligge med andre. Det virker i alle fall sånn på meg. Jeg prøver ikke å være slem altså, men jeg sier bare det folk burde sagt til meg en gang for en god del år siden. :/

Det oppfattes ikke som slemt, jeg trenger alle perspektiver jeg kan få! Så takk! Vi har ikke sex med andre, vi er eksklusive sånn sett.. 

Anonymkode: 5497b...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg er riktignok mann men synes det er sært å holde på med noen i 7 måneder uten å komme ut av mellomfasen. Vil han ikke "ta den ut" med deg nå synes jeg du skal ditche han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, padawan skrev:

Jeg er riktignok mann men synes det er sært å holde på med noen i 7 måneder uten å komme ut av mellomfasen. Vil han ikke "ta den ut" med deg nå synes jeg du skal ditche han. 

Takk for svar. Jeg forstår synspunktet ditt, og ville sagt akkurat det samme til andre. Hvorfor er det likevel så vanskelig? Jeg tror oppriktig på at han bare få orden på ting og få føle litt på friheten - til tross for langt forhold bak seg, så tror jeg han har delvis forpliktelsesvansker akkurat nå. Samtidig - hvorfor går han ikke når han har fått muligheten? Hvorfor fortjener jeg det beste? Jeg gir han ikke bare gull og grønne skoger, og hopper når han sier hopp, så jeg er ikke bare "enkel" å holde ut med heller..

Anonymkode: 5497b...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde noe på gang, og vi ble faktisk sammen idag! JUHU :D :D :D 

Anonymkode: 40770...bf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg forstår synspunktet ditt, og ville sagt akkurat det samme til andre. Hvorfor er det likevel så vanskelig? Jeg tror oppriktig på at han bare få orden på ting og få føle litt på friheten - til tross for langt forhold bak seg, så tror jeg han har delvis forpliktelsesvansker akkurat nå. Samtidig - hvorfor går han ikke når han har fått muligheten? Hvorfor fortjener jeg det beste? Jeg gir han ikke bare gull og grønne skoger, og hopper når han sier hopp, så jeg er ikke bare "enkel" å holde ut med heller..

Anonymkode: 5497b...e4a

Dette er jo bare en haug av dårlige unnskyldninger du dikter opp for å føle deg bedre. Beklager, men du virker veldig naiv om du oppriktig tror at en fyr som virkelig er interessert lar deg vente i 7 mnd (og mer..). Etter 7 mnd er man som regel rimelig forelska og han her vil ikke bli kjæresten din fordi han "var i et langt forhold".. LOL! 😂 Vi har alle vært der du er nå, du er der nå, så ikke like lett å se det klart, men jeg skal love deg at du er glemt, forpliktelsesangsten er glemt og det at han "trenger å føle på singellivet" er glemt i det øyeblikket han møter drømmedama. 

Anonymkode: 036c8...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎04‎.‎2017 den 12.44, padawan skrev:

ut ifra det du har skrevet vedder jeg en tier på at han ikke tar kontakt for ny date. 

Tror jeg må få den tieren.

Ble bedt med på kino. Jeg skrev jeg var overrasket fordi han virket uinteressert. Han var litt redd for å virke overivrig ved å ta for mye initiativ og så ble det kanskje litt teit. Jeg sa at jeg synes han virker som en veldig OK person, at jeg har lyst å bli bedre kjent med han, men at jeg ikke har behov for å spille spill, så hvis vi bare kan være litt mer dirkete så hadde det vært fint.

Har ikke fått svart på det, så får se.

Jeg har egentlig ikke lyst å komplisere ting ved å "play hard to get" og alt det der, det er så mye enklere å være tydelig og litt direkte. Håper han også skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan

Gir deg den med glede. Bra han tok initiativ. ;)

 

Det er mye spill og "regler" ute og går ifm dating som folk tror de må forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
33 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Tror jeg må få den tieren.

Ble bedt med på kino. Jeg skrev jeg var overrasket fordi han virket uinteressert. Han var litt redd for å virke overivrig ved å ta for mye initiativ og så ble det kanskje litt teit. Jeg sa at jeg synes han virker som en veldig OK person, at jeg har lyst å bli bedre kjent med han, men at jeg ikke har behov for å spille spill, så hvis vi bare kan være litt mer dirkete så hadde det vært fint.

Har ikke fått svart på det, så får se.

Jeg har egentlig ikke lyst å komplisere ting ved å "play hard to get" og alt det der, det er så mye enklere å være tydelig og litt direkte. Håper han også skjønner det.

Tenkte det nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg forstår synspunktet ditt, og ville sagt akkurat det samme til andre. Hvorfor er det likevel så vanskelig? Jeg tror oppriktig på at han bare få orden på ting og få føle litt på friheten - til tross for langt forhold bak seg, så tror jeg han har delvis forpliktelsesvansker akkurat nå. Samtidig - hvorfor går han ikke når han har fått muligheten? Hvorfor fortjener jeg det beste? Jeg gir han ikke bare gull og grønne skoger, og hopper når han sier hopp, så jeg er ikke bare "enkel" å holde ut med heller..

Anonymkode: 5497b...e4a

Han får alt han trenger, hvorfor skal han forplikte seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg forstår synspunktet ditt, og ville sagt akkurat det samme til andre. Hvorfor er det likevel så vanskelig? Jeg tror oppriktig på at han bare få orden på ting og få føle litt på friheten - til tross for langt forhold bak seg, så tror jeg han har delvis forpliktelsesvansker akkurat nå. Samtidig - hvorfor går han ikke når han har fått muligheten? Hvorfor fortjener jeg det beste? Jeg gir han ikke bare gull og grønne skoger, og hopper når han sier hopp, så jeg er ikke bare "enkel" å holde ut med heller..

Anonymkode: 5497b...e4a

Men hva slags frihet er det da, når han ikke ligger med andre? Jeg forstår ikke helt hva han har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...