Ariel* Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #521 Del Skrevet 5. mars 2014 Frøkna i huset gjør stadig nye ting hun har alltid pleid å sitte i senga si og rope på meg eller pappa når hun våkner om morgenen. Plutselig idag tidlig kjenner jeg noen som tar meg på føttene, og jeg skvetter til. Da sto hun i fotenden og sa hei til meg Hun hadde stått opp alene og åpna døra og greier. Hun vil alltid lukke døra på kvelden, men det er ikle før nå i det siste at hun har nådd opp til dørhåndtaket. Skal bli spennende å se om hun kommer til å fortsette med dette eller om det er en engangshendelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. mars 2014 #522 Del Skrevet 5. mars 2014 Så artig Håper at formen din er bedre igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #523 Del Skrevet 6. mars 2014 Så artig Håper at formen din er bedre igjen! Takk Formen er dessverre ikke noe bedre!! Sitter her med skikkelig gelemage igjen, og er redd det bare går en vei her nå. Jeg er heldigvis ikke så redd for om ting er eller kommer til å gå galt nå. Jeg har full tro på at det fortsatt er et lite foster som vinker og spreller i magen min. Og uansett (som legen min sa) så er dette en helt ukontrollbar situasjon!! Samme hva jeg ønsker eller gjør (ihvertfall nesten), så kan jeg ikke kontrollere om ting skal gå bra eller ikke med svangerskapet. Jeg har faktisk roet meg litt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 6. mars 2014 #524 Del Skrevet 6. mars 2014 Så bra at du har roet deg med den tanken og det er sant det, vi kan ikke hindre det om det går galt, skjer det så skjer det. Men går sikkert bra denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #525 Del Skrevet 7. mars 2014 Så bra at du har roet deg med den tanken og det er sant det, vi kan ikke hindre det om det går galt, skjer det så skjer det. Men går sikkert bra denne gangen Takk for det yesterday livet blir faktisk litt enklere når man klarer å slå seg til ro med at man ikke får gjort noe fra eller til Av og til om jeg nyser eller skal stå opp fra liggende stilling så strekker og stikker det til så vanvittig fra livmorområdet. Det gjør skikkelig(!) vondt der og da, også blir man litt redd. Men så går det over og da er det glemt det strekkes, tøyes og bøyes inni der nå. Knøttet skal statistisk sett være ca 6 cm nå. Fortsatt ikke så stort. Men fy så fort det går fra noen få millimeter til cm. Er det rart man blir litt sliten i starten av graviditeten? Kroppen jobber på spreng :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2014 #526 Del Skrevet 7. mars 2014 Frøkna i huset gjør stadig nye ting hun har alltid pleid å sitte i senga si og rope på meg eller pappa når hun våkner om morgenen. Plutselig idag tidlig kjenner jeg noen som tar meg på føttene, og jeg skvetter til. Da sto hun i fotenden og sa hei til meg Hun hadde stått opp alene og åpna døra og greier. Hun vil alltid lukke døra på kvelden, men det er ikle før nå i det siste at hun har nådd opp til dørhåndtaket. Skal bli spennende å se om hun kommer til å fortsette med dette eller om det er en engangshendelse :D Det var litt artig, for det samme skjedde her i dag! Han har lenge nådd opp til dørhåndtaket, men han har bare aldri stått opp selv før. Plutselig våknet jeg av noen lyder i gangen. Når jeg ropte på han kom han løpende inn på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #527 Del Skrevet 12. mars 2014 Det var litt artig, for det samme skjedde her i dag! Han har lenge nådd opp til dørhåndtaket, men han har bare aldri stått opp selv før. Plutselig våknet jeg av noen lyder i gangen. Når jeg ropte på han kom han løpende inn på rommet Hehe det er snodig hvordan de plutselig får for seg at de skal gjøre ting altså. Deg har ikke skjedd etterpå at hun har kommet inn til oss altså. Det var bare den ene dagen (enn så lenge ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. mars 2014 #528 Del Skrevet 12. mars 2014 Hehe det er snodig hvordan de plutselig får for seg at de skal gjøre ting altså. Deg har ikke skjedd etterpå at hun har kommet inn til oss altså. Det var bare den ene dagen (enn så lenge ) Her har det visst blitt den nye vanen. Han kom til og med i tretiden i natt og ville sove sammen med oss, men han godtok heldigvis at jeg sa at det var natt og han måtte sove i sin seng, men at jeg kunne synge en liten sang til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #529 Del Skrevet 13. mars 2014 12 uker!!!! *jubel* :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mars 2014 #530 Del Skrevet 13. mars 2014 Wohoo! Så utroli deilig!! De første ukene er så trege og kjedelig. Nå kommer alt det artige og koselig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #531 Del Skrevet 13. mars 2014 Wohoo! Så utroli deilig!! De første ukene er så trege og kjedelig. Nå kommer alt det artige og koselig snart Absolutt nå gleder jeg meg til ultralyd på mandag. Må si jeg begynner å bli nysgjerrig på om det er gutt eller jente i magen Sjekka det kinesiske fødekartet og ringtesten nå, for moroskyld. Begge deler sier gutt så dette blir spennende! Jeg har ingen følelse selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. mars 2014 #532 Del Skrevet 13. mars 2014 Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. mars 2014 #533 Del Skrevet 13. mars 2014 For 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #534 Del Skrevet 14. mars 2014 Nei nei nei nei nei. Friskt blod!!! F****!!!!! Livredd for å miste. Livredd for at deg har gått galt. Hadde drøm om at jeg mista inatt. Det går ikke an!!! Skal til jordmor om 30 minutter. Får ultralyd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. mars 2014 #535 Del Skrevet 14. mars 2014 Ånei! Krysser fingrene for at det er uskyldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 14. mars 2014 #536 Del Skrevet 14. mars 2014 Ånei! Håper det gikk bra hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #537 Del Skrevet 15. mars 2014 Alt er tilsynelatende bra med baby. Hjertet dunket og h*n sparka med bein og veivet med armer. Det som derimot ikke var så bra, er at det er en blodansamling utenfor livmora. Fikk ingen god feeling fra jordmor. Hun sa at det ikke var farlig nå, men om den ikke blir borte så kunne den bli farlig. Fikk også lite intrykk på om hun trodde det kom til å gå bra eller ikke. UL på mandag ble flyttet til neste mandag igjen, da hun syntes det var litt tidlig nå mandag. Jeg syns det er lenge å vente i over ei uke. Men må vel bare prøve å legge fra meg bekymringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #538 Del Skrevet 16. mars 2014 Har ikke blødd noe siden fredags ettermiddag. Tar det som et positivt tegn det var ikke så mye at det kom i doskåla, men klart og tydelig på papiret. Helt ferskt blod. Men jeg merker jo at jeg vil på do hele tiden å sjekke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. mars 2014 #539 Del Skrevet 16. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 17. mars 2014 #540 Del Skrevet 17. mars 2014 håper du fremdeles ikke har blødd noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå