Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg litt råd her?

Har datet en fyr siden begynnelsen av januar, men vi har kjent hverandre mye lengre. Og jeg har følt alt har gått bra, på måten han oppfører seg når vi er sammen har jeg fått inntrykket av at han har vært interessert, men han har alltid vært dårlig på meldinger.. Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden lørdag, og det var jeg som sendte melding sist, og før det traff vi hverandre på torsdag og da var det en uke siden jeg hadde hørt fra han.. Men det er tydelig at han er interessert når vi er sammen, så hvordan skal jeg tolke dette? Er han bare treig eller har jeg misforstått alt?

Anonymous poster hash: 3d75a...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ubeskyttet sex så jeg tenker jo å dra inn den når jeg spør han. Han sa foresten at han hadde testet seg sist han var her. Altså testet seg mellom to besøk. Kan det være han har hatt sex med meg, så en annen, testet seg, også sex med meg? Uff, så mange tanker når usikkerheten slår inn. Innerst inne tror jeg ikke han ligger rundt. Han har sagt at han ikke er en som ligger meg damer også stikke av.

Jeg har forstått det slik at han kan gå dager uten kontakt. Og at det er meg som må roe meg litt. Jeg vet jo at han liker meg :)

Anonymous poster hash: 7260e...78b

Det blir jo bare synsing, men jeg tror ikke det er så mange som tester seg, for å ha sex med deg, også en annen, tester seg, også sex med ny osv... Tror de fleste kvier seg litt for å dra til legen for å få en test, så da er det mange som prøver å unngå dette.

Se på tegnene, og det du skriver her.

1) Magefølelsen din tror ikke han ligger rundt, og han har også sagt at han ikke er en slik person. Du vet det innerst inne, men du er redd han ikke skal være den han sier han er, eller gir uttrykk for at han er. Det er så klart naturlig, men du må bare ha tillitt til han, og at han er så ærlig som han virker :)

2) Han er ikke en som trenger å ha kontakt hver dag, men det betyr ikke at han ikke tenker like mye på deg, som du gjør på han. Han trenger kanskje bare å kjenne på savnet, uten å ta kontakt hele tiden? Mange føler de ikke gidder å "småjatte", eller skrive bare noe hver dag. Snapchat har forresten blitt en fin mulighet for oss som liker små kontakt hver dag, det blir litt mer uskyldig hvis man sender til mange samtidig.

3) Du vet at han liker deg. Og der har du svaret på all andre synsingen du driver med! :danse: Men etterhvert som man har erfart, og blitt såret, så kvier man seg for å gå inn i ny relasjon like naivt som man en gang gjorde. Man blir usikker, og ser etter tegn til at den andre parten ikke er like interessert som det man selv er. Vet det er vanskelig, men du må nesten bare tro på dine egne ord. "Du vet at han liker deg!"

Prøv å bygg deg opp med denne følelsen i stede: :bolledeig:

Endret av lille_myyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, og det hjalp. Men søren dulle for et styr det er, for han holder det å skrive mld en gang i uka. Jeg trenger det mye oftere. Han er jo det eneste som er oppi hodet mitt om dagen...

Bor dere på samme plass? Hvor ofte møtes dere?

Jeg forstår frustrasjonen din, for som du sier, så vil man gjerne ha kontakt 24/7 gjennom hele dagen når man er forelsket :)

Du får heller prøver å finne ut om DU er bra nok for HAN. Holder det for deg at han tar så lite kontakt, eller trenger du en person som kan gi deg mer bekreftelse, og vise deg mer interesse? Du sier det vel egentlig selv, at du trenger en som gir deg mer, og tar oftere kontakt. Da syns jeg du skal finne deg en som gir deg akkurat det, hvis du bruker unødvendig negativ energi på å tenke over dette.

Men hvis det er han du vil ha, og at dette er det eneste du lurer på angående han, så vent med å ta kontakt, vent med å svare på meldinger, og vær litt mer tilbakeholden.

Vet det er teit å spille et "spill", men noen ganger funker det :)

Endret av lille_myyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuffle

Bor dere på samme plass? Hvor ofte møtes dere?

Jeg forstår frustrasjonen din, for som du sier, så vil man gjerne ha kontakt 24/7 gjennom hele dagen når man er forelsket :)

Du får heller prøver å finne ut om DU er bra nok for HAN. Holder det for deg at han tar så lite kontakt, eller trenger du en person som kan gi deg mer bekreftelse, og vise deg mer interesse? Du sier det vel egentlig selv, at du trenger en som gir deg mer, og tar oftere kontakt. Da syns jeg du skal finne deg en som gir deg akkurat det, hvis du bruker unødvendig negativ energi på å tenke over dette.

Men hvis det er han du vil ha, og at dette er det eneste du lurer på angående han, så vent med å ta kontakt, vent med å svare på meldinger, og vær litt mer tilbakeholden.

Vet det er teit å spille et "spill", men noen ganger funker det :)

Vi bor på samme sted, og treffes ca en gang i uka, eller annenhver uke. JA, jeg trenger bekreftelse men er det noe han er dårlig på så er det akkurat det.... Har tenkt på å gi han opp flere ganger, men jeg klarer ikke for jeg liker han så godt. Samtidig gjør det så sykt vondt å gå å tenke på han hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg litt råd her?

Har datet en fyr siden begynnelsen av januar, men vi har kjent hverandre mye lengre. Og jeg har følt alt har gått bra, på måten han oppfører seg når vi er sammen har jeg fått inntrykket av at han har vært interessert, men han har alltid vært dårlig på meldinger.. Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden lørdag, og det var jeg som sendte melding sist, og før det traff vi hverandre på torsdag og da var det en uke siden jeg hadde hørt fra han.. Men det er tydelig at han er interessert når vi er sammen, så hvordan skal jeg tolke dette? Er han bare treig eller har jeg misforstått alt?

Anonymous poster hash: 3d75a...1b9

Ok. Jeg har faktisk litt personlig erfaring når det gjelder dating, og har vært i samme situasjon som mange, "er han interessert, eller ikke". Jeg personlig har erfart at er han nok interessert, så har jeg også forstått det på mange måter. Ikke i form av hvor mange meldinger som blir sendt, eller hva det er som blir skrevet på meldingene.

Bor dere på samme plass? Hvor ofte forventer du at dere skal møtes/ha kontakt?

Man må se på handlignene som utføres. Hvor mye tid invisterer han i deg? Introduserer han deg for venner familie? Spanderer han på deg, og invisterer i deg på den måten?

Det handler om å bli mer emosjonelt tilknyttet til personen. Enten føler man det, eller så føler man det ikke. Mange menn er dessuten MYE treigere enn oss jenter med å forstå hva de føler, samt å faktisk bli forelsket. De er ikke like sikker på så tidlig stadie som det vi jenter er, og trenger mye lengre tid. Jeg tror det er derfor mange menn kan bli skremt/trekke seg unna, hvis de føler de ikke kan gi det jenta forventer akkurat da. Hvis de føler at jenta er mer forelsket, eller har kommet lengre emosjonelt enn det de har gjort, kan mange bli redd for å "skuffe" jenta. Derfor trekker de seg unna, og blir mer tilbakeholden, om du forstår.

Så sier du også at du aldri er i tvil når dere først møtes, og det er veldig positivt :) Jeg synes at startfasen uansett handler mest om å bli kjent med hverandre, forstå bedre hvem den andre er. Slapp av, og sørg for at det er topp stemning når dere først møtes. Det bør heller ikke bare dreie seg om sex når dere først møtes, at dere også finner på andre ting sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på samme sted, og treffes ca en gang i uka, eller annenhver uke. JA, jeg trenger bekreftelse men er det noe han er dårlig på så er det akkurat det.... Har tenkt på å gi han opp flere ganger, men jeg klarer ikke for jeg liker han så godt. Samtidig gjør det så sykt vondt å gå å tenke på han hele tiden.

Jeg har selv datet en fyr som jeg var veldig interessert i. Jeg hadde hele tiden antennene ute, tolket alle signalene han sendte, var usikker på hva det var han ville, og om han var like interessert i meg. Dette fordi magefølelsen min følte at han ikke var like interessert som jeg skulle ønske han var, fordi det hele tiden var tegn til nettopp det.

Han jobbet ikke like hardt som meg for å få til å møtes, samt det med å vedlikeholde kontakten. Desto mer jeg følte han trakk seg unna, desto mer følelsesmessig involvert ble jeg, og desto mer jobbet jeg for å FÅ han til å like meg. Jeg glemte helt å nullstille meg, og tenke "er HAN god nok for MEG". Det jeg prøver å si, er at magefølelsen ofte prøver å fortelle oss noe, men vi har en tendens til å fornekte de tegnene som faktisk er der. Man blir rett og slett "hekta" :)

Vet det aldri er noe fasit, og alle mennesker er forskjellige. Men jeg har den oppfatning at "er han nok interessert, så vil han også vise det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Jeg har faktisk litt personlig erfaring når det gjelder dating, og har vært i samme situasjon som mange, "er han interessert, eller ikke". Jeg personlig har erfart at er han nok interessert, så har jeg også forstått det på mange måter. Ikke i form av hvor mange meldinger som blir sendt, eller hva det er som blir skrevet på meldingene.

Bor dere på samme plass? Hvor ofte forventer du at dere skal møtes/ha kontakt?

Man må se på handlignene som utføres. Hvor mye tid invisterer han i deg? Introduserer han deg for venner familie? Spanderer han på deg, og invisterer i deg på den måten?

Det handler om å bli mer emosjonelt tilknyttet til personen. Enten føler man det, eller så føler man det ikke. Mange menn er dessuten MYE treigere enn oss jenter med å forstå hva de føler, samt å faktisk bli forelsket. De er ikke like sikker på så tidlig stadie som det vi jenter er, og trenger mye lengre tid. Jeg tror det er derfor mange menn kan bli skremt/trekke seg unna, hvis de føler de ikke kan gi det jenta forventer akkurat da. Hvis de føler at jenta er mer forelsket, eller har kommet lengre emosjonelt enn det de har gjort, kan mange bli redd for å "skuffe" jenta. Derfor trekker de seg unna, og blir mer tilbakeholden, om du forstår.

Så sier du også at du aldri er i tvil når dere først møtes, og det er veldig positivt :) Jeg synes at startfasen uansett handler mest om å bli kjent med hverandre, forstå bedre hvem den andre er. Slapp av, og sørg for at det er topp stemning når dere først møtes. Det bør heller ikke bare dreie seg om sex når dere først møtes, at dere også finner på andre ting sammen.

Tusen takk for svar :):)

Vi bor på samme plass, og jeg har jo selvfølgelig lyst til å se han hvertfall en gang i uken, og føler ikke det er så mye å forvente i en datingperiode når man skal bli godt kjent.. Han har introdusert meg for vennene hans, og sagt at de har likt meg veldig godt, og han virker stolt når han introduserer meg for dem. Han vil også spandere når vi er sammen, men jeg er ikke så glad i det og vil helst at vi deler, og da protesterer han ikke..

Men det jeg ofte gjør når jeg begynner å få følelser for en fyr, er at jeg trekker meg litt unna på en måte. Ikke sånn med kontakt og initiativ til å være sammen, men jeg kan kanskje vennesone litt hvis det gjør mening, så er redd han kanskje føler at han liker meg mer enn jeg liker han, men på andre siden følte jeg at jeg åpnet meg for han sist, så det kan være motsatt og at han føler jeg har kommet lengre emosjonelt enn han.. Men det får vel bare meg og han snakke om og få avklart, vanskelig for noen andre å gi svar på :)

Men er jo såklart redd for at han har mistet interessen, så bør jeg vente til han tar kontakt, eller kan jeg ta kontakt med han uten at jeg blir for klengete?

Anonymous poster hash: 3d75a...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettinettet:

Vi har et felles forum med flere felles venner hvor vi snakker cirka hver dag, men den personlige kontakten har dabbet litt av. Og vi har ikke møttes enda, men skal det om cirka 2 mnd, som også blir sammen med felles venner.

Prøvde for så vidt å snakke med han i går, invitere til en samtale for å høre litt om hvordan det går. Sa bare rett ut at jeg har andre ting å beskymre meg om, om jeg ikke skulle beskymre meg om han også. Fikk beskjed tilbake at det skulle jeg ikke gjøre, og at han rett og slett bare er ganske opptatt med andre ting.

Er for så vidt sant at han vet godt hvor han har meg, men jeg er nok mer usikker enn han.

Jeg tror det er veldig viktig å huske på at han ikke kjenner deg skikkelig. Selv om dere har snakket mye med hverandre på nettet vet han jo ikke egentlig din verdi eller hvordan du er med venner osv i den virkelige verden. Når du er negativ skaper du et negativt bilde av deg selv. Og det verste menn vet er damer som er negtive eller klager.

Jeg ville backet ut av dette og heller sett hvordan det ble om 2 måneder når dere har truffet hverandre i virkeligheten. Og bruke tid på noe som skaper negative følelser i deg er jo ikke bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg trenger litt råd/hjelp

Jeg har datet en mann siden starten av januar. Vi har tilsammen tilbringt ca 15 døgn sammen. Han bor 4 timer meg tog fra meg.

Jeg lurer på om det er for tidlig å spørre han om ting jeg lurer på og som gjør meg litt usikker når vi ikke er sammen. Jeg ser han ikke før påske. Skal jeg vente til jeg kan spørre han ansikt til ansikt eller spørre på chat?

Anonymous poster hash: 7260e...78b

Usikkerheten din bør du holde for deg selv og ikke dra den over til han også. Ikke ta opp slike ting i det hele tatt er mitt råd. Ting utvikler seg naturlig og du vil se om det går fremover eller bakover etterhvert. Viser du usikkerheten din blir han usikker på om du er den rette for han, fordi usikre damer takler de dårlig. Det forbinder de med sjalusi og andre negtive følelser. Ei blid solstråle som har det bra med seg selv derrimot.. woohoooo sier de da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkerheten din bør du holde for deg selv og ikke dra den over til han også. Ikke ta opp slike ting i det hele tatt er mitt råd. Ting utvikler seg naturlig og du vil se om det går fremover eller bakover etterhvert. Viser du usikkerheten din blir han usikker på om du er den rette for han, fordi usikre damer takler de dårlig. Det forbinder de med sjalusi og andre negtive følelser. Ei blid solstråle som har det bra med seg selv derrimot.. woohoooo sier de da.. ;)

Usikkerhet er da helt normalt i et tidlig stadie til man lærer seg hverandre å kjenne og til man blir trygge på hverandre.

Er det ikke bra om man kan prate om ting? Det er nå ihvertfall noe jeg synes er viktig hvis man skal inngå et forhold med noen. Jeg er sikker på at utroskap i mange tilfeller har startet ved at folk ikke prater med hverandre.. Så det er garantert ikke oppskriften på noe godt forhold!

Hvis man ikke kan prate om ting, tar man ikke bort en viktig del av prosessen? Nemlig det å lære seg hverandre å kjenne slik at man kan bli trygge på hverandre?

Nei, nå synes jeg du er delvis på bærtur igjen, Nettinettet. No offence altså... ;-)

Enig med deg at solstråler som har det bra med seg selv er turnon og at drama er noe herk, men ingen har det bra hele tiden og av og til må man rydde opp litt for å føle seg trygg.

Man må skille på hva som er viktig og ikke når det gjelder usikkerhet, ellers kan det bli noe jævlig mas! De store tingene bør man ta tak i før de blir enda større.. For gjør man ikke det da snakker man drama verre enn noensinne og de fleste menn synes ikke det er noe gøy! ;-)

Anonymous poster hash: b5dc3...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkerhet er da helt normalt i et tidlig stadie til man lærer seg hverandre å kjenne og til man blir trygge på hverandre.

Er det ikke bra om man kan prate om ting? Det er nå ihvertfall noe jeg synes er viktig hvis man skal inngå et forhold med noen. Jeg er sikker på at utroskap i mange tilfeller har startet ved at folk ikke prater med hverandre.. Så det er garantert ikke oppskriften på noe godt forhold!

Hvis man ikke kan prate om ting, tar man ikke bort en viktig del av prosessen? Nemlig det å lære seg hverandre å kjenne slik at man kan bli trygge på hverandre?

Nei, nå synes jeg du er delvis på bærtur igjen, Nettinettet. No offence altså... ;-)

Enig med deg at solstråler som har det bra med seg selv er turnon og at drama er noe herk, men ingen har det bra hele tiden og av og til må man rydde opp litt for å føle seg trygg.

Man må skille på hva som er viktig og ikke når det gjelder usikkerhet, ellers kan det bli noe jævlig mas! De store tingene bør man ta tak i før de blir enda større.. For gjør man ikke det da snakker man drama verre enn noensinne og de fleste menn synes ikke det er noe gøy! ;-)

Anonymous poster hash: b5dc3...d3b

Vi snakker om en tidlig datefase og da er usikkerhet NEI.. den kan man vise senere når den andre faktisk kjenner helheten og ikke dømmer på bakgrunn av de følelsene han/hun har blitt kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om en tidlig datefase og da er usikkerhet NEI.. den kan man vise senere når den andre faktisk kjenner helheten og ikke dømmer på bakgrunn av de følelsene han/hun har blitt kjent med.

Mener du at det ikke går an å ta opp ting man er usikker på uten å skape problemer i en tidlig fase?

Anonymous poster hash: b5dc3...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu det om, og vær den som spiller dette tilbake! :lur:

Hvis noen holder på slik, så "forsvinn" litt fra de, og ikke vær for tilgjengelig. Hvorfor noen har behov for dette spillet, aner jeg ikke.... Kan være en ubevisst handling fra den det gjelder, i såfall trenger bare noen et lite pusterom, eller tid til å trekke seg tilbake, for å tenke over hva han føler eller tenker. Mange menn er ikke like flinke som oss jenter til å tolke, og å forstå følelsene sine.

Noen holder også mennesker på gress, eller er usikre på hva de føler. Når man merker den andre trekker seg mer unna, blir mer utilgjengelig, så prøver man enda hardere på å få denne personen "tilbake" igjen. Tror vi mennesker bare er laget slik psykologisk :) Men som sagt, spill det samme spillet tilbake, og la han få kjenne på følelsen...

Hvis man er nødt til å spille spill så er det ikke liv laga. Helt enkelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikkerheten din bør du holde for deg selv og ikke dra den over til han også. Ikke ta opp slike ting i det hele tatt er mitt råd. Ting utvikler seg naturlig og du vil se om det går fremover eller bakover etterhvert. Viser du usikkerheten din blir han usikker på om du er den rette for han, fordi usikre damer takler de dårlig. Det forbinder de med sjalusi og andre negtive følelser. Ei blid solstråle som har det bra med seg selv derrimot.. woohoooo sier de da.. ;)

Det største problemet er at man ikke kan satse eller stole på noen som er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det ikke går an å ta opp ting man er usikker på uten å skape problemer i en tidlig fase?

Anonymous poster hash: b5dc3...d3b

Jeg mener at det ikke går ann å ta opp ting som handler om egen usikkerhet, uten å skape et negativt bilde av seg selv.. i en tidlig fase.. altså før personen ser hele din verdi og ser positivt på deg som en helhet. Holder dere på å bli kjent og hun/han ikke vet hvordan du er, er ikke det å vise usikkerhet et sjakktrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :):)

Vi bor på samme plass, og jeg har jo selvfølgelig lyst til å se han hvertfall en gang i uken, og føler ikke det er så mye å forvente i en datingperiode når man skal bli godt kjent.. Han har introdusert meg for vennene hans, og sagt at de har likt meg veldig godt, og han virker stolt når han introduserer meg for dem. Han vil også spandere når vi er sammen, men jeg er ikke så glad i det og vil helst at vi deler, og da protesterer han ikke..

Men det jeg ofte gjør når jeg begynner å få følelser for en fyr, er at jeg trekker meg litt unna på en måte. Ikke sånn med kontakt og initiativ til å være sammen, men jeg kan kanskje vennesone litt hvis det gjør mening, så er redd han kanskje føler at han liker meg mer enn jeg liker han, men på andre siden følte jeg at jeg åpnet meg for han sist, så det kan være motsatt og at han føler jeg har kommet lengre emosjonelt enn han.. Men det får vel bare meg og han snakke om og få avklart, vanskelig for noen andre å gi svar på :)

Men er jo såklart redd for at han har mistet interessen, så bør jeg vente til han tar kontakt, eller kan jeg ta kontakt med han uten at jeg blir for klengete?

Anonymous poster hash: 3d75a...1b9

Å møtes en gang i uka syns jeg absolutt er et minimum i startfasen. Husk 10 dagers regelen, man bør møtes oftere enn 10 dager hvis man slal opprettholde forelskelse/skape en forelskelse:)

Nå er det kanskje litt sent å svare, tok du kontakt? Forstår du syns det er ekkelt at du er den som må være initativtakeren, og den som må ta konktakt.. Siden du har ventet siden lørdag, syns jeg du kan sende en melding:) Vært noe annet om du sendte flere meldinger om dagen, eller at han aldri svarte deg på meldingene.. Han introduserer deg for vennene hans, og virker stolt. Generelt virker drt jo som det går fremover? Bortsett fra at han ikke tar så ofte kkontakt.. Send melding du, kanskje han er redd for at han liker deg bedre enn du gjør, og derfor tenker at du er den som må ta kontakt?

Forsvarsmekanisme med å trekke seg unna når man er redd for å bli såret er det mange som har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde dere latt dere bekymre over at daten snapchatter med andre jenter?

Tror det er snakk om kollegaer/tidligere kollegaer.

I mitt hode høres det ikke fornuftig ut, men hjertet mitt lar seg fortvile, fordi så mange menn har vist meg at de ikke er til å stole på :(



Anonymous poster hash: 884af...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere latt dere bekymre over at daten snapchatter med andre jenter?

Tror det er snakk om kollegaer/tidligere kollegaer.

I mitt hode høres det ikke fornuftig ut, men hjertet mitt lar seg fortvile, fordi så mange menn har vist meg at de ikke er til å stole på :(

Anonymous poster hash: 884af...c5d

Det er vanskelig å påstå at det er fornuftig, ja. Det har du helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere latt dere bekymre over at daten snapchatter med andre jenter?

Tror det er snakk om kollegaer/tidligere kollegaer.

I mitt hode høres det ikke fornuftig ut, men hjertet mitt lar seg fortvile, fordi så mange menn har vist meg at de ikke er til å stole på :(

Anonymous poster hash: 884af...c5d

Nei, jeg ville ikke ha bekymret meg :) Jeg sender til mange kompiser uten at det ligger noe i det, kjæresten min sender til andre jenter uten at jeg bekymrer meg noe over det ;) Man må nesten bare ha tillitt til den man dater/er sammen med, ellers blir det veldig slitsomt (for begge parter)

Ikke noe gøy at du har slik erfaring med menn, håper du får andre erfaringer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille_myyy, on 14 Mar 2014 - 18:40, said:

Nei, jeg ville ikke ha bekymret meg :) Jeg sender til mange kompiser uten at det ligger noe i det, kjæresten min sender til andre jenter uten at jeg bekymrer meg noe over det ;) Man må nesten bare ha tillitt til den man dater/er sammen med, ellers blir det veldig slitsomt (for begge parter)

Ikke noe gøy at du har slik erfaring med menn, håper du får andre erfaringer nå :)

Takk for svar!

Jeg trøster meg med at denne mannen gir meg så lite(les: ingen) grunner til bekymringer at jeg sitter her og lurer på om det er grunn til bekymring på grunn av filleting som at han har to andre jenter på topplista si, i tillegg til meg. (tror faktisk det er kollegaer/tidligere kollegaer i tillegg)

Heldigvis har jeg litt fornuft i behold, og ser at dette tull fra min side. Prøver å riste det av meg, slik at jeg ikke skaper unødvendig negativitet. Men enkelte dager er jeg ekstra på vakt, på grunn av erfaringene jeg har hatt. Dette skjer gjerne hvis dagen er litt dårlig i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 884af...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...