Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja ikke begynn å ta noe slikt over telefon. Vent til han er tilbake og så hører du med han om han vil treffes hvis han ringer. Og hvis ingen av dere liker å snakke om følelser så er dere jo perfekt for hverandre på det området. Man MÅ ikke snakke om følelser for at man skal ha et bra forhold. Det som teller er hvordan dere har det når dere er sammen og at dere har lyst til å tilbringe tid sammen.

Tusen takk for alle kloke svar.

Ja, jeg tar det neste gang vi møter hverandre, må bare se når det blir. Han er tilbake om noen dager, håper han ringer meg da. Så skal jeg spørre om vi skal møte hverandre. Nei, jeg har altid slitt med følelsesprat. Men han her er faktisk ganske lik meg på dette ser det ut som.

Anonymous poster hash: 1a6c4...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestemt meg for å ikke ta kontakt i dag, nå er det hans tur...

Herregud, det KLØR i fingra :P lukter hjemmespa og litt egenpleie utover kvelden av dette altså!

Trengte ikke å klø så lenge... Han sendte melding, og spurte om vi ikke kunne treffes i morgen :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte ikke å klø så lenge... Han sendte melding, og spurte om vi ikke kunne treffes i morgen :rodmer:

Så koselig da :) Da må du kose deg masse imorgen (his du sa ja til å møte han imorgen) :)

Må si jeg er litt misunnelig, selvom jeg synes det er koselig. Min har blitt til en østers :(

Anonymous poster hash: 79329...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da :) Da må du kose deg masse imorgen (his du sa ja til å møte han imorgen) :)

Må si jeg er litt misunnelig, selvom jeg synes det er koselig. Min har blitt til en østers :(

Anonymous poster hash: 79329...182

Takk! Jeg sa ja :sol:

Har du skrevet i denne tråden før? Går litt surr for meg med AB'ene her.

Har han vært østers lenge, eller?

:hug: Klem til deg i alle fall. Det er ikke noe godt å sitte igjen som et spørsmålstegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt råd :) Jeg følger det. Er så enormt positiv idag, jeg må visst ha det veldig bra med meg selv. Og ingenting er bedre enn det! (Spesielt når man dater)

Anonymous poster hash: d91fe...7b9

Nyyt de gode følelsene og vær glad for at du har det bra med deg selv.. beste utgangspunktet for å kunne finne den trygge kjærligheten! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle kloke svar.

Ja, jeg tar det neste gang vi møter hverandre, må bare se når det blir. Han er tilbake om noen dager, håper han ringer meg da. Så skal jeg spørre om vi skal møte hverandre. Nei, jeg har altid slitt med følelsesprat. Men han her er faktisk ganske lik meg på dette ser det ut som.

Anonymous poster hash: 1a6c4...7f4

Bare hyggelig! Ja det kan faktisk være veldig greit å finne noen som er lik på det området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar:) vi snakker sammen hver dag, så jeg vet jo selv at jeg overtenker!!

Han gir meg bekreftelser hele tiden, men når det fort går timer før en lyd eller snap fra han, så stresser jeg :/ vi er nok på vei forbi mellomfasen, vi har det veldig bra sammen. Alikevel kommer dette negative.. Bør jeg si noe til han? Bør jeg klare å vente til ikveld selv med å gi lyd fra meg? Vil han savne meg da?

Anonymous poster hash: e7e34...3fa

Har du klart å holde deg? Har du hørt noe? :) Du må bare fjerne de negative tankene for de ødelegger for deg.. bare nyt det dere har startet på og ikke få panikk hvis han blir litt stille.. vi har alle ting vi blir opptatt med innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du klart å holde deg? Har du hørt noe? :) Du må bare fjerne de negative tankene for de ødelegger for deg.. bare nyt det dere har startet på og ikke få panikk hvis han blir litt stille.. vi har alle ting vi blir opptatt med innimellom :)

Har ikke hørt noe.. :/ er så redd han skal slutte å like meg. selv har vi planlagt (og bestilt) tur sammen nå om noen uker, alikevel er jeg nervøs.

Anonymous poster hash: e7e34...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg sa ja :sol:

Har du skrevet i denne tråden før? Går litt surr for meg med AB'ene her.

Har han vært østers lenge, eller?

:hug: Klem til deg i alle fall. Det er ikke noe godt å sitte igjen som et spørsmålstegn...

Så bra, håper dere får det koselig imorgen ;)

Ja, jeg er den AB'en som fikk servert "jeg trenger tid" blah blah og ikke hørt noe siden. Snart en uke siden nå

Anonymous poster hash: 79329...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forbi mellomfasen (har nå kjent gutten i 5 måneder så vi er vel kjærester), men må si at jeg likevel ikke er 100 % sikker på forholdet vårt og hva han tenker. Så man må hele tiden jobbe med forholdet sitt, og huske på at det er deg selv som er den viktigste personen i ditt liv :)
Gutten jeg har møtt er fantastisk, så jeg håper vi får det til. Vi hadde en litt vanskelig mellomfase.
Lykkeønskninger til dere alle i denne tråden! :)



Anonymous poster hash: ea85b...b93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe.. :/ er så redd han skal slutte å like meg. selv har vi planlagt (og bestilt) tur sammen nå om noen uker, alikevel er jeg nervøs.

Anonymous poster hash: e7e34...3fa

Han har sikkert bare vært opptatt i går! Dette kommer til å gå superbra og dere vil sikkert kose dere på tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater østers...

Ja, men hva kan man gjøre.. for noen er det enklere å bare la ting gå over av seg selv... :( har jo akkurat opplevd en østers selv, men jeg tenker at det er ikke noe jeg skal henge meg opp i. Jeg er ikke perfekt for alle, men jeg er perfekt for den rette for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg skremt bort min etter en måneds dating. Jeg er litt for festlig for mitt eget beste innimellom. Men det får være :) Da er de ikke rett for meg om de ikke tåler det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad i dag! I de forrige fortvilte innleggene mine hadde jeg nesten bestemt meg for å gi opp. Men så tok jeg meg sammen, sa til meg selv at han ikke er tankeleser stakkar, og at hvis han er interessert vil han vise meg det, hvis ikke han er interessert kommer jeg til å få vite det i nær fremtid, og jeg behøver ikke ta sorgene på forskudd.

SÅ, traff jeg han i går, og jeg la plutselig merke til småting som kanskje tyder på at han er interessert. Ble overøst med komplimenter, og han var tydelig opptatt av å ta seg godt ut for meg.

Har hørt fra han jevnlig også, siden jeg tok meg selv i nakkeskinnet. Det tok bare noen timer etter at han hadde kjørt meg hjem i dag tidlig, før det tikket inn melding fra han :-)

Det er merkelig, og det er mulig det er helt tilfeldig. Liker å tro at det er laws of attraction i arbeid :)

Vi må hjelpe hverandre å holde motet oppe her inne, for det kan se ut som det har litt betydning :)

Endret av -Alva-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah :( Han tar plutselig så lite kontakt og svarer kort og ganske avvisende når jeg tar kontakt. Æsj!! Jeg følte at dette gikk så sinnsykt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bah :( Han tar plutselig så lite kontakt og svarer kort og ganske avvisende når jeg tar kontakt. Æsj!! Jeg følte at dette gikk så sinnsykt bra!

Kanskje han er litt opptatt. Hvor lenge har han holdt på sånn?

Min østers vil møtes igjen, men så er jeg den eneste som har tatt initiativ denne uka også.. Det må endre seg, ellers blir dette dødfødt. men helledussen, en koselig melding fra han og hjertet jubler. Da vet man at man har begge beina, hjertet og godet uti... Og jeg som trodde jeg ikke hadde så mye følelser da han tok kontakt flere ganger daglig. Men så var det det med at jeg fortsatt mistenker han treffer andre.. Gahh..

Anonymous poster hash: 79329...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er litt opptatt. Hvor lenge har han holdt på sånn?

Min østers vil møtes igjen, men så er jeg den eneste som har tatt initiativ denne uka også.. Det må endre seg, ellers blir dette dødfødt. men helledussen, en koselig melding fra han og hjertet jubler. Da vet man at man har begge beina, hjertet og godet uti... Og jeg som trodde jeg ikke hadde så mye følelser da han tok kontakt flere ganger daglig. Men så var det det med at jeg fortsatt mistenker han treffer andre.. Gahh..

Anonymous poster hash: 79329...182

Du høres akkurat ut som meg om dagen! Jeg har aldri hatt humærsvingninger som dette! Det er nesten ikke til å holde ut - så idet du bestemmer deg for ikke å bry deg, så får du en melding hvor han virker akkurat som i begynnelsen med blunkefjes og det hele. Jeg har såå lyst å "slenge med leppa", si noe om at han må bestemme seg om han vil være innenfor eller utenfor, men etter hva jeg har lest her nå, er ikke det så lurt. Ser jo den selv, men skulle ønske jeg (eller rettere sagt, han) kunne gjøre noe sånn at tvilen og disse håpløse tankene forsvant. Men men, det hjelper litt å vite at man ikke er alene om å føle slikt. Det er godt å høre :-)

Anonymous poster hash: 5903e...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah. Mellomfasen min kommer aldri til å ta slutt.

Litt bakgrunn.

Vi begynte å snakke sammen gjennom en felles hobby (vi har ikke møttes enda) for ca. 9 måneder siden. Er også mange andre som er med i den gruppen vi er i og vi ble ganske fort venner og nærmere hverandre enn mange andre som er i den gruppen. Akkurat på den tiden var han ikke singel og det var derfor ingen av oss som tenkte på noe annet enn at vi hadde samme interesse og et vennskap. Han er en del eldre enn meg, 13 år eldre, men samtidig veldig ungdommelig og det virker ikke som om han er såppass mye eldre enn meg.

For 4 måneder siden innrømmet han at han hadde en godt øye til meg, likte meg som mer enn en venn. Var ikke helt sikker på hva jeg skulle tro, siden jeg ikke visste han var singel en gang. Men, jeg syntes han var veldig attraktiv og visste at han var snill og absolut noe jeg kunne tenke meg. Vi ble bedre og bedre kjent, snakket mye på FB og Skype. Sendt bilder og etc. Og nå 4 mnd senere sitter vi her i en lang mellomfase. Han har myyye mer å tape enn meg og er en del mer opptatt (bor i forskjellige land, men ikke uoverkommelig) har nesten kommet over til meg, men da var desverre jeg opptatt med noe jeg ikke kunne avlyse.

Eneste er at han har veldig mye mer erfaring med forhold og sånne ting som jeg er veldig dårlig på. Føler at alt er over på hans banehalvdel, alt om hva som skjer avhenger av han. Vi har avtalt at jeg kommer over til landet hans om 4 mnd, hvor det er en event innen hobbyen som vi begge vil på.

Men det er så lenge til! Og jeg er så utrolig redd for at jeg kommer til å ødelegge alt ved å mase, eller gjøre noe galt. Som sagt, jeg har ikke peiling på hva jeg holder på med, eller begir meg inn på. Men jeg liker han ekstremt godt (har ikke fått lov til å bli forelsket enda av han, noe jeg ikke har planer om før jeg faktisk treffer han) og har overhode ikke lyst til å miste han. Så nå er det 4 mnd i usikkerhet og det blir sikkert noen dager med panikk og lignende også. Så regn med mange usikkerhets poster fra meg her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres akkurat ut som meg om dagen! Jeg har aldri hatt humærsvingninger som dette! Det er nesten ikke til å holde ut - så idet du bestemmer deg for ikke å bry deg, så får du en melding hvor han virker akkurat som i begynnelsen med blunkefjes og det hele. Jeg har såå lyst å "slenge med leppa", si noe om at han må bestemme seg om han vil være innenfor eller utenfor, men etter hva jeg har lest her nå, er ikke det så lurt. Ser jo den selv, men skulle ønske jeg (eller rettere sagt, han) kunne gjøre noe sånn at tvilen og disse håpløse tankene forsvant. Men men, det hjelper litt å vite at man ikke er alene om å føle slikt. Det er godt å høre :-)

Anonymous poster hash: 5903e...db2

ja, det er sånn det er :)

Men ikke gjør som det jeg gjorde denne uka. Spørre hva som skjer og si at om han egentlig ikke er interessert lenger så er det bedre å si det rett ut. etc. Forventa at han skulle si han ikke ville treffes mer! Så da kommer han jo tilbake og nå skal vi møtes igjen. Men så blir jeg jo tenkende.. Hadde han gjort det hvis jeg ikke tok kontakt?? Var det bedre å la østersen være...

La meg være kroneksempel på hvorfor man ikke skal mase. Jeg håper han ikke ser det som mas da, veldig åpne, men ikke konfronterende meldinger. Så får vi se. Hadde han bare ikke satt meg helt i mørket, så hadde jeg aldri kommet til det punktet her eller.

Anonymous poster hash: 79329...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...