Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, i går skjedde det noe rart. Hele uken som har gått har jeg hatt en sterk kjærlighetssorg og vært super deprimert. Dro på byen i går og ble kjent med en gutt, og han ville ha meg med hjem. Jeg sa nei, da jeg følte det var litt for tidlig men i dag våknet jeg opp og føler meg ti kilo lettere! Har ikke den vonde klumpen i magen og føler at gårsdagen brakte meg ti skritt videre i prosessen med å komme meg videre :-D

Anonymous poster hash: 21c4d...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, i går skjedde det noe rart. Hele uken som har gått har jeg hatt en sterk kjærlighetssorg og vært super deprimert. Dro på byen i går og ble kjent med en gutt, og han ville ha meg med hjem. Jeg sa nei, da jeg følte det var litt for tidlig men i dag våknet jeg opp og føler meg ti kilo lettere! Har ikke den vonde klumpen i magen og føler at gårsdagen brakte meg ti skritt videre i prosessen med å komme meg videre :-D

Anonymous poster hash: 21c4d...a41

Litt for tidlig? :klo:

Altfor tidlig heter det faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for tidlig? :klo:

Altfor tidlig heter det faktisk.

Er fem uker siden bruddet..

Anonymous poster hash: 21c4d...a41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fem uker siden bruddet..

Anonymous poster hash: 21c4d...a41

Poenget er at det å ligge med en du blir kjent med i fylla ute på byen er ALTFOR tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det å ligge med en du blir kjent med i fylla ute på byen er ALTFOR tidlig.

Jupp, derfor jeg våknet opp hos meg selv i dag

Anonymous poster hash: 21c4d...a41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, derfor jeg våknet opp hos meg selv i dag

Anonymous poster hash: 21c4d...a41

Bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, i går skjedde det noe rart. Hele uken som har gått har jeg hatt en sterk kjærlighetssorg og vært super deprimert. Dro på byen i går og ble kjent med en gutt, og han ville ha meg med hjem. Jeg sa nei, da jeg følte det var litt for tidlig men i dag våknet jeg opp og føler meg ti kilo lettere! Har ikke den vonde klumpen i magen og føler at gårsdagen brakte meg ti skritt videre i prosessen med å komme meg videre :-D

Anonymous poster hash: 21c4d...a41

Ofte så handler kjærlighetssorgen om det håpet man hadde om at man hadde møtt den rette. Man føler ikke en sorg over selve forholdet som er over (for det var jo ikke bra.....) men man føler sorg over at det ikke denne gangen heller var det rette! Dermed går det over når man treffer en ny som vekker håpet!

Her er for øvrig en bloggpost jeg skrev i dag om det med første inntrykk:

http://denrette.com/det-du-ser-er-sjeldent-det-du-far/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte så handler kjærlighetssorgen om det håpet man hadde om at man hadde møtt den rette. Man føler ikke en sorg over selve forholdet som er over (for det var jo ikke bra.....) men man føler sorg over at det ikke denne gangen heller var det rette! Dermed går det over når man treffer en ny som vekker håpet!

Her er for øvrig en bloggpost jeg skrev i dag om det med første inntrykk:

http://denrette.com/det-du-ser-er-sjeldent-det-du-far/

Kjempebra bloggpost! Anbefaler alle å lese denne bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den vakreste jenta!

Men byens mest populære gutt har interresse. Ikke helt lett da "alle"liker ham.

Min beste venninne sa at jeg ikke kan regne med hennes lojalitet ang ham! Eh..

Får sånne "meldinger"hele tiden.

Frekt.

Men jeg har selvtillit, og da jeg lå syk, sa han at jeg måtte ringe om jeg trengte hjelp :-)

Han er interessert,så her går det bra :-)

Anonymous poster hash: 5bedc...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den vakreste jenta!

Men byens mest populære gutt har interresse. Ikke helt lett da "alle"liker ham.

Min beste venninne sa at jeg ikke kan regne med hennes lojalitet ang ham! Eh..

Får sånne "meldinger"hele tiden.

Frekt.

Men jeg har selvtillit, og da jeg lå syk, sa han at jeg måtte ringe om jeg trengte hjelp :-)

Han er interessert,så her går det bra :-)

Anonymous poster hash: 5bedc...d7b

Så bra! Men husk at du skal bli kjent med han og finne ut om han er noe for deg! At han er den mest populære gutten betyr ikke at han er den rette for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, kanskje et dumt spørsmål, men når tvilen ovenfor/ til flørten allerede er tilstede, velger jeg å spørre, er det et dårlig tegn om han ikke gir lyd av seg idag (pga Valentine's day)?

Noen andre som venter spent på eventuell oppmerksomhet fra sin flørt idag?

(Vår historie: Holdt på i 2 - 3 måneder. Hatt mye kontakt frem til de siste 2- 3 ukene. Begge har vært travel, så i det siste mest kontakt via sms og Face...).



Anonymous poster hash: 5903e...db2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, kanskje et dumt spørsmål, men når tvilen ovenfor/ til flørten allerede er tilstede, velger jeg å spørre, er det et dårlig tegn om han ikke gir lyd av seg idag (pga Valentine's day)?

Noen andre som venter spent på eventuell oppmerksomhet fra sin flørt idag?

(Vår historie: Holdt på i 2 - 3 måneder. Hatt mye kontakt frem til de siste 2- 3 ukene. Begge har vært travel, så i det siste mest kontakt via sms og Face...).

Anonymous poster hash: 5903e...db2

Jeg tenker at det ikke betyr noe om du ikke hører fra ham i dag, men at det er positivt om han gir lyd fra seg :) Selvsagt ikke noe bra tegn heller, å ikke høre noe i dag, men det trenger ikke å bety noe, prøv å ikke tenk på det eller å ha forventninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så tregt, jeg skulle ønske han sa oftere at han likte meg, savnet meg, snakket med meg mer. Men han er opptatt ofte enten med det ene eller andre.

Det er så mange ting av og til som tyder på at han ikke er interessert lenger, men så plutselig sier han at han vil ha meg og savner meg. Det er så opp og ned noe som gjør meg så usikker. Samtidig så forstår jeg hvorfor han vil ta det så sakte siden det er så lenge til. Men det gjør meg så trist noen ganger.. Så mye frustrasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, kanskje et dumt spørsmål, men når tvilen ovenfor/ til flørten allerede er tilstede, velger jeg å spørre, er det et dårlig tegn om han ikke gir lyd av seg idag (pga Valentine's day)?

Noen andre som venter spent på eventuell oppmerksomhet fra sin flørt idag?

(Vår historie: Holdt på i 2 - 3 måneder. Hatt mye kontakt frem til de siste 2- 3 ukene. Begge har vært travel, så i det siste mest kontakt via sms og Face...).

Anonymous poster hash: 5903e...db2

Det er VELDIG mange som venter spent på å høre fra flørten sin i dag.. telefonen min har ringt i ett sett i hele dag og det er så mange damer som er redd for å bli skuffet.

Svaret jeg gir er at forventingene man har fører til skuffelsene man får..

En mann kan f.eks droppe å si noe på denne dagen, eller ikke ønske å gjøre noe, fordi han hater det presset han får pga den. Det betyr ikke at han ikke har interesse men han orker ikke i dag. Andre igjen kan føle seg presset til å si noe fint eller gjøre noe spesiellt selv om de ikke vet 100% hvor de har partneren. Det forventes jo, og de er redd for å skuffe, for de vil jo bruke mer tid og finne ut av hva de føler.

Dere må slutte å stresse dere selv! Slutte å analysere for å finne svar! Bare sett pris på de gangene dere får oppmerksomhet og ikke ta stillhet som et tegn på at han ikke tenker på dere eller vil ha dere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så tregt, jeg skulle ønske han sa oftere at han likte meg, savnet meg, snakket med meg mer. Men han er opptatt ofte enten med det ene eller andre.

Det er så mange ting av og til som tyder på at han ikke er interessert lenger, men så plutselig sier han at han vil ha meg og savner meg. Det er så opp og ned noe som gjør meg så usikker. Samtidig så forstår jeg hvorfor han vil ta det så sakte siden det er så lenge til. Men det gjør meg så trist noen ganger.. Så mye frustrasjon!

Du skaper jo den frustrasjonen selv ved å sitte å ønske at han var mer sånn eller mer sånn.. det er tiden dere har sammen som betyr noe og hvordan du oppfører deg da. En mann trenger ofte mye mer tid på å kjenne på savn og følelser enn vi damer gjør, og vi er mer gira på å hele tiden snakke om følelser enn det de er..

Når du blir trist så synes jeg du skal be deg selv skjerpe deg. Skal virkelig humøret ditt være avhengig av hva et annet menneske gjør mot deg, sier til deg osv?? Hvis du ikke har det bra uten han, kan du ikke få det skikkelig bra med han.

Prøv å gjør ting som gir deg glede på tross av savnet og lengselen og la han få den tiden han trenger! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger selv om vi vil ha det bra eller ikke.. hvis en mann ikke gir oss det vi ønsker av følelser, er han egentlig den rette for oss??? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det greit uten han å, har vært uten han lenge og klarer meg uansett. Prøver også å gi han all den plassen og tiden han vil ha. Jeg prøver så godt jeg kan å holde følelsene tilbake, for innerst inne vet jeg at det mest sannsynlig aldri kommer til å gå bra og jeg vil ikke bli såret, men det er desverre nesten umulig å holde dem tilbake lengre.

Han vil vente de 3 månedene og jeg har gått med på det, jeg venter gjerne. Men, i mellomtiden er det så frustrerende å vente, ikke kunne se han i øynene, gi han en klem eller en nuss. Det er så vanskelig å holde seg sterk og ikke be om konstant konfirmasjon på at: ja, jeg er fortsatt glad i deg.

Vår kommunikasjon på chat er så og si frarøvet smileys og hjerter, har den alltid vært. Hvis noen hadde sett den hadde det vært spørsmål om vi faktisk likte hverandre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettinettet.

Jeg vet at han nødvendigvis er den rette :-)

Men han gir meg mer enn noen har gjort og det er ikke typisk ham.

Han er godt likt blant jenter fordi han er en sympatisk mann også.

Jeg faller mer og mer :-)

Han gir meg tid. :-)

Anonymous poster hash: 5bedc...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødvendigvis i k k e er den rette!

Men han score høyt :-)

Anonymous poster hash: 5bedc...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger litt hjelp her nå, ville vært veldig takknemlig om noen hadde et råd eller to til meg.

Holder på med en fyr, tror vi dater eksklusivt nå. Første date var for ca. tre måneder siden, og bortsett fra i juleferien har vi møttes ca. to-tre ganger i uka. Vi var ikke sammen i går (valentines), men han sendte en søt hilsen. Også tidligere har det et par ganger helt uforventet kommet søte meldinger om at han liker meg. Vi har stort sett en eller annen form for kontakt hver dag, tror vi tar kontakt ca. like ofte. Men jeg er redd for at jeg har mer tid til ham enn han har til meg, og er derfor også usikker på om jeg liker ham bedre enn han liker meg. Denne usikkerheten føles helt forferdelig.

Nå er saken at vi skal møtes i morgen ettermiddag igjen, én av bare to ganger denne uka. Så er det en hel uke til vi har mulighet til å sees igjen. Egentlig vil jeg at vi da skal ha så mye nærhet som mulig. Samtidig er jeg redd for at vi kan få for få opplevelser sammen hvis vi bare sitter oppå hverandre, uten å egentlig gjøre noe. Vil jo ikke at det skal bli en relasjon kun basert på sex heller (ikke at vi bare gjør det, men det er likevel forskjell på å gå ut og å sitte hjemme). Trenger råd om ting vi kan finne på!

Ellers er jeg, som dere skjønner, også helt utslitt av å ikke vite hvor jeg har ham. Jeg er usikker på om han vet hvor godt jeg liker ham, for det er han som har sendt sånne søte bilder etc. først. Jeg har ikke sagt hvor godt jeg liker ham, men alle forteller meg at det er lett å tolke følelsene mine, så kanskje han vet det likevel ... Jeg har litt lyst til å helt forsiktig si noe, så et frø, la ham få føle litt på det mens vi ikke har mulighet til å møtes en stund framover. Samtidig er jeg redd for at det skal bli for mye, at han føler et slags forventningspress, og kanskje sier ting han ikke mener, før han trekker seg unna. Synes dette er vanskelig, og setter pris på alt av hjelp.

Endret av Sommersmil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...