Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

Får håpe at jordmora bare målte feil selv om hun sikkert var helt sikker. Håper på det beste, høres bra ut at hjertet slår :hug: Har du mistet tidligere? Blir sikkert tungt å vente så lenge på neste UL. *krysser alt*

Ja, jeg håper også hun målte feil. Men det føles eviglenge til 24. September nå.

Ja, jeg opplevde en MA da jeg var nesten 11 uker ut i svangerskapet første gangen jeg var gravid. Det sitter nok i meg, slik at jeg er enda mer nervøs. Det er faktisk derfor jeg fikk tidlig UL i utgangspunktet.

Tusen takk for klemmen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det var trasig å "høre" :klemmer:

Skjønner det virker som en evighet til 24 september. Hvorfor kunne du ikke fått time en uke fra nå av? Da hadde du i alle fal fått sett om spiren vokser?

Krysser fingrene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trasig å "høre" :klemmer:

Skjønner det virker som en evighet til 24 september. Hvorfor kunne du ikke fått time en uke fra nå av? Da hadde du i alle fal fått sett om spiren vokser?

Krysser fingrene :klemmer:

Ja, jeg har også tenkt på at en time neste uke kunne gitt endel svar. Mulig jeg tørr å manne meg opp til å ringe i starten av neste uke.

Håper virkelig at bøllefrøet vokser og har det bra!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette egentlig ikke er noe å dvele ved, og at jeg bare må vente til neste UL. Men kanskje jeg har oversett noe som dere har svar på :)

Jeg hadde sist mens 13. Juli. Ut fra mine egne beregninger OG el-smerter var dette ca 27. Juli. Sist vi hadde samleie var 29. Juli. (Ja, vet det er lenge siden. Men det var ikke vært noe etter det :( )

Positiv test fikk jeg 11. August.

Altså vil jeg være ca 7+6 idag. (+- noen dager)

Jeg har notert alle disse datoene. Men jordmor i går trodde egentlig ikke på meg. I følge henne og UL var jeg bare 6 uker på vei i går.

Dermed ville mens startet 25. Juli. Med et kjapt blikk på kalenderen ville da EL vært ca 8. August. Altså mente hun at jeg ville blitt befruktet 3 dager før jeg fikk positiv test. Hun mente at graviditstestene nå er veldig sensitive.

Er det virkelig mulig å få positiv test etter tre dager? Og er det virkelig mulig at sædceller kan leve i livmora i over 10 dager og at egget blir befruktet da?

Ser dere noe logikk i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke logisk, og egget bruket tid på å feste seg og så produsere nok hcg for en positiv test. Jordmora burde jo vite det av alle folk. Jeg skjønner hvorfor du grubler sånn, og jeg håper at jordmora di tar feil og at alt står bra til med den lille. Hjertet slo jo :) Men kanskje du skal prøve å ikke gruble? Lett for meg å si sikkert, jeg hadde sikkert grublet kjempe mye om jeg var i samme situasjon :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gode klemmer :)

Jeg er nesten ved godt mot nå! Jeg tenker at jeg tar utgangspunkt i min menstermin frem til neste UL.

Vi så tross alt hjertet banke, alt av symptomer er her. Så jeg satser bare på at enbryoet vokser i litt rykk og napp. Jeg må jo bare tro at detta skal gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode klemmer :)

Jeg er nesten ved godt mot nå! Jeg tenker at jeg tar utgangspunkt i min menstermin frem til neste UL.

Vi så tross alt hjertet banke, alt av symptomer er her. Så jeg satser bare på at enbryoet vokser i litt rykk og napp. Jeg må jo bare tro at detta skal gå fint :)

Det går sikkert fint ;) Bra du har symptomer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med symptomer de siste dagene.

Idag har jeg veldig vondt i magen og hadde litt brunt på papiret.

Kommer til å ringe føden om det ikke gir seg i løpet av de nærmeste timene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Forferdelig følelse, det å ikke vite, og være bekymra.

Du gjør nok riktig i å ta kontakt med sykehuset om det ikke gir seg. Sender deg en stoooooor klem!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg lagt inn på sykehuset for utskrapning.

Ny MA. Lille knøttet tilsvarte 9 uker når hjertet sluttet å slå!

Jeg er lei meg. Så uendelig lei meg! Livet er urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det skulle jo ikkje gå sånn! Veit ikkje kva eg skal sei, håpar oppholdet på sjukehuset blir kort, og at du har det, etter forholdene, bra.

Nettklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Får vondt jeg. Det er virkelig urettferdig! :klemmer: Tenker på deg Ariel! ER vanskelig å finne ord, men jeg håper du har mennesker rundt deg som gir deg støtte og klemmer gjennom denne tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...