Ariel* Skrevet 27. september 2011 Forfatter #181 Del Skrevet 27. september 2011 Timen hos jordmor gikk bra Vi har satt opp ny time den 11. oktober, med forbehold selvfølgelig Jeg har også fått lånt med meg dvd'en bryst er best, og skal se denne i morgen.. Blodtrykket var bittelitt høyt og jeg hadde spor av proteiner i urinen, men ikke noe som jordmor reagerte på. Skulle jeg føle meg slapp og dårlig og få hodepine skulle jeg ringe fødestua. Fikk også beskjed om at jeg vil bli satt i gang den 20. oktober om jeg går over termin Har nettop våknet igjen etter 1,5 time høneblund på sofaen. Sov mange timer i natt også, men jeg får jo ikke nok søvn om dagen Søvn avler vel søvn. Men jordmor syntes jeg skulle sove nå når jeg hadde muligheten. Da er jeg i allefall (forhåpentligvis) uthvilt om fødselen skulle starte Åååå!! Det er så spennende om dagen! Jeg er ikke utålmodig ennå, men spent.. Hver kveld når jeg legger meg og hver dag jeg står opp så tenker jeg; mon tro om noe skjer i natt/dag Jeg er som en spent 5-åring på julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. september 2011 #182 Del Skrevet 27. september 2011 Godt at alt stod bra til på kontrollen Time med forbehold ja. Dette er spennende! Er litt gøy å vite at 20. oktober er du garantert mamma Jeg fikk vite i dag at jeg garantert er mamma 1. November, og det er en litt deilig følelse, selv om jeg nok er like utålmodig som deg. Tenker også: Skjer det noe i natt?, Hver dag ... Syntes liksom at jeg kan få lov til å våkne av det berømte "kneppet" også at vannet fosser, eller noe. Jaja, vi får vel bare smøre oss med tålmodighet. Selv om det er lettere sagt enn godt. Godt du får sove litt innimellom Du trenger å spare opp all energi du kan nå vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 28. september 2011 #183 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg kommer nok til å tenke "skjer det noe i natt?" etter uke 41 Skulle ikke tro jeg var gravid. Glemmer det i blant også pga de gysla mensensmertene. Seinest i går tenkte jeg: "å nei! Nå kommer mensen!", så kom jeg på at: "ops, jeg er jo preggo" Tror jeg er i pre-ammetåka, ja Det blir spennende å se når du føder Btw, jeg er mamma innen 8 november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 28. september 2011 Forfatter #184 Del Skrevet 28. september 2011 Godt at alt stod bra til på kontrollen Time med forbehold ja. Dette er spennende! Er litt gøy å vite at 20. oktober er du garantert mamma Jeg fikk vite i dag at jeg garantert er mamma 1. November, og det er en litt deilig følelse, selv om jeg nok er like utålmodig som deg. Tenker også: Skjer det noe i natt?, Hver dag ... Syntes liksom at jeg kan få lov til å våkne av det berømte "kneppet" også at vannet fosser, eller noe. Jaja, vi får vel bare smøre oss med tålmodighet. Selv om det er lettere sagt enn godt. Godt du får sove litt innimellom Du trenger å spare opp all energi du kan nå vettu. Her sparer jeg all den energien jeg klarer.. Men i dag får jeg besøk, og enda godt er det For da MÅ jeg komme meg ut av den sofaen og gjøre litt husarbeide først. Jeg har stadig vekk knepp i magen (har hatt det en god stund), og jeg blir jo like optimistisk hver gang 1. november Jeg kommer nok til å tenke "skjer det noe i natt?" etter uke 41 Skulle ikke tro jeg var gravid. Glemmer det i blant også pga de gysla mensensmertene. Seinest i går tenkte jeg: "å nei! Nå kommer mensen!", så kom jeg på at: "ops, jeg er jo preggo" Tror jeg er i pre-ammetåka, ja Det blir spennende å se når du føder Btw, jeg er mamma innen 8 november Slik var jeg bare for et par uker siden også, HenLu! Tenkte egentlig at jeg kunne gått gravid et par måneder til.. Men her skjedde det noe over natta med tankegangen.. Jeg har ingen problemer med å gå gravid, men nå gleder jeg meg til å få nurket mitt i armene og det å kunne gå normalt, og kunne snu seg i senga på normalt vis, og kunne ha på seg sokkene uten å streve halvt ihjel seg, OG..... Jeg tror jammen meg jeg gleder meg litt til å bli ferdig nå! 8. novemeber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 28. september 2011 Forfatter #185 Del Skrevet 28. september 2011 Hvis du ser bort i fra de vanvittig høye sparka opp til høna, så er det omtrent slik jeg ser ut når jeg går nå.. Jeg har et hode som sitter såpass langt ned at det kjennes ut som om jeg skviser det lille hodet om jeg går vanlig (noe jeg forøvrig ikke klarer om dagen).. Kjære jobber 12 timer hver dag denne uken, og jeg kjeder meg litt.. Uten god grunn forøvrig.. For jeg har nok å finne på.. Idag skal jeg tørke litt støv og rydde litt her hjemme. I morgen skal jeg rydde klesskapet mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 28. september 2011 Forfatter #186 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er skikkelig flittig husmor idag Kynnere besøker meg flittig også, og ryggen verker. Men det blir veldig fint her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. september 2011 #187 Del Skrevet 28. september 2011 Flinke husmora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. september 2011 #188 Del Skrevet 28. september 2011 Det er så utrolig deilig å parkere skrotten i soafaen etter å ha vært flittig husmor! Flinke deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 28. september 2011 #189 Del Skrevet 28. september 2011 Håper jeg og forandrer tankegangen min Men med min flaks går jeg 12 dager over termin. Det er TYPISK min flaks, men med en fødsel kan man "heldigvis" aldri vite Har du en følelse på når han kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 29. september 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 29. september 2011 Flinke husmora Det er så utrolig deilig å parkere skrotten i soafaen etter å ha vært flittig husmor! Flinke deg! Håper jeg og forandrer tankegangen min Men med min flaks går jeg 12 dager over termin. Det er TYPISK min flaks, men med en fødsel kan man "heldigvis" aldri vite Har du en følelse på når han kommer? Jeg tror også jeg går over termin altså. Så vi får bare se hva babyen har tenkt til. Jeg har hele tiden hatt en følelse av at h*n kommer enten den 11. eller 17. oktober.. Aaaaner ikke hvorfor Bare et par datoer som falt meg inn tidlig i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 29. september 2011 Forfatter #191 Del Skrevet 29. september 2011 2 uker til termin Selv om jeg var flink husmor i går og det ble veldig fint her, så fikk jeg pent smake på det inatt.. Jeg lå med de værste smertene fra bekkenet på lenge, og fikk sove toppen 3 timer Tok meg en paracet i dagtidlig og da klarte jeg å slappe av litt mer heldigvis. Har i tillegg fått enormt med vann i hendene nå.. De er vonde og stive. Men det går seg til etter fødselen En gang i blant slår tanken meg: Hjeeeeeelp! Jeg skal bli mamma.. Jeg vil ikke ligge å føde Også slår jeg fra meg tanken igjen like fort og gleder meg til å kose på nurket Hormonell sa du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. september 2011 #192 Del Skrevet 29. september 2011 Kun 2 uker til termin Du vet det er like vanlig å føde i uke 38 som i 42? Det er litt gøy å tenke på at man stiller likt i uke 38,39,40,41 og 42. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 30. september 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 30. september 2011 Kun 2 uker til termin Du vet det er like vanlig å føde i uke 38 som i 42? Det er litt gøy å tenke på at man stiller likt i uke 38,39,40,41 og 42. Ja, slik sett kan babyen komme ut når som helst ----------------------------------------------------- Jenter!!! Jeg er klar for å føde i dag!! I dag hadde vært en perfekt dag for fødsel (Det er bare så synd det ikke er noe som helst som tilsier at det blir noen fødsel i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. september 2011 #194 Del Skrevet 30. september 2011 Jenter!!! Jeg er klar for å føde i dag!! I dag hadde vært en perfekt dag for fødsel (Det er bare så synd det ikke er noe som helst som tilsier at det blir noen fødsel i dag) ..plutselig kan det være igang allikvel! ( Jeg hadde ingen som helst tegn på at noe var i gjære før den første ria ) Håper du har en flott fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. september 2011 #195 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg og får litt skrekktanker i blant "Jeg vil ikke føde alikevel!!!" Men rett etterpå tenker jeg på den fine gutten min og da gleder jeg meg enormt. Men jeg merker at jeg blir mer og mer redd For vi skal faktisk bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 30. september 2011 Forfatter #196 Del Skrevet 30. september 2011 ..plutselig kan det være igang allikvel! ( Jeg hadde ingen som helst tegn på at noe var i gjære før den første ria ) Håper du har en flott fredag! Man vet jo aldri. Kanskje det starter i natt.. Jeg har alltid trodd at fødselen kommer til å starte på natta, men jeg som sover så godt håper den heller starter på morgensiden Fredagen sålangt er super. Gleder meg til min kjære er ferdig på jobb også Ha ei super helg MonThe Jeg og får litt skrekktanker i blant "Jeg vil ikke føde alikevel!!!" Men rett etterpå tenker jeg på den fine gutten min og da gleder jeg meg enormt. Men jeg merker at jeg blir mer og mer redd For vi skal faktisk bli mamma Så godt å høre at vi er flere som tenker det samme! Det blir jammen meg spennende Håper det går bedre med bekkenet ditt HenLu! Husk å hør på kroppen (selv om det er skikkelig kjipt at alle sier det ) Det hele er snart over, og da kan du trille lange turer med lille Emre A... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 30. september 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 30. september 2011 Nå blir jeg nesten litt overtroisk her.. Har fått melding av en kamerat og ei venninne i dag som spurte om jeg hadde født. Begge hadde drømt at jeg fødte i natt!! Jeg drømte at slimproppen gikk, men det har ikke skjedd ennå Jeg er fortsatt klar for å føde i dag altså. Da blir det vel i tilfelle 1. oktober barn da. For har verken hatt vannavgang eller rier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. september 2011 #198 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jenter!!! Jeg er klar for å føde i dag!! I dag hadde vært en perfekt dag for fødsel (Det er bare så synd det ikke er noe som helst som tilsier at det blir noen fødsel i dag) SIGNERER! Det er så spennende at det kan skje når som helst, men denne ventetiden tar livet av meg.. Endret 30. september 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. september 2011 #199 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er ikke så flink å høre på kroppen, men jeg skal prøve Oioioi, dette blir spennende! Kanskje du føder i natt? *følge godt med i Ariel sin dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. september 2011 #200 Del Skrevet 30. september 2011 ..er veldig klar for å sladre altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå