Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Ny ultralyd idag :) Jeg har vært ganske rolig disse to ukene, men kjenner at nervene tar meg litt nå. Har heldigvis ultralyd tidlig idag, så jeg slipper gå å grue meg så lenge. Jeg tror alt er fint, men jeg er redd for det motsatte. Er derfor jeg gruer meg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inni magen er det et fint lite knøtt som rista på armer og bein for å vise at h*n hadde det fint :) *lykke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 10 idag :) deilig at det bare er to uker igjen til den magiske grensa :) uke 8 og 9 var skikkelig tøffe. Følte meg skikkelig fyllesyk. Svimmel og kvalm. Kjennes ut som om det går bedre nå, men så har jeg tross alt ferie fra jobb og kan ta ting litt mer i mitt eget tempo. Selv om frøkna mi også krever sitt. Men det er jo bare kos :D idag fikk hun valget om hun ville være hjemme med meg eller i barnehagen, hvor hun svarte "kanskje en liten tur i barnehagen, og SÅ være hjemme med mamma" :) hun elsker barnehagen!!!

Uke 10 går jeg inn i med litt blandede følelser. Mine to ma'er har begge vært i uke 10. Men jeg tar med meg det jordmor fra UL sa "det her har jeg en veldig god følelse på" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til legen i morgen. Må spørre etter henvisning til fysioterapi for bekkenet.

Har hatt ferie denne uken, men den har vært full av smerter. Nakken, skuldrene og hodet har vært fryktelig vonde. Paracet og varmeomslag hjelper ikke. Tror egentlig jeg kunne trengt ei uke til og puste ut på i og med at jeg har en muskelsykdom som også gjør sitt. Det har vært mye stress på jobb etter jul i tillegg til at jeg har brukt mye energi på å skjule graviditet, vært dårlig osv. Dette har nok gjort sitt med musklene.

Skal til en forholdsvis ny lege som ikke kjenner historien min, da fastlegen min har slutta. Hadde det vært min forrige lege vet jeg at han hadde skjønt meg og mitt. Men synes det er vanskelig med en ny lege og det lange sykdomsforløpet jeg har hatt. Jeg ønsker ikke å mase meg til sykemelding heller. Men jeg bør ta mine forholdsregler nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du har så mye smerter. Alltid spennende med nye leger, men han har journalen din så han kan jo bli kjent med historien din hvis han går gjennom noe før han tar deg inn i morgen, - han har nok forberedt seg :) Håper den nye legen din skjønner deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+3 idag. Og første dag med oppkast :P

Jeg er heldig som slipper unna det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hva som skjer. I går kom all kveldsmaten opp igjen. Trodde jeg var relativt safe når det kom til oppkast midt i uke 10. Så feil kan man altså ta.

Men det er lov å håpe at det ikke vil holde på så lenge kanskje.

Uansett så har jeg virkelig fått prøvd ut det å være gravid den siste 3,5 uka altså. Jeg skal prøve å ikke klage (for det har jeg egentlig lovt meg selv at jeg ikke skal), men jeg har vært i elendig form. Jeg går med en konstant følelse av at jeg er skikkelig fyllesyk. Jeg går med konstant svie i øynene fordi jeg er så trøtt, er svimmel og småkvalm. Nå har jeg blitt litt mer kvalm, da jeg plutselig har bestemt meg for å bruke tiden min til å ha maten opp igjen. Noe så undødvendig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig å være så kvalm og trøtt, da! Får håpe det går fort over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...