Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme her, jeg møtte en dame på nettet, og aldersforskjellen var i grenseland grensesprengende stor. Jeg som da var den eldre part burde kanskje ha tenkt over det 2 ganger, men vi Skypa jo døgnet rundt på cam så ja, det var vår mellom-fase. Så hu kom på besøk rakk vi nesten ikke ta av oss klærne og rett i bingen, og der ble vi.. en god stund lol... For dere som har en slik mellomfase, endre den til magefølelse, skape så mye kontakt fra starten som mulig, og vise en interesse, så blir kontakten sterk fra starten av, og da finner man ut mye fortere hvem man er, og hvor man har hverandre, tror jeg da.

Men for vår del, så var det smakk med en gang, og hvordan det ble slutt er en annen historie, men det var vel greit for oss begge. Det var for det meste gode minner, så det var ikke bortkasta. Og det er vel sånn det bør være. Nei så intuisjon/magefølelse om dere er i tvil forteller det meste, med litt erfaring med mennesker og noen år på nakken kan man fort bli instant menneskekjenner på den måten.

Samme gjorde vi. Men pga tid og avstand er vi på en måte fortsatt i mellomfasen. Men det var en utrolig bra start og vi har fortsatt med dette. Så fort han kommer inn døra her. Digger det. Håper det fortsetter slik. Vil ha mer av den mannen. Datet i ca tre måneder nå. Eller. Vi har vel aldri datet. Bare treffer hverandre så fort vi har tid.

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme gjorde vi. Men pga tid og avstand er vi på en måte fortsatt i mellomfasen. Men det var en utrolig bra start og vi har fortsatt med dette. Så fort han kommer inn døra her. Digger det. Håper det fortsetter slik. Vil ha mer av den mannen. Datet i ca tre måneder nå. Eller. Vi har vel aldri datet. Bare treffer hverandre så fort vi har tid.

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Da er det jo bare å dyrke det forholdet videre om det fungerer bra på avstand som det gjør. Så får dere tiden til å finne ut av hvor dere går videre eller noe i den dur, det finner jo dere ut av. Er jo ikke værre enn det! Have fun og lykke til! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo bare å dyrke det forholdet videre om det fungerer bra på avstand som det gjør. Så får dere tiden til å finne ut av hvor dere går videre eller noe i den dur, det finner jo dere ut av. Er jo ikke værre enn det! Have fun og lykke til! :danse:

Takk. Ja snart vil vi få mer tid til hverandre. Noe jeg ser veldig frem til. Tror jaggumeg han liker meg også gitt :)

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor jeg har han jeg treffer. Om vi i det hele tatt er i mellomfasen. Han er totalt gentleman når vi er sammen. Men vi snakker ikke om fremtid eller lignende. Blir bare kjent liksom. Date 4 ble det sex mens date nr 5 fikk jeg et kun kyss på kinnet. Han tok initiativet til sist så derfor tenkte jeg å invitere til date 6 i dag. Men jeg er veldig redd for å bli avvist - han er SÅ kjekk, både av person og utseende. Følte at jeg kunne slappe av og være meg selv forrige gang vi traff hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mellomfase med skolebøkene/studiene mine. Ikke noe enkelt  :jolie::fnise:
Men neida joda.. Ingen mellomfase her gitt, har vel egentlig ikke vært noe siden jeg ble singel i fjor. Faller bare for de som til syvende og sist stikker halen mellom beina og stikker. Men det er kanskje like så greit, merker at studiene tar sin tid - og da syns jeg det er veldig greit å få ha huet fult av skolerelaterte greier fremfor en tonn med masse føleleser og slikt noe... :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du her enda? :laugh:

4 år siden 😂 men han er vel på formet enda 😂

Anonymous poster hash: 48e82...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg vel kanskje i mellomfasen jeg også da.... :rodme:

1. date i går, med en fyr jeg fikk match med på Sukker på fredag, og meldingene har bare flydd mellom oss siden da. Var livredd før daten i går for at jeg hadde for høye forventninger. Men når jeg så han... Wow! :rodmer:

Han var enda kjekkere enn på bildene. Og utrolig hyggelig! Var en litt kort date, men vi rakk å snakke masse! Og det var ikke vanskelig å konkludere at dette er en mann jeg veldig lett kan komme til å forelske meg i....

Var et eneste stort smil når jeg dro derfra, men samtidig rimelig nervøs siden vi ikke avtalte noe nytt, ble bare "vi snakkes"... Dro nesten rett på trening, og når jeg var ferdig så lå det hele to meldinger og ventet på meg fra han! :hoppendeglad:  Og ja, det blir ny date! :jepp:  Tid og sted ikke avgjort da vi begge har barn å ta hensyn til. Men ja, går rundt og gliser som en annen tulling her i dag, eller svever rundt...



Anonymous poster hash: c7c23...b95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomfasehelvete :P

Jeg har måtte vente på at han i noen uker pga jobb langt unna. Men nå som han endelig er tilbake så aner jeg ikke hva som skjer. Han dro rett til meg og ble hos meg et døgn. Men han virket fjern. Så nå har jeg pusha han litt. Sagt klart fra at jeg vil ha han og at jeg liker han. Han sa bare "vi får ta det som det kommer" :(

Han skal få tenke seg om en dag eller to (måtte reise vekk på jobb igjen og er ikke hjemme før sent i kveld så litt dumt at jeg tok det nå som han drukner i jobb). Men jeg må ha et klarere svar. Enten eller. Ingen mellomting. Planen er jo en helg sammen om et par uker. Jeg burde kanskje ha venter til da men jeg er lei av å vente :(

Au au gjør vondt i hjertet, hodet og magen. Nå er jeg bare redd. Denne mannen ga meg alt jeg ville ha i våres og sommer. Det var en het og fin romanse. Han har gjort så mye som tilsier at han ville ha meg. Så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Eller skjer.

Men det er vel en slags game over?

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomfasehelvete :P

Jeg har måtte vente på at han i noen uker pga jobb langt unna. Men nå som han endelig er tilbake så aner jeg ikke hva som skjer. Han dro rett til meg og ble hos meg et døgn. Men han virket fjern. Så nå har jeg pusha han litt. Sagt klart fra at jeg vil ha han og at jeg liker han. Han sa bare "vi får ta det som det kommer" :(

Han skal få tenke seg om en dag eller to (måtte reise vekk på jobb igjen og er ikke hjemme før sent i kveld så litt dumt at jeg tok det nå som han drukner i jobb). Men jeg må ha et klarere svar. Enten eller. Ingen mellomting. Planen er jo en helg sammen om et par uker. Jeg burde kanskje ha venter til da men jeg er lei av å vente :(

Au au gjør vondt i hjertet, hodet og magen. Nå er jeg bare redd. Denne mannen ga meg alt jeg ville ha i våres og sommer. Det var en het og fin romanse. Han har gjort så mye som tilsier at han ville ha meg. Så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Eller skjer.

Men det er vel en slags game over?

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Det kan jo hende han bare er veldig sliten av jobb akkurat nå? Men da burde han jo gitt deg et annet svar.

Anonymous poster hash: c7c23...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende han bare er veldig sliten av jobb akkurat nå? Men da burde han jo gitt deg et annet svar.

Anonymous poster hash: c7c23...b95

Jeg har laget en egen tråd på dette. Heter "Hva skjer nå?" Der står samtalen vår. Jeg gir han noen dager på å lande fra noen uker med ekstrem stress. Men det er tungt også. Usikkerheten gnager.

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor jeg har han jeg treffer. Om vi i det hele tatt er i mellomfasen. Han er totalt gentleman når vi er sammen. Men vi snakker ikke om fremtid eller lignende. Blir bare kjent liksom. Date 4 ble det sex mens date nr 5 fikk jeg et kun kyss på kinnet. Han tok initiativet til sist så derfor tenkte jeg å invitere til date 6 i dag. Men jeg er veldig redd for å bli avvist - han er SÅ kjekk, både av person og utseende. Følte at jeg kunne slappe av og være meg selv forrige gang vi traff hverandre.

 

Jeg er nok i mellomfasen ja  :rolleyes:

 

Var på date i går og stemningen er så god! Enda litt famlende for vi er nok litt usikre begge to. Men nå snakker han om neste gang vi treffes allerede samme daten og han sa han kan se på bilen min osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne tråden er perfekt for meg. Jeg er i mellomfasen jeg og. Har hatt noen dater, begge er enige om at vi trives i lag med hverandre. Skal ha ny date nå til helgen. Jeg begynner å se for meg en fremtid med han og det er så skummelt. Har ikke lyst til å bli såret så de fremtidstankene skulle jeg helst vært foruten, selvom man aldri har noen garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellomfasehelvete :P

Jeg har måtte vente på at han i noen uker pga jobb langt unna. Men nå som han endelig er tilbake så aner jeg ikke hva som skjer. Han dro rett til meg og ble hos meg et døgn. Men han virket fjern. Så nå har jeg pusha han litt. Sagt klart fra at jeg vil ha han og at jeg liker han. Han sa bare "vi får ta det som det kommer" :(

Han skal få tenke seg om en dag eller to (måtte reise vekk på jobb igjen og er ikke hjemme før sent i kveld så litt dumt at jeg tok det nå som han drukner i jobb). Men jeg må ha et klarere svar. Enten eller. Ingen mellomting. Planen er jo en helg sammen om et par uker. Jeg burde kanskje ha venter til da men jeg er lei av å vente :(

Au au gjør vondt i hjertet, hodet og magen. Nå er jeg bare redd. Denne mannen ga meg alt jeg ville ha i våres og sommer. Det var en het og fin romanse. Han har gjort så mye som tilsier at han ville ha meg. Så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Eller skjer.

Men det er vel en slags game over?

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Har det litt slik med han jeg dater nå. Han vil gjerne date meg og vi har det veldig kjekt når vi er sammen. Da blir vi litt "kjæreste-ish", men han er ikke helt klar nå (men er sannsynligvis "klar" om en sund, iflg han). Han har mye greier i livet akkurat nå som han må finne ut av. Men jeg vet ikke helt hvor lenge jeg skal gå vente på han før han finner ut av ting. 

 

Jeg liker han og jeg vil jo at det skal bli noe mer, men det er jo kjipt å holde på lenge også blir det ikke noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt slik med han jeg dater nå. Han vil gjerne date meg og vi har det veldig kjekt når vi er sammen. Da blir vi litt "kjæreste-ish", men han er ikke helt klar nå (men er sannsynligvis "klar" om en sund, iflg han). Han har mye greier i livet akkurat nå som han må finne ut av. Men jeg vet ikke helt hvor lenge jeg skal gå vente på han før han finner ut av ting. 

 

Jeg liker han og jeg vil jo at det skal bli noe mer, men det er jo kjipt å holde på lenge også blir det ikke noe. 

Gosj ja helt likt som min situasjon jo. Det kjipe er at jeg er i en veldig fin plass i livet mitt nå. Jeg har alt å gi nå. Jeg har alt på stell. Men han har jobbet ekstremt mye i det siste og han har et styr med ekskone fortiden. Og sist jeg møtte han virket han rett og slett helt tom og nesten deprimert.

 

Jeg vet han virkelig har villet at det skal bli noe mellom oss. Men nå virker det som han er helt tom. Og i hvert fall ingen plass til meg :( Ikke nå. Men aner ikke når det kan bli noe heller.

 

I går sa han bare "vi får ta det som det kommer" og så ble det stille :( Det gjør bare vondt.

 

Skulle ønske jeg kunne gi deg noen svar Happiest. Men jeg sliter veldig med å forstå min egen situasjon her også. Jeg håper uansett du får et svar snart. Så du slipper å gå rundt med uvissheten. Den er vond...

 

PS: Laget en egen tråd om dette, som heter "Hva skjer nå".

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gosj ja helt likt som min situasjon jo. Det kjipe er at jeg er i en veldig fin plass i livet mitt nå. Jeg har alt å gi nå. Jeg har alt på stell. Men han har jobbet ekstremt mye i det siste og han har et styr med ekskone fortiden. Og sist jeg møtte han virket han rett og slett helt tom og nesten deprimert.

Jeg vet han virkelig har villet at det skal bli noe mellom oss. Men nå virker det som han er helt tom. Og i hvert fall ingen plass til meg :( Ikke nå. Men aner ikke når det kan bli noe heller.

I går sa han bare "vi får ta det som det kommer" og så ble det stille :( Det gjør bare vondt.

Skulle ønske jeg kunne gi deg noen svar Happiest. Men jeg sliter veldig med å forstå min egen situasjon her også. Jeg håper uansett du får et svar snart. Så du slipper å gå rundt med uvissheten. Den er vond...

PS: Laget en egen tråd om dette, som heter "Hva skjer nå".

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Er hos han nå. Han sitter med pcen og skal fikse noe greier. Virker litt irritert. Vet ikke hvorfor. Ingen god start dessverre. Får håpe humøret bedrer seg i løpet av kvelden.

Han sliter litt med lett depresjon, men jeg håper han er på vei ut sv det snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt to dater ute med drinker og middag, to dater hjemme hos han (en av dem sov jeg over), så kinodate og stranddate. Jeg føler at det er på tide at jeg inviterer han hjem til meg, men her har jeg en liten sperre. Jeg forstår ikke hvorfor, men jeg syns det er så skummelt. Det blir ikke mer personlig for meg en å åpne opp hjemmet mitt. Jeg er i tillegg ei jente som elsker å pynte, tenne lys osv men er redd han tror jeg "gjør meg til" for å presse på romantikk. Bare hvordan jeg skal spør har jeg problemer med. Nei mellomfase er ikke lett... Jeg vil, vil, vil, men får det ikke til.



Anonymous poster hash: 70530...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hos han nå. Han sitter med pcen og skal fikse noe greier. Virker litt irritert. Vet ikke hvorfor. Ingen god start dessverre. Får håpe humøret bedrer seg i løpet av kvelden.

Han sliter litt med lett depresjon, men jeg håper han er på vei ut sv det snart...

Min er enten deprimert eller på vei inn i en depresjon. Så fort sint og ingen ork. Så jeg lot han gå. Jeg vil ikke føle at jeg er med på å stresse han mer. Håper det går bedre for dere.

Anonymous poster hash: aafd2...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Han jeg har snakket om før her er så utrolig opptatt for tiden. Har ikke møtt han på over 2 mnd, og han har blitt mer stille på sms. Har snakket med han om dette (på sms), og han sier han er interessert, men det er mye med både jobb og sport for tiden (han er deleier av eget firma og spiller i eliten). I tillegg har en kompis flyttet inn hos han og han kan ikke være hos meg da han er veldig allergisk mot pus. Sms har stilna fordi han jobber så mye, trener og er generelt lei av å sitte med telefonen hele tiden. Vet ikke om jeg bare skal ta han på ordet eller gi opp. Er forsåvidt på leting etter noen andre, da jeg ikke tror jeg kommer over første mann før noen tar interessen min. Vet nemlig han kommer til å være mer eller mindre opptatt frem til mars, og jeg blir gal av dette.

Har i tillegg fått litt kontakt med en gammel crush, antagelig bare for sex. Møtte han på søndag, og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem der heller. Tror ikke jeg vil ha han for noe annet enn sex, og regner med at det er gjensidig, men vet ikke hvordan jeg skal formidle dette.

Første mann har vært klar hele veien på at jenter er ganske langt nede på prioriteringslista og han vil være singel. Allikevel vil han ikke la meg gi opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...